Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי קונה מחשב חדש בשביל להתקין עליו XP? או מערכת 32ביט? אז בשביל מה גם 4-6 ג'יגה זיכרון כמו שהצעתם? הרי המערכת תזהה רק 3 מתוכם.

 

אם אני לא טועה אם תקנה את ויסטה עכשיו תקבל שדרוג חינם ל-7 לכשתצא.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

לוח אם: חסר דגם מדוייק

כרטיס גרפי: בזבוז טוטלי.נקודה.

על איזה רזולוציה אתה עובד ומה השימושים?? אם מדובר בגיימינג - ניתן להשיג היום 4870 של ATI או 260GTX 216 במחירים זולים. בשביל מה לקחת זכרון ראם DDR3? הייתי נשאר עם DDR2 ולוח P43/P45 (תלוי מה הפיצ'רים שאתה מחפש)

 

ד"א כרטיס מסך של אסוס מדגם סטנדרטי יהיה זהה לג'יגה בייט. הצ'יפ הוא של NVIDIA/ATI.. השוני בין הכרטיסים הוא בגרסאות המיוחדות שלהם, זאת אומרת קירור טוב יותר/גרסא מואצת של הכרטיס/שילוב של השניים.

ואל תעלב אבל המפרט נראה כמו הצעה טיפוסית של אייבורי/KSP ללקוח שלא בקיא בתחום.. אתה מסתנוור מDDR3 או מ1 ג'יגה על הכרטיס מסך - וזה בדיוק כמו לשים על אוטוביאנקי חבוטה צמיגי סליקס ולצפות לשיפור בביצועים :wink:

איזה מארז וספק קיבלת בהצעה?

מתן.

פורסם

כול השירשור הזה ולא ראיתי שום דבר על ספק.

 

ספק במפרט של כרטיס מסך כזה אגרסיבי דורש ספק חזק.

ולא איזה ספק ג'נרי שמוכרים אם המארז ספק יכול להגיע למחירים של 600 שקל בקלות.

 

אני לא הייתי ממהר לרכוש את המחשב ועושה לפני סקר שוק.

 

אני רכשתי לפני כחצי שנה Hd4870 מריץ לי את gta על ההגדרות הכי גבוהות ברזולוציה של 1280x1024

 

קצב פריים הכי נמוך שקיבלתי היה 36.

 

אם כבר מדברים על כרטיסי מסך אז רק ati

תמורה הכי טובה לכסף נקודה.

 

ממליץ לך קצת להיכנס לפורום הזה

http://hwzone.co.il

 

מה שבטוח אתה רק תחכים.

×
×
  • תוכן חדש...