Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ליאנה 2004 בעד ונגד


ישה
שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהה ! היה צריך לבוא אולי סימן קריאה כי מדובר בהובלת ילדים.

אני חושב שהייתי בוחר רכב יותר בטוח. יש סיבה שהרכב לא נבחן לציון מס' כוכבי בטיחות (או שהיה שינוי מאז?) ?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3105175,00.html (של ליאנה 2005).

 

סה"כ - לדעתי רכב "אפרורי" משהו. יכול להיות שאמין , לא יודע.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד שרכש ליאנה (5 דלתות) לפני יומיים אני יכול להגיב בצורה הבאה:

בסך הכל רכב לא רע בכלל,אני באופן אישי לא אוהב את הצורה של ה4 דלתות,מבחינת התנהגות כביש אני יכול להעיד על שלי לפחות שהיא לא נופלת מבחינת התנהגות מפורד פוקוס חדשה 2009 או יונדאי I30 חדשה((נוסע על רכבי ליסינג אצלנו בחברה),לא בתגובות המנוע ולא מישיבה על הכביש(ושלי שנת 2003).מרחב פנימי סביר מאוד,בסך הכל רכשתי את הרכב לאותו מצב שאתה מייעד אותו,הרחבת המשפחה שלי ל4 נפשות,הרכב מאובזר(לרכוש את דגם הGLX) בכל הדברים הבסיסיים שצריך, תא מטען סביר + בטח ובטח בגלל הדלת החמישית ומשהו חשוב לא פחות,סחירות ושמירת ערך מעולים.

אז אמנם הרכב אצלי רק יומיים אבל זה קצת יותר מ15 דקות נסיעה(כמו שאחד כבר חרץ את דין הרכב על פי זה) ובסך הכל במציאת רכב שמור זאת יכולה להיות אופציה מעולה ,ובתקציב שלך (עד 70 אלף) אתה יכול לקפוץ לדגמי 2006-2007 לפי דעתי ולא 2004.

פה אני כבר לא יכול להתאפק,אתה משווה את הרכב {המשפחתי} עם התנהגות כביש הכי גרועה שיש לרכב המשפחתי עם ההתנהגות כביש הכי משובחת??!ההבדלים עצומים,ועצם העובדה שלא הרגשת הבדל כנראה שאומר שתחום הרכב אלמנט די חלש אצלך או שאתה רוצה להצדיק את הרכישה שלך,כמובן שאין שום דבר אישי בדבריי,אבל באמת שרשמת שטויות.

לישה,הרכב מאד לא נוח גם לעומת יפניות אחרות{שגם לא ממש מצטיינות בתחום},בין עם נוחות הכסא הגרוע,המתלים שמתרסקים על כל סדק בכביש,בידוד רעשים פשוט אין ברכב והוא רועש כמו טרקטור,במיוחד בהאצה,והחלק הכי גרוע זה אחיזה והתנהגות הכביש, מבין כל הדגמים הרבים של הרכבים שנהגתי עליהם,בלי ספק בליאנה התחושה הכי רעה.וכמו שחולגי רשם, אין ציון בטיחות??.

למרות ה"דיל" הנהדר שמתקרב לדלתך אני הייתי טורק את הדלת ומחפש משהו ראוי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות השנים שעברו (מדובר על מודלים 2004-2005), אני חושב שמבחינת התנהגות, ל-ליאנה מגיע "נו נו נו".

אי אפשר להשוות לפוקוס (אפילו לפוקוס ממודלים ישנים יותר).

מבחינת מראה (טעם וריח, כן), תמצא כאלה שמתעבים את העיצוב, וכאלה ש"מתים עליו". בוויכוח על המראה - ניתן כנראה להמשיך. גם בוויכוח על האמינות.

לעומת זאת, מבחינת התנהגות כביש, ואולי גם בטיחות (אני מסתייג קצת, כי לא מצאתי נתון משמעותי לליאנה, הקשור לבטיחות)-

הרכב "מפגר" משהו אחרי רכבים בני אותם שנתונים.

 

ישה - אני לא אוהב צרפתיות (זו אולי סטיגמה.אבל כ"כ יש ברשותי, עוד לא להרבה זמן, מגאן מהעבודה-שספציפית היה רכב *רא).

אם אינך נגוע בסטיגמות כמוני, אני סבור שמגאן בשנתונים מקבילים (אני מאמין, ששופרה, וגם אולי הגיר האוט' יותר מעודן), וגם פוקוס, יהיו בחירה יותר מוצלחת, ואל תשכח את המאזדה 3 חביבת ההמונים.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, הרכב היה ברשותי משהו כמו עשרה ימים, הספיק לי.

 

הבאגז' של היאריס גדול, ונכנסת שם עגלת ילדים בכיף, אך קשה מאוד למצוא אחת למכירה.

 

אין שום סיבה לרכוש את הליאנה באותו סכום של רכבים פשוט עדיפים מכל הבחינות (אלא אם אתה בקטע של s&m).

 

אני ממליץ לך לחפס רכב בתצורת סטיישן ולא סדאן, אם אתה רוצה קצת לנהוג אז גם פורסטר טורבו שנת 02 נכנס בתקציב שלך.

 

מיכאל, אני חייב להסכים עם pizo לגבי הניסיון המוטורי שלך, אין להשוות את הליאנה לפוקוס או ליונדאי / קיאה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יגיד לכם מה הבעיה לשכנע בעלי ליאנה שהיא לא טובה.

 

זה לא כי היא לא טובה.

היא בסדר.

 

פשוט בהשוואה למתחרים מתגלה מהר פתאום הבעיה שלה, היא נחותה בהכל.

 

לי אישית ד"א הייתה בעיה אחת מרכזית עם הליאנות. הכסא שלה עשה לי כאבי גב. היא אולי הרכב היחידי שהצליח להוציא ממני כאבי גב בנסיעה לא יותר מדי ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עוד לא השתכנעת מכל המגיבים, אנסה לפשט לך את העניין:

לא כדי לך לרכוש ליאנה מכל הסיבות שנאמרו ועוד כאלו שיועלו, בטח אם יש לך תקציב של עד 70000 ש"ח שנותן לך מרחב תימרון עשיר ומגוון.

ובנוגע להשוואה שלה מול הפוקוס וגם מול הi30 המאובזרת והבטיחותית- הגזמה פרועה על גבול הפסיכוזה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו הלו

 

תודה לכולםםםםםםםם

 

נראה שהרוב הצביע בעד ....לא לקחת את הליאנה.

 

נקרתה הזדמנות רכב מבית טוב ( המוכר ) מעט קילומטרג' ומכאן באה השאלה.

 

נמשיך לחפש.

 

אה ובקשר לתקציב גם אם יש ומוצאים משהו יותר בזול לא קרה אסון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב לכולם.

הרגע ראיתי את התגובות של כולם ויש לי מס' דברים להגיד גם אם לא תסכימו:

א. דעתי האישית שרשמתי קודם היא מבחינתי הכי אמיתית ולא על מנת להצדיק את רכישתי,עם כל הכבוד כאן לכולם אני לא חייב להצדיק שום דבר שאני עושה ועברתי כבר מזמן את הגיל שאני מנסה להרשים חברים וירטואלים.

ב. לא זוכר מי רשם כאן על בידוד רעשים אבל לפני חצי שעה חזרתי מטיול בצפון ואני חייב להגיד לך שאו שיש לך בעיה באוזניים(אולי איזה זבוב שתקוע שם) או שנהגת על רכב במצב גרוע, יכלתי לשמוע את הנשימה של הילדה ישנה בכסא שלה,על מה אתה מדבר? קבעת עובדה על סמך רכב אחד שנהגת בו(שכנראה לא היה מי יודע מה לפי חוות הדעת שלך).

ג.רכבי הליסינג שאני נוהג עליהם בחברה ולא אחד מכל סוג, אלא כל פעם רכב שונה, מבחינתי מתנהגים זהה לחלוטין לרכב שלי אם תרצו או לא תרצו ואם תסכימו או לא, הפוקוס דור ראשון הוא רכב מעולה אבל הדורות הבאים פשוט ירידה ברמה מבחינת התנהגות ושוב לפי דעתי(לא חייבים להסכים).

ג. נסיוני המוטורי הוא בגדר הסביר +, אני לא מתיימר להיות כאן מיכאל שומאכר או עורך ראשי של מגזין אוטו אבל יצא לי לנהוג במהלך חיי על לא מעט רכבים מכל הסוגים והקטגוריות ככה שדעתי מושתת על לא מעט שנות נסיון עם רכבים- דווקא לא מעט מהמגיבים כאן נשמעים כמו ילדודס מתלהבים שנהגו על הפוקוס ליסינג של אבא ומבחינתם הם נהיו מומחי רכבים בעלי שם עולמי. שיבושם להם.

ד. שורה תחתונה לדעתי האישית, הרכב כמו שרשמתי הוא סביר פלוס ולפסול אותו או להגיד שהוא הרכב הנמוך בקטגוריה שלו זאת הגזמה ,יש רכבים נחותים ממנו בהרבה ואם משקללים את כל הנתונים שכוללים גם סחירות גבוהה,גם אמינות ,גם אבזור,גם מחיר נמוך מרכבים באותה קטגוריה ושוב לדעתי(שמושתת כרגע על 450 ק"מ שנהגתי בה ב3 ימים) שהרכב מתנהג בצורה לא רעה בכלל אני לא מתחרט על הבחירה שעשיתי, אני עדיין דבק בדעתי שלא כדאי לשלול את הרכב כאופציה.

 

בכל אופן איזו בחירה שלא תעשה שיהיה בהצלחה, ושאלו יהיו הצרות שלנו-איזה רכב לבחור.

 

שבוע טוב לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיכאל -

אני מכבד את דעתך, אולם חוו"ד על רכב כדאי לעשות אחרי יותר מ-3 ימים, ויותר מ-450 ק"מ.

שנית - כתבת שכל הרכבים מתנהגים זהה מבחינתך, וזה אינו נכון. לדעתי זה אומר שהרכב מתאים לך. חלילה-זה לא לגנאי.

יש יותר מאדם אחד שבחר את הסוזוקי ליאנה להיות רכבו, ו-וודאי יש שמרוצים מאוד מהרכב, על אף היותו כזה.

 

הקפץ שרשור זה בעוד מס' חודשים, ונשמח לשמוע חוו"ד יותר מבוססת.

תתחדש!

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיכאל -

אני מכבד את דעתך, אולם חוו"ד על רכב כדאי לעשות אחרי יותר מ-3 ימים, ויותר מ-450 ק"מ.זה בטח יותר טוב מחוות דעת אחרי רבע שעה.

שנית - כתבת שכל הרכבים מתנהגים זהה מבחינתך, וזה אינו נכון. לדעתי זה אומר שהרכב מתאים לך. חלילה-זה לא לגנאי.

יש יותר מאדם אחד שבחר את הסוזוקי ליאנה להיות רכבו, ו-וודאי יש שמרוצים מאוד מהרכב, על אף היותו כזה.

 

הקפץ שרשור זה בעוד מס' חודשים, ונשמח לשמוע חוו"ד יותר מבוססת.

תתחדש!

אולי באמת נעשה זאת.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב לכולם.

הרגע ראיתי את התגובות של כולם ויש לי מס' דברים להגיד גם אם לא תסכימו(למה אתה חושב שלא נסכים? עם חלק מדבריך אפשר בהחלט להסכים)

א. דעתי האישית שרשמתי קודם היא מבחינתי הכי אמיתית ולא על מנת להצדיק את רכישתי,עם כל הכבוד כאן לכולם אני לא חייב להצדיק שום דבר שאני עושה ועברתי כבר מזמן את הגיל שאני מנסה להרשים חברים וירטואלים.

ב. לא זוכר מי רשם כאן על בידוד רעשים אבל לפני חצי שעה חזרתי מטיול בצפון ואני חייב להגיד לך שאו שיש לך בעיה באוזניים(אולי איזה זבוב שתקוע שם) או שנהגת על רכב במצב גרוע, יכלתי לשמוע את הנשימה של הילדה ישנה בכסא שלה,על מה אתה מדבר? קבעת עובדה על סמך רכב אחד שנהגת בו(שכנראה לא היה מי יודע מה לפי חוות הדעת שלך(נו באמת, תהיה רציני. לא אומר שהליאנה מרעישה במיוחד, אבל תהיה בטוח לגמרי שיש לא מעט מכוניות שקטות הרבה יותר ממנה)

ג.רכבי הליסינג שאני נוהג עליהם בחברה ולא אחד מכל סוג, אלא כל פעם רכב שונה, מבחינתי מתנהגים זהה לחלוטין לרכב שלי אם תרצו או לא תרצו ואם תסכימו או לא, הפוקוס דור ראשון הוא רכב מעולה אבל הדורות הבאים פשוט ירידה ברמה מבחינת התנהגות ושוב לפי דעתי(לא חייבים להסכים)אל תכעס אבל אם לדעתך הליאנה מתנהגת כטובות שבקטגוריה, או לכל הפחות זהה לחלוטין כדבריך,הרי שתרשה לי לפקפק בהכרתך את דגמי הפוקוס לדורותיהם.

ג. נסיוני המוטורי הוא בגדר הסביר +, אני לא מתיימר להיות כאן מיכאל שומאכר או עורך ראשי של מגזין אוטו אבל יצא לי לנהוג במהלך חיי על לא מעט רכבים מכל הסוגים והקטגוריות ככה שדעתי מושתת על לא מעט שנות נסיון עם רכבים- דווקא לא מעט מהמגיבים כאן נשמעים כמו ילדודס מתלהבים שנהגו על הפוקוס ליסינג של אבא ומבחינתם הם נהיו מומחי רכבים בעלי שם עולמי. שיבושם להם. יהירות אף פעם לא היתה תכונה טובה מידי. האמן לי ,לא עול מי שדעתו נוגדת את דעתך הוא "ילדודס עם פורד ליסינג". לא מעט אנשים פה בפורום יכולים ללמד אותך דבר או שניים במוטוריקה( גם אותי ,אגב).

ד. שורה תחתונה לדעתי האישית, הרכב כמו שרשמתי הוא סביר פלוס(זה מה שנאמר, לא טוב מאד, לא מצטיין - סביר פלוס היא הגדרה מתקבלת על הדעת) ולפסול אותו או להגיד שהוא הרכב הנמוך בקטגוריה שלו זאת הגזמה ,יש רכבים נחותים ממנו בהרבה ואם משקללים את כל הנתונים שכוללים גם סחירות גבוהה,גם אמינות ,גם אבזור,גם מחיר נמוך מרכבים באותה קטגוריה ושוב לדעתי(שמושתת כרגע על 450 ק"מ שנהגתי בה ב3 ימים) שהרכב מתנהג בצורה לא רעה בכלל אני לא מתחרט על הבחירה שעשיתי, אני עדיין דבק בדעתי שלא כדאי לשלול את הרכב כאופציה(צודק, הקלפים החזקים הם סחירות אמינות ומחיר נמוך יחסית למתחרות. בנושא התנהגות כביש, נוחות, ובטיחות, אין לה כ"כ מה להציע)

 

בכל אופן איזו בחירה שלא תעשה שיהיה בהצלחה, ושאלו יהיו הצרות שלנו-איזה רכב לבחור.

 

שבוע טוב לכולם.

 

סה"כ רכב סביר למטרה שלו. מדובר על יפנית אפורה מאד, שהקלף המרכזי בה הוא אמינותה (וגם הסחירות טובה).

מכאן ועד לשים אותה בצמרת הקבוצה - המרחק גדול מאד.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,באמת שהויכוח כאן הוא מיותר כי מדובר על דעות של אנשים אבל אני חייב לפחות להגיב על דברייך ערן.

אני מסכים עם מה שרשמת ,אני גם כן באותה דיעה ,ואם תסמן לי איפה רשמתי שמבחינתי זהו הרכב הטוב בקטגוריה אז אני אוריד את הכובע בפנייך,בסך הכל גם אני חושב ורשמתי זאת שהרכב סביר+,ומנסיעה על פוקוסים שנת 2009 וI30 שנת 2009 שנמצאים אצלנו בחברה,אני לא הרגשתי הבדל משמעותי בנוחות ובהתנהגות כביש,מה לעשות, לא הבדלים שמראים הבדל דרסטי בין רכב בן שנה ורכב בן 6-קשה קצת להבין את זה אבל הרכב שאני רכשתי ממש במצב חדש(50000ק"מ) ככה שהוא גם מתנהג באותה צורה,אז בטח ובטח רכב שנת 2006 או 2007 יתנהגו בצורה זהה.

בטח ובטח יש המון רכבים טובים מהליאנה בקטגוריה כפי שיש גם גרועים ממנה בקטגוריה,אבל מכאן ועד לקטילת הרכב כפי שמס' אנשים רשמו ,הדרך ארוכה ביותר, כבר רשמתי שאני לא מומחה גדול לרכבים ואני יכול ומעוניין ללמוד כאן מהמון אנשים טובים כפי שאני יכול ללמד בתחומים שבהם אני מומחה,אבל כמו שיש כאן אנשים מומחים שמביעים דעות מקצועיות,יש כאן גם לא מעט ילדים בעלי נסיון וידע ששואפים לאפס שבאים ורושמים לא דיעה אלה קובעים עובדות נחרצות על דברים ,מבלי שיש להם ידע או נסיון ממשי וזה לא בסדר כי אנשים כאן ששואפים לקבל מידע ,מוטעים על ידם,האמן לי שיהירות היא לא הצד החזק שלי,לא משם נבעה התגובה,ובטח לא משום שדעתם שונה משלי ,אבל שמישהו רושם בהודעה אחת שהרכב מרעיש כמו טרקטור ובהודעה שניה רושם שהניסיון שלו על הרכב מתקבל מרבע שעה נסיעה עליו.. נו באמת.. זה לא רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, למשפחה הייתי שוקל את האופציות הבאות:

- פוקוס

- מאגאן

- מאזדה 3

- ניסן אלמרה

- ניסן נוט - מכוער אבל יעיל..

 

מציע לך לרדת מהווארסו, כמה שהרכב מכוער מבחוץ, זה גרוע יותר בתוך הרכב, שלא לדבר על מושבים שהם בגדר גרועים ואינם תומכים, אבל הרכב בהחלט מרווח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,באמת שהויכוח כאן הוא מיותר כי מדובר על דעות של אנשים אבל אני חייב לפחות להגיב על דברייך ערן.

אני מסכים עם מה שרשמת ,אני גם כן באותה דיעה ,ואם תסמן לי איפה רשמתי שמבחינתי זהו הרכב הטוב בקטגוריה אז אני אוריד את הכובע בפנייך,בסך הכל גם אני חושב ורשמתי זאת שהרכב סביר+,ומנסיעה על פוקוסים שנת 2009 וI30 שנת 2009 שנמצאים אצלנו בחברה,אני לא הרגשתי הבדל משמעותי בנוחות ובהתנהגות כביש,מה לעשות, לא הבדלים שמראים הבדל דרסטי בין רכב בן שנה ורכב בן 6-קשה קצת להבין את זה אבל הרכב שאני רכשתי ממש במצב חדש(50000ק"מ) ככה שהוא גם מתנהג באותה צורה,אז בטח ובטח רכב שנת 2006 או 2007 יתנהגו בצורה זהה.

בטח ובטח יש המון רכבים טובים מהליאנה בקטגוריה כפי שיש גם גרועים ממנה בקטגוריה,אבל מכאן ועד לקטילת הרכב כפי שמס' אנשים רשמו ,הדרך ארוכה ביותר, כבר רשמתי שאני לא מומחה גדול לרכבים ואני יכול ומעוניין ללמוד כאן מהמון אנשים טובים כפי שאני יכול ללמד בתחומים שבהם אני מומחה,אבל כמו שיש כאן אנשים מומחים שמביעים דעות מקצועיות,יש כאן גם לא מעט ילדים בעלי נסיון וידע ששואפים לאפס שבאים ורושמים לא דיעה אלה קובעים עובדות נחרצות על דברים ,מבלי שיש להם ידע או נסיון ממשי וזה לא בסדר כי אנשים כאן ששואפים לקבל מידע ,מוטעים על ידם,האמן לי שיהירות היא לא הצד החזק שלי,לא משם נבעה התגובה,ובטח לא משום שדעתם שונה משלי ,אבל שמישהו רושם בהודעה אחת שהרכב מרעיש כמו טרקטור ובהודעה שניה רושם שהניסיון שלו על הרכב מתקבל מרבע שעה נסיעה עליו.. נו באמת.. זה לא רציני.

בוא אני ירשום עוד פעם למען הסר ספק,הרכב כל כך גרוע שלא צריך יותר מ15 דקות של נסיעה כדי להרגיש את זה,אל תזלזל כל כך בנסיון/המקצועיות- המכני/מוטורי של מי שאתה לא מכיר,אתה לא נביא וקרוב לוודאי לפי התמונה שאני גם יותר מבוגר ממך,אז את היהירות תשאיר למקום אחר, אפילו עם כל הפורום רושם את דעתו שלא כלכך.. מוצאת חן בעיניך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, למשפחה הייתי שוקל את האופציות הבאות:

- פוקוס

- מאגאן

- מאזדה 3

- ניסן אלמרה

- ניסן נוט - מכוער אבל יעיל..

 

מציע לך לרדת מהווארסו, כמה שהרכב מכוער מבחוץ, זה גרוע יותר בתוך הרכב, שלא לדבר על מושבים שהם בגדר גרועים ואינם תומכים, אבל הרכב בהחלט מרווח.

 

1. הנוט הושק בשנת 06, אני לא בטוח שאפשר למצוא אחד במצב טוב ב 60 +-

2. היאריס באמת מכוער אבל אם לא היה לו בעיה עם הליאנה זה לא יפריע לו, ואני לא זוכר בעיה במושבים.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...