Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

יש לחבר שלי פורשה קיין והיא מגיעה עם מערכת מקורית בנוייה ברכב כולל מבך מובנה .

כאשר אני מנסה לעבור לתוכנת הניווט אני מקבל מסך שחור , אין תגובה או משהו דומה.

האם צריך להוסיף איזה דיסק תוכנה או אנטנה נוספת?

פורסם
מה הקשר למחיר הרכב?

אם זו היתה מאזדה, היבואן לא היה מסתכל עליך?

סלח לי, אבל חרטה ברטה.

 

יש, או לפחות אמור להיות, המון קשר בין המחיר לשירות. במקרה הזה לא צריך הרבה כדי לתת שירות אמנם.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אפילו שנשמע לי קצת לא הגיוני שלמישהוא יש פורשה ויש לו בעיות איתה הוא לא פונה ליבואן ...

אני ממליץ לך להכנס לאתר של פורשה ולחפש מידע בנושא בפורום שלהם או בתמיכה ....

http://www.porsche.com/international/

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם
מה הקשר למחיר הרכב?

אם זו היתה מאזדה, היבואן לא היה מסתכל עליך?

סלח לי, אבל חרטה ברטה.

 

אני חייב להעיר משהו.

 

מזדה 3 חדשה עולה כ-125,000 ש"ח.

זה ה-מ-ו-ן כסף.

לא יודע איך נוצר מצב שמישהו משלם 125K ש"ח ואנשים חושבים שהוא קנה משהו זול ולא מגיע לו שירות :roll:

פורסם

כמו תגובות לא לעניין

שמע ידידי הרבה זה לא קשור לפה. זה פורום של AUDIO וכול מה שמסביב

מה שכן אתה יכול לנסות לעשות עידכון תוכנה אבל אי אפשר וקשה לעשות את זה באופן פרטי לך למתקין של פורשה או אפילו אחד מבין בזה.

פורסם

תמשיכו עם התגובות הילדותיות האלה והת'רד הזה באמת ינעל וחבל.

 

מה הקשר בירה לנשר לעובדה שלפותח הת'רד יש פורשה.

 

זה פורום אודיו ומולטימדיה והשאלה שנשאלה קשורה למערכת מולטימדיה ופותח הת'רד ציין את יצרן ודגם הרכב - יותר מקצועי מזה, אין!

 

במקרה הזה פניה ליבואן באמת יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר מהסיבות הבאות:

 

באמת מדובר ברכב יוקרה, המערכות המובנות ברכבים הללו הן לרוב לא סטנדרטיות ואולי גם מוגנות או שיש דברים שדורשים ידע מעבר לבסיסי בכדי להתנהל איתן.

 

מעבר לכך ליבואן יש את המפרט המלא של כל הפריטים ברכב שלך כולל מערכת הסטריאו. מספיק אפילו שתברר מול היבואן מי מייצר את יחידות הראש הללו ודרך האתר של היצרן של יחידת הראש יהיה אפשר לברר פרטים נוספים.

 

האם המערכת באה עם אופציה לGPS או שהGPS הוא חלק מהחבילה? - נראה לי קצת מוזר שבמותג יוקרה לא תקבל מראש את כל האופציות אם המכשור כבר קיים בתוך הרכב - נשמע כמו תקלה, נשמע כמו משהו במסגרת האחריות - נשמע כמו מקרה קלאסי לברור אצל היבואן.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על התשובה האחרונה , לצערי אני נתקל בקשיים מול היבואן בארץ.

הם לא כל כך נחמדים להפתעתי הרבה ולא כל כך רוצים ומעוניינים לעזור טלפונית.

שנת הייצור של הרכב - 2005 , לכן שום אחריות כבר לא חלה עליו.

אם למישהו יש עוד פתרונות אשמח לשמוע.

תודה .

פורסם

לא ניתן להפעיל את הניווט המקורי של הרכב, אבל ניתן באמצעות מתאם לחבר מערכת ניווט חיצונית שתעבוד על המסך המקורי. העלות של מערכת כזאת היא לא קטנה מן הסתם.

×
×
  • תוכן חדש...