Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבד 9550

לוח אסוס PQ-C

זיכרון OCZ? 4 גיגה DDR3 1600MHZ

כרטיס מסך אסוס 9800GT 1024

 

יריץ את כל המשחקים החדשים?

STI 2004

 

 

פורסם

המפרט קצת חסר אבל סביר להניח שמדובר במעבד הזה:

Core 2 Quad Q9550 s775, עם 12MB Cache.

שזה מעבד יוקרתי והוא המעבד כמעט הכי טוב בסדרת Quad.

לוח אם: האם התכוונתה לזה?

לגבי הזיכרון בחירה טובה אבל ישנו יצור מיוחד של OCZ שהוא 3x2GB OCZ עם 1.6 GHz שעולה קצת פחות מה 4GB כי הוא בעצם כרטיס אחד ולא שניים, ויוצא לך 6GB.

לגבי הכרטיס מסך הסדרה 9800 היא הסדרה האחרונה של הGforce ואם לא האחרונה אז עד כה היא הכי חדשה, כרטיס מסך מעולה עם DDR3 מאוד מומלץ.

אני אומר לךב100% שהמחשב הזה יריץ את כל המשחקים החדשים.

כן ,גם את ה"IV" :wink: .

פורסם

לדעתי לא שווה היום לקנות את בדרה 9 של NVIDIA

ה9800 לא האחרונה ובכלל ה9800 זה אותו כרטיס 8800 ( שבאמת היה מוצלח במיוחד)שהואץ ולא פיתוח חדש כמו שהיה מצופה מסידרה חדשה. ועל כך גם היתה ביקורת גדולה על NVIDIA וכרטיס זה לא יכולל היה להילחם מול סדרה 4 של ATI ולכן מהר מאוד הופיעה ה GTX .

התחרות היום זה בין סדרת ה GTX של NVIDIA ל 48XX של ATI כאשר הGTX נותנת ביצועים יותר טובים אך כרטיסי ה ATI זולים משמעותית ולכן נחשבים לקניה משתלמת במיוחד בלי להתפשר יותר מדי על איכות.

השאלה כמה עולה האסוס 9800GT (אסוס בדרך כלל יקרים ואיכותם לא כמו שהיתה פעם לדעתי חפש מוצרים של גיגהבייט שזולים מאסוס ולא נופלים באיכות) מכיוון שאם עלותו סביב ה 900 ש"ח כדאי לשקול את רכישת כרטיס המסך 4870 של ATI בעל ה DDR5 ושנותן ביצועים טובים יותר משל ה GTX260 אך פחות טובים משל ה GTX280

ובתקציב נמוך מזה עדיף לקנות את 4850 ATI שעדיין טוב יותר מה 9800 וזול ממנו. וכמו שאמרתי סדרה 9 זה דור קודם של NVIDIA שהמתחרה שלהם זה סדרה 3 של ATI.

כך גם לגבי לוחות האם חפש לוח אם של GIGABYTE שיתן לך נתונים זהים (לא שיש שם הרבה הבדלים) אך במחיר שפוי ואיכות מצויינת.

פורסם

dani12 שלום,

אתה צודק בכמה דברים אבל פספסתה נקודות מאוד חשובות.

גיקאבייט אכן זולים אבל אינם מתקרבים לאיכות של אסוס ולא יתקרבו.

אותו הדבר ATI לNVIDIA, רוב קרטיסי הNVIDIA החדשים הם יוקרתיים מאוד ובשביל משחקים של היום לא צריך אותם.

9800 אינו זהה בשום אופן ל8800, אל תשכח של9800 יש DDR3! שזה יתרון מאוד משמעותי בשביל "ביצועים".

פורסם

ל8800 יש גם DDR3 לי היה בזמנו כרטיס 6600GT עם DDR3 לגבי זה ששני הכרטיסים ממש דומים 9800 ו 8800 תקרא קצת באינטרנט . לדוגמא אתר שמראה השוואה http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=575&card2=544#

וההבדל לא קשור לסוג הזיכרון אלה לציפ שיושב .

וגם אין שום קשר ליוקרה זה לא מרצדס הגיימר הולך אחר הביצועים נטו היום פחות מעניין מותג כאשר ATI נותנים ביצועים טובים כולם קונים אותם וכאשר זה הפוך אז קונים הפוך . את הגיימר מעניין באיזה רזולוציה הוא יכול להריץ את ה GTA שלו וכמה FPS הוא מקבל בהגדרות מקסימליות זה עניין למי יש "גדול יותר" ונכון שה GTX חזקים יותר מ ATI אבל ההפרש במחיר הוא פי 2 ולכן GTX לא כלכך משתלם לקניה (אלה אם אתה גיימר עשיר במיוחד .

לגבי ההשואה בין ASUS ל GIGABYTE אז אני רוצה להפתיע אותך בכך שגיגהבייט לא נופלת בכלום מ ASUS אתה חי בעולם מלפני 7-8 שנים שאז ASUS באמת שלטו ונחשבו למותג איכותי במיוחד , כיום הם שווי ערך לשאר החברות בשוק לא טובים יותר ולא טובים פחות ובמיוחד שלא טובים יותר מגיגבייט שזו אחת החברות המצליחות היום בתחום לוחות האם וכרטיסי המסך.

פורסם

יש משהו לא הגיוני בהשוואה הזאת.

אבל אם זה נכון אז אם הוא קונה 9800 אז שיקנה רק! 9800GTX. נכון?

דני, מה דעתך על ה9300GS של מחשב נייד?

זיכרון יעודי 256 סה"כ כולל את המשותף 1.5GB שזה לא רואים בהגדרות של ישום שמצריך כרטיס גרפי טוב.

הכרטיס הזה לא הצליח להריץ את הGTA עם הרבה FPS, ממש קשה לשחק ברזלויציה הכי נמוכה וכל הגדרות הגרפיקה היו במצב הכי נמוך שיכול להיות, והמשחק עבד קצת יותר טוב במחשב רגיל "ישן" וכרטיס גרפי 8600 איך?

אותו משחק עבד כמעט אותו דבר עם מחשב חדש ונתונים הרבה יותר טובים מאשר המחשב עם ה 8600, מחשב רגיל לא נייד עם כרטיס גרפי 9500 והמשחק עבד כמעט אותו הדבר, יש הבדל אבל בכל זאת בגרפיקה ממש מינמלית, לא מספיק FPS כדי התמונה תהיה חלקה, רואים את הקרטועים קצת. יש הסבר?

יש לציין שהנייד עם ה9300GS היה הכי גרוב ביניהם בGTA, יש הסבר הגיוני?

אפשר לעשות משהו שGTA תעבוד טוב בנייד?

מדובר בנייד LG עם Q2D P8600 זיכרון 4GB DDR2 800, 2GB INTEL TURBO MEM.

פורסם

כואב לי הראש מלקרוא את התגובות שלך, תעשה קצת סדר...

 

קודם אתה מתווכח איתו ועכשיו אתה מעוניין בעצתו? המחשב הוא לא סכום חלקיו, ואם יש חלק ברמה נמוכה בין חלקים ברמה גבוהה רוב הסיכויים, שתלוי בחלק המחשב לא יהיה ברמה גבוהה, תלוי גם ביישום.

 

http://www.videocardbenchmark.net/

 

קח, תשנן את הטבלאות ותחזור עם ממצאים, אם אתה רוצה לעזור לעצמך ולפותח השרשור כמו שצריך.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אני קראתי את הגתובה שלו והבנתי שהוא צודק אז אני ביקשתי הסבר הגיוני לסיפור מעניין של הסדרות האלה במיוחד.

הדבר שלא הגיוני זה שה8800GT וה9800GT הם באמת אותם נתונים בדיוק ללא הבדל, אז מה הבדל המחיר? והסדרה?

פורסם

המפרט לא כל כך מאוזן- מעבד מרובע ליבות חזק שעולה כמעט פי 3 מכרטיס המסך שבחרת

אם המחשב מיועד למשחקים, אני מציע להשקיע בכרטיס מסך חזק וחדש יותר או שהגב של הגמל יישבר שוב מוקדם מהצפוי...

מעבר לכך לא חושב שיש טעם לרכוש DDR3 אם הפלטפורמה לא מחייבת (I7). לדעתי עדיף לך לקחת 8 ג'יגה של DDR2 במקום - המחירים ברצפה

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

דינם של בייטים מיותרים כדינה של טכנולוגיה מיותרת, אני לא הייתי מתעכב על הזיכרון.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

לביג קהונה,

 

כרטיס מסך הוא שידרוג טבעי בעוד כשנה,שנה וחצי, ככה תמיד היה עם כל המחשבים שקניתי עד היום.

הטכנולוגיה מתקדמת והמחירים יורדים.

 

לגבי הDDR3 לא הבנתי מה פירוש הפלטפורמה מחייבת?

 

לדני, לדעתי ומניסיוני אסוס שווים את ההפרש, מה גם שפה זה לוח וכרטיס מסך יחד, יותר תאימות פחות תקיעות ובאגים.

STI 2004

 

 

פורסם

לפי האתר שדני רשם פה.

אם אתה קונה 9800GTX ולא כנראה שלא תצטרך לשדרג כרטיס מסך בחצי השנה הבאה.

ההבדל ביניהם הוא משמועתי ומורגש.

פורסם

מה בדיוק תעשה עם 8 GB של זיכרון XP אפילו לא מזהה את זה,

4GB מספיק בשביל להריץ כך דבר היום ללא צרוך בזיכרון וירטואלי. לגבי DDR2 נכון למצב היום זה שיקול רציני בקניה מכיוון ש DDR3 מהיר הרבה יותר וDDR2 זול מאוד עם אני הייתי קונה מחשב הייתי ללא ספק קונה DDR3 זה כמו להגיד לקנות מעבד כפול ליבה ולא 4 ליבות.משתמש ממוצע לא יבחין במהירות אך הוא יבחין שתוכניות יפתחו מהר יותר למשל הרי מהירות של זכרון זה אומר שדברים נכתבים ונשלפים מהזכרון באופן מהיר יותר זה במיוחד חשוב למשחקים ולתוכנות גרפיות. מי שגולש ורואה סרטים אולי באמת לא כדאי לקנות DDR3 אבל עדיין אין צורך ביותר מ 4GB

לגבי הכרטיס מסך שלך אז ה 9300GS זה פשוט קאקא של כרטיס למרות שבארץ מתהדרים בו ככרטיס חזק למשחקים יש אתר שזה הלינק שלו:

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9300M-G.11359.0.htm

ששם יש השוואה של כל כרטיסי המסך של לפטופים עם הסבר וגם דירוג מהטובים עד החרא, ה 9300 נמצא באמצא רמה 3 שזה ממש לא משהו להתגאות בו (אולי לבכות) קצת מתחתיו נמצא המאיץ המובנה של אינטל 4500HD

כמו כן נכתב בהסבר שה9300 זה גירסא מואצת של ה 8400 החלש כך שזה לא ממש בנוי למשחקים.

לי למשל יש בנייד כרטיס HD2600 של ATI עם 512 DDR3 כרטיס השקול ל8600 ומריץ את GTA באופן סביר פלוס

(הכרטיס נכון להיום נמצא בסוף רמה 2 אך לפני שנה היה בתחילת רמה 2 איפה ש9300 אף פעם לא ביקר)

וכמו שכבר אמרתי גם מהטבלה שצירפו עדיף לקנות אתה4850 ATI ולא את ה9800

ועדיין שמישהו יביא איזושהי הוכחה לאיכות של אסוס כי מבדיקה מול טכנאים וחנויות מקצועיות לגבי איכות ותקלות GIGABYTE אפילו יותר טובים מASUS מבחינת אמינות

ודבר חשוב מאוד בניידים הכרטיסי מסך מורידים להם את המהירויות שעון עבודה כלומר כרטיס 8600 של בית יהיה חזק הרבה יותר מ8600 של נייד וזאת בגלל מגבלת החום שיש בנייד כלומר לא ניתן לקרר כרטיס מסך במחשב נייד כמו שניתן לעשות במחשב הביתי ולכן כדי שיתחממו פחות מורידים את מהירות העבודה של מעבדים שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...