Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306- ביצועים?


shachar_bd
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה בלאגאן ...

נדמה שדווקא מה שהכי מתאם לך זה 206 XS עם 110 כ"ס (אני חושב שזה 2001 ומעלה).

גם נכנסת לך בתקציב, גם מאובזרת מאוד, תמורה טובה מאוד לכסף, מהנה לנהיגה, נוחה, פוזה , שוק טוב וכו.

 

ה 306 רכב מצויין אבל הוא יותר מתאים לאנשים שמחפשים את ההתנהגות ולא את הביצועים.

פורסם
איזה בלאגאן ...

נדמה שדווקא מה שהכי מתאם לך זה 206 XS עם 110 כ"ס (אני חושב שזה 2001 ומעלה).

גם נכנסת לך בתקציב, גם מאובזרת מאוד, תמורה טובה מאוד לכסף, מהנה לנהיגה, נוחה, פוזה , שוק טוב וכו.

 

ה 306 רכב מצויין אבל הוא יותר מתאים לאנשים שמחפשים את ההתנהגות ולא את הביצועים.

 

אולי באמת הייתה יכולה להיות אופציה טובה, אבל... היא 3 דלתות

 

ובכל זאת- איך היאריס לעומת ה306?

 

או שיש לך אופציה יותר טובה?

אני מאוד אשמח לשמוע...

 

תודה

 

 

עריכה: לגבי ה206- יש דגם XT ידני ו5 דלתות? אם כן, איך היא בתור אופציה?

פורסם

היאריס וה 306 לא כ"כ ניתנות להשוואה ישירה , אחד הוא משפחתי קומפקטי והשני סופר מיני.

 

בתקציב שנתת אני מניח שלא מדובר על ה TS , היאריס הרגילה טובה מאוד כרכב עירוני אבל לא יותר מזה.

 

אני לא כ"כ יודע מה השימושים שלך ברכב, אבל אם אתה לא מתכוון להוביל משפחה , אז מה בדיוק מפריע לך 3 דלתות ?

פורסם
היאריס וה 306 לא כ"כ ניתנות להשוואה ישירה , אחד הוא משפחתי קומפקטי והשני סופר מיני.

 

בתקציב שנתת אני מניח שלא מדובר על ה TS , היאריס הרגילה טובה מאוד כרכב עירוני אבל לא יותר מזה.

 

אני לא כ"כ יודע מה השימושים שלך ברכב, אבל אם אתה לא מתכוון להוביל משפחה , אז מה בדיוק מפריע לך 3 דלתות ?

 

לי ממש לא מפריע, אפילו הייתי מעדיף 3 ד'

אבל מאחר שאבא שלי הוא המממן ולו זה מפריע, אז 3 ד' היא לא אופציה

הוא טוען שלא נוח להיכנס למושבים האחוריים. לא מבין אותו, אבל לא מתכוון להתווכח איתו בעניין

פורסם

קיים דגם נוסף (יש לי כזה) די נדיר, שהוא 306 1.8 אבל 16V הרכב נותן בערך 112 כ"ס.

הרכב לא מטוס אבל הוא די זריז בוודאי בהשוואה לשאר האלטרנטיבות.

פורסם
קיים דגם נוסף (יש לי כזה) די נדיר, שהוא 306 1.8 אבל 16V הרכב נותן בערך 112 כ"ס.

הרכב לא מטוס אבל הוא די זריז בוודאי בהשוואה לשאר האלטרנטיבות.

 

הדגם הזה משנתון נמוך מ2000. אני מחפש שנת 2001/2

×
×
  • תוכן חדש...