Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו לשון התקנה

 

 

פניה שמאלה



 

 

תק' תשמ"ז-1987

 

 

 

43.*(א) נוהג רכב המתכוון לפנות שמאלה יתחיל את פנייתו –

(1) מכביש חד סטרי - כאשר רכבו נמצא בצד שמאל של הכביש;

(2) מכביש דו סטרי - כאשר רכבו נמצא ככל האפשר קרוב לאמצע הכביש ובלבד שלא יפריע את התנועה מכל כיוון אחר;

(3) מכביש דו סטרי שיש בו שני נתיבים או יותר - מהנתיב השמאלי ביותר שבכיוון הנסיעה.

(ב) נוהג רכב הפונה שמאלה ייכנס לכביש שלתוכו הוא פונה –

(1) בכביש חד סטרי - לנתיב השמאלי ביותר שבכיוון הנסיעה;

(2) בכביש דו סטרי שבו נתיב אחד בכיוון הנסיעה - בקשת רחבה לצד הימני של הכביש;

(3) בכביש דו סטרי שיש בו שני נתיבים או יותר - לנתיב השמאלי ביותר שבכיוון הנסיעה.

(ג) הוראות תקנה זו לא יחולו אם סומן בכביש אחרת.

אם הנתיב בו הייתה הניידת מסומן בחץ ישר בלבד , הניידת עשתה עבירה, וכיוון שלא נראה שהיא הייתה באמצע פעילות מבצעית , זאת עבירה. חד וחלק.

 

כל שוטר שהיה רואה נהג אחר היה עוצר אותו ורושם לו דו"ח.

 

לא משנה אם הצילום מוצלח או לא .אני אהבתי את המוזיקה המתלווה:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישה, עם כל הכבוד , אבל אין ביכולתך או של מי מאיתנו לקבוע אם זה היה לצורך מבצעי או לא , זה שלא היה צקלאקה וסירנה זה לא אומר.

פורסם
החלטת שאתה רוצה "לדפוק" את השוטר/להיות אזרח טוב ושומר חוק, תגיש תלונה:

  • יש לכתוב לתחנת המשטרה, באזור בו התבצעה העבירה, ולציין את כל הפרטים הרלבנטיים לעבירה פרטי הרכב, מקום התרחשות העבירה, תאריך ושעה, נסיבות (כולל כיצד זוהתה העבירה), תמונה (אם יש).
  • עליך לדעת כי ייתכן ותידרש להגיע אל לשכת התנועה הנוגעת, לשם מתן עדות.
  • במידה ומבצע העבירה יכפור באשמה והדו"ח יגיע לבית משפט, תוזמן להעיד בבית המשפט.

מתוך האתר של משטרת ישראל.

שיהיה בהצלחה.

 

 

ל'

 

 

כולנו יודעים שזה פשוט לא יקרה.

הם לא יעשו שום דבר לשוטרים.

פורסם

אולי כן יעשו - ישביתו את הרכב לחודש על נסיעה ללא צ'קלקה.

 

הצלם המוכשר אולי יקבל 1000 ש"ח קנס על שימוש בנייד.

 

וכולם יהיו מרוצים.

 

שיהיה יום טוב לכולכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כולנו יודעים שזה פשוט לא יקרה.

הם לא יעשו שום דבר לשוטרים.

 

מדוע לא?

יש לו סרטון וידאו שמתעד את העברה של השוטר.

לכל רכב יש כרטיס בו הנהג כותב את פרטיו כך שניתן לדעת בוודאות מי נהג באותו הרגע שהרכב צולם.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אצלנו במעלה אדומים אנחנו מקבלים לעיתים אירועים שונים שעלולים לעלות בחיי אדם אם לא נגיב בזמן. לכן, אנו עוברים על כל מה שצריך כדי להגיע בזמן לאירוע.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
מה שבולט אצלך זה שאתה עצמך היית מת להיות שוטר.

למה לא תנסה להתגייס ? מעניין אם יעלו במיונים על היסוד הנפשי של הקנאה שלך בכח ש"מעל לחוק" שלפי כל הגיון אוסר על זה שתהיה שוטר- אתה הראשון שייתעלל באזרחים. אני מאמין שכן- קל ומהר.

 

על מה אתה מדבר בדיוק?

הכל בסדר איתך? או שאתה פסיכולוג?

 

בקשר לחץ שעל הכביש, תאמין לי שזאת לא הבעיה, צומת תעברה זאת הצומת הכי מפורסמת ברמלה, ככה שכל אחד יודע שאסור לפנות מהנתיב הזה שמאלה.

 

תודה רבה לכם, את השיכולים שלי אני אעשה.

 

מנהלים אפשר לנעול את הדיון.

פורסם

"הוא עשה לי, אז אני יחזיר לו באותו מטבע".

אכן, התקרצצות ילדותית. רק שהפעם זה יותר חמור - "מישהו דומה לו עשה לי, אז אני יחזיר לו באותו מטבע, גם אם זה לא הוא".

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הבנת הנקרא חבבי, לא יותר מזה.

 

לי הוא לא עשה, זה קרה לרכב אחר.

ואני לא מבין אתכם, מה לעזאזל אתם בכלל מגנים עליהם?

 

הוא עשה עברה (נקודה)

פורסם

מהצילום שלך לא ניתן לזהות את הצומת בבירור. זה שאתה מציין מיקום מסויים, לא בהכרח אומר שזהו המיקום.

כפי שאמרתי קודם: אתה רוצה להוכיח שמדובר בעבירה - היית צריך לצלם את הסימון בכביש תוך כדי צילום הניידת או את סימון החיצים בכביש או ברמזור.

אם אתה רוצה שיתייחסו ברצינות לתלונה שלך, אתה צריך להביא תעוד שלא מותיר כל צל של ספק באשר למיקום העבירה ו/או שבשעת ביצוע העבירה היה סימון שמורה אחרת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אכן בצומת המדוברת יש נתיב אחד המותיר נסיעה שמאלה והניידת

"חתכה" מאחד משני הנתיבים המורים על נסיעה ישר.

לדעתי לא יעשו לאותו השוטר כלום בטענה שהוא אותת וחיכה שכל המכוניות יעברו

ורק לאחר מכן נכנס לנתיב. (אני מודע לזה שמשטרה היתה יכולה לעצור רכב על מקרה כזה

אבל אני פסימי לצערי בעניין ההאשמת השוטר..) .

פורסם
מהצילום שלך לא ניתן לזהות את הצומת בבירור. זה שאתה מציין מיקום מסויים, לא בהכרח אומר שזהו המיקום.

כפי שאמרתי קודם: אתה רוצה להוכיח שמדובר בעבירה - היית צריך לצלם את הסימון בכביש תוך כדי צילום הניידת או את סימון החיצים בכביש או ברמזור.

אם אתה רוצה שיתייחסו ברצינות לתלונה שלך, אתה צריך להביא תעוד שלא מותיר כל צל של ספק באשר למיקום העבירה ו/או שבשעת ביצוע העבירה היה סימון שמורה אחרת.

.

 

 

אחרי הצילום הזה צילמתי שוב את הצומת בבירור, בטווח של 180 מעלות.

פורסם
אחרי הצילום הזה צילמתי שוב את הצומת בבירור, בטווח של 180 מעלות.

 

או.קי

נניח שהתגברת על כל מכשולי ההוכחה.

יש לך עבירה שעשה שוטר. הסיכוי שיעשו משהו עם תלונתך לצערי במדינתנו מוכת החום לא גדול.

אם זה היה הפוך, האזרח היה מקבל דו"ח. גם לצערינו

 

עכשיו תעשה מה שאתה חושב שראוי לעשות.

 

כל מה שתחליט, מקובל עלי.:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...