Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

אתמול בערב צילמתי שוטר שביצע עבירת תנועה, העברה היא שהוא פנה שמאלה בנתיב שכיוונו רק ישר.

לפני כחצי שנה מישהו באותו אזור פנה בדיוק כך שמאלה ושוטר עצר אותו. היום אני רוצה להתנקם עבורו וגם בגלל דוח שקיבלתי לא מזמן על משהו שלא מצדיק.

 

למה להם מותר ולנו לא?!

 

הבעיה היא שצילמתי את זה דרך הפלפון כאשר חכיתי ברמזור אדום. ידעתי מראש כב שהשוטר יבצע את המהלך.

 

האם אני "אדפק" אם אני אדלוף את הראיה בכך שהשתמשתי במכשיר סלוררי?

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איפוא הסקופ. זה מעשה שיגרתי של כול יום. הא הצילום גם זה נעשה פעמים רבות אפילו בוידאו.

 

שלח למחלקה לחקירת שוטרים.

 

צילמת מהנייד , כאשר עמדת על המדרכה, יש גם מחלוקת האם מותר לדבר או להחזיק את הנייד כאשר הרכב בעצירה מוחלטת כמו ברמזור.

 

יש שופטים שטוענים כי אין בכך עבירה יש הטוענים שכן.

 

לדעתי חבל על הבול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למה שתידפק? תחשוב טיפה קדימה. תגיד שמישהו נסע איתך והוא צילם מה הבעיה.

 

תנסה , הלוואי ויעשו משהו .

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

אני לא מבין איך אין להם חוש בסיסי של צביעות, אני אישית לא מסוגל לעשות דברים כאלה.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
הוא פנה שמאלה בנתיב שכיוונו רק ישר

 

עבירה "קלה" דומה עלתה בחייו של חבר לפני חודש.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

החלטת שאתה רוצה "לדפוק" את השוטר/להיות אזרח טוב ושומר חוק, תגיש תלונה:

  • יש לכתוב לתחנת המשטרה, באזור בו התבצעה העבירה, ולציין את כל הפרטים הרלבנטיים לעבירה פרטי הרכב, מקום התרחשות העבירה, תאריך ושעה, נסיבות (כולל כיצד זוהתה העבירה), תמונה (אם יש).
  • עליך לדעת כי ייתכן ותידרש להגיע אל לשכת התנועה הנוגעת, לשם מתן עדות.
  • במידה ומבצע העבירה יכפור באשמה והדו"ח יגיע לבית משפט, תוזמן להעיד בבית המשפט.

מתוך האתר של משטרת ישראל.

שיהיה בהצלחה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתה יכול העלות את התמונה לפה?

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

יכול להיות שהשוטר קיבל ארוע המחייב הגעה מהירה, ולא הותיר לו ברירה לבצע פרסה במקום אסור? מישהו חשב על זה?

 

ואני יכול להעיד על עצמי כשוטר בדימוס, כשקיבלתי אירועים על אונס, אלימות במשפחה, התראות פח"ע וכד'.. אירועים הדורשים הגעה מהירה - דרשו גם עבירה על החוקים ובידי הייתה הסמכות לכך כל עוד אני לא מסכן את התנועה ואת הולכי הרגל בסביבה.

פורסם
... יש גם מחלוקת האם מותר לדבר או להחזיק את הנייד כאשר הרכב בעצירה מוחלטת כמו ברמזור.

 

יש שופטים שטוענים כי אין בכך עבירה יש הטוענים שכן.

אין כבר כל מחלוקת בנושא. קיימת הלכה פסוקה של העליון בנושא וגם החוק שונה בהתאם לכך שאסורה כל פעילות בנייד בין אם אתה בתנועה ובין אם לאו, כל עוד הנך בנתיב נסיעה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הבעיה היא שצילמתי את זה דרך הפלפון כאשר חכיתי ברמזור אדום. ידעתי מראש כב שהשוטר יבצע את המהלך.

 

האם אני "אדפק" אם אני אדלוף את הראיה בכך שהשתמשתי במכשיר סלוררי?

 

אתה לא תדפק בשני מקרים האלה:

 

1) לא יתייחסו לכך שצילמת את העבירה כביכול בניגוד לחוק

2) תסכים למסור עדות וצילומים רק בתנאי כי לא יגישו נגדך תביעה

 

רצוי בכתב מול הפרקליט.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם



היי עמית

 

זה לשון התקנות המעודכנות.



חובה להחזיק בהגה או בכידון

 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תש"ל-1970

 

 

תק' (מס' 9)

 

 

תש"ל-1970

 

 

תק' (מס' 6)

 

 

תשנ"ד-1994

 

 

28. (א) נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה.

 

 

תק' (מס' 2)



 

 

תשס"ח-2007

 

 

(ב) (1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב –

(א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית;

(ב) לא ישלח או יקרא מסרון (s.m.s);

(2) בתקנת משנה זו –

"דיבורית" - התקן המאפשר שימוש בטלפון בלא אחיזה בו ובלבד שאם ההתקן מצוי בטלפון, הטלפון יונח ברכב באופן יציב המונע את נפילתו;

"טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג.

 

מכאן כאשר הרכב לא בתנועה כמו למשל בעצירה מותר להחזיק בנייד.

 

לא מצאתי כל פס"ד של העליון המנחה אחרת. אשמח אם תשכילני

 

 

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...