Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק יונדאי I30


ירון10
שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כול אחלה שאתה עושה את ההבדלה ואולי פותח לאנשים את העיניים שה30 לא חסכונית כול כך.

אבל בהקשר לדלק ממה שהבנתי יש לך רכב ליסינג עם דלקן, אז מה כול כך מפריע לך הצריכה?

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעניין :-) הייצרן VAG כנראה לא שמע על 'הפטנט' שהמנוע נפתח לאחר תקופת ההרצה וצריכת הדלק יורדת.

 

אני אישית רכשתי 3 גולפים חדשים וממש לא הרגשתי שיפור בצריכת הדלק או בביצועי המנוע לאחר תקופת ההרצה.

 

בכול מקרה בכמה צריכת הדלק יורדת ?

האם קיים מסמך רישמי של ייצרן רכב זה או אחר המאשר את דברייך ?

השמש לא זורחת מהמפעל של VAG והוא באמת לא היצרן הטוב ביותר בעולם ולא כל דבר כתוב במסמכים רשמיים שיצרן מפיץ, האמת שמבחינת ידע הנדסי בתחום הרכב רב הנסתר מהגלוי אם אתה לא בעסק (פיתוח, תכנון וכו').

 

יצא לי לבחון די הרבה רכבים דומים בכל מיני תקופות חייהם,רכבים חדשים פשוט סחבו פחות וכבעל הרכב אתה פחות מרגיש את זה כי השיפור הוא הדרגתי ביותר.

מבחינת שיפור בתצרוכת דלק היה מדובר ב 5% שיפור בקירוב לאחר כ 4 תידלוקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול אחלה שאתה עושה את ההבדלה ואולי פותח לאנשים את העיניים שה30 לא חסכונית כול כך.

אבל בהקשר לדלק ממה שהבנתי יש לך רכב ליסינג עם דלקן, אז מה כול כך מפריע לך הצריכה?[/quote

 

 

אהלן

 

1) קודם כל - אני רק רוצה להבין אם יש בעייה במכונית שלי או שזו תופעה בדגם עצמו.

2) בקשר לצריכה - יש אפשרות לקנות את המכונית בסוף הליסינג במחיר טוב, אבל אם זו תשאר הצריכה אז זו בעייה מבחינתי. ובכלל חשוב היום לחסוך בדלק (חסכון בהוצאות ופחות פגיעה אקולוגית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי - ברכב חדש ,אחרי הרצה קלה ונכונה של 1000 ק"מ ראשונים - המנוע רק מרויח מכך לאורך זמן .

אח"כ מתחילה תקופת הלחיצות , לבדוק את יכולות הרכב - עד 5000 ק"מ .

 

וכעת מגיע השלב הרגיל - נסיעה סבירה והתאמת הרכב ליום יום , ידע מתי לחיצה מורידה הילוך , ומתי אפשר לשייט גם במהירות עירונית

( זה גם השלב - שמתחילים לחנות ליד רכבים אחרים ולא דואגים על עוד שריטה - מתחילים להשלים עם המצב :wink: )

 

אחרי כ 10,000 ק"מ מרגישים שהמנוע מגיב טוב יותר ( בלשון ענף הרכב ) המנוע נפתח :lol:

 

זה שילוב של המכניקה של הרכב + הנהג אשר לומד עם הזמן איך לנצל את היכולות טוב יותר , כולל צריכת הדלק .

 

אני מצרף דיון קודם וחביב בנושא :roflmao:- לדעתי אחד הטובים בפורום - כ איציק היה איציק :mm_yeah:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=16610

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כוונת המשורר המנוע מגיב טוב יותר ללחיצות ולמה לפי דעתך הוא מגיב טוב יותר לאחר תקופת ההרצה ?

 

גם אנוכי קראתי את כול האשכולות העוסקים בנושא אבל לא השתכנעתי, רק לאחר שמישהו יציג לי מידע מעבדתי אני אשתכנע.

 

לפי דעתי הכול פסיכולוגיה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר לקוחות שואלים את דעתי "האם לרכוש מכונית חדשה של דגם חדש שלראשונה נכנס לשוק ? " , תשובתי הקבועה : "תן למישהו אחר להיות שפן ניסויונות...תן לדגם לרוץ שנה ונראה " , כך לא נפלו בפח הרבה לקוחות כאשר לא רכשו את הטויוטה הרובוטית.

אני מקווה שלא תעבור את אותו מסלול היסורים של רוכשי הגטס.

לא צריך רק לחכות שנה, אלא לקחת לאולם התצוגה מכונאי שיראה אם קל להחליף פלאגים..

הדעות האלו רווחו לפני 30 שנה, בערך, היום זה כלל לא רלוונטי.

מי שקנה טויוטה קורולה רובוטית, ידע בדיוק מה הוא קונה, ובמה זה כרוך.

ולעיניין - ה I30 מציגה צריכת דלק סבירה בהחלט ולפי ניסיון של הורי (פרטית) ושל כמה חברים שקיבלו כזו מליסינג, צריכת הדלק הממוצעת נעה סביב 11 ק"מ לליטר, בתלות באופי הנהיגה ומסלול השימוש ברכב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני מצרף דיון קודם וחביב בנושא :roflmao:- לדעתי אחד הטובים בפורום - כ איציק היה איציק :mm_yeah:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=16610

 

אייל .

 

דניאל כתב שצריכת הדלק צריכה להשתפר לאחר מספר תידלוקים ב-5 אחוז, בקישור שצירפת איציק כותב שהשיפור יכול להיות בין 10-20 אחוז לאחר ההרצה.

 

באינטרנט תוכל למצוא עוד שפע של דיונים וחיזוקים למה ששניהם רשמו וכמובן בצירוף מספרים הזויים.

 

אם לא שמתם לב, רוב האשכולות שנפתחים בעניין צריכת דלק מוגזמת של בעלי רכבים חדשים לאחר שהרכב עבר את תקופת ההרצה ועדיין צריכת הדלק נראית להם מוגזמת.

 

דרך אגב יש הטוענים ששינוי בצמיגות השמן לצמיגות נמוכה יותר עשוייה להוסיף 5 כוחות-סוס לרכב וחיסכון בדלק, אני מאמין שיש משהו בזה אבל אני מעדיף להיות מציאותי ולומר לך שהשיפור הוא לא משמעותיי.

 

למה ייצרני הרכב לא מפרסמים מידע בקשר לשיפור העתידי שאמור להיות בצריכת הדלק, דבר שרק יכול להועיל.

 

אני אישית גם לא ראיתי שום מסמך פנימי או TSB שמדבר על הנושא.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל כתב שצריכת הדלק צריכה להשתפר לאחר מספר תידלוקים ב-5 אחוז, בקישור שצירפת איציק כותב שהשיפור יכול להיות בין 10-20 אחוז לאחר ההרצה.

ההתיחסות שלי לאחוזים היא לאחר מדידה אישית, ואני יכול הוסיף שבכל תדלוק אני בודק תצרוכת דלק וכך זה אצלי כבר כמה שנים טובות. אני יודע, הרגל מגונה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתעבור את ה-100K צריכת הדלק תרד לרמה כזו שלא תצטרך למלא דלק :-)

 

מעניין אם קיים איזה גרף של הייצרן או גוף אחר המציג את הירידה בצריכת הדלק לעומת הנוסעה של הרכב מיום עלייתו לכביש ומתי צריכת הדלק מתחילה לעלות בהנחה שהרכב מטופל לפי הוראות הייצרן (כן אני יודע שיש הרבה פרמטרים), אבל אם הצליחו לנחות על הירח אני מאמין שאפשר לבנות גרף כזה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בכמה מקומות (מיבחני דרכים) שהגיר של יונדאי מגביל את המנוע ועל כן צריכת הדלק בהתאם .למרות שבמיפרט טכני במוטוקאר הנתונים של רכב חסכוני , ניראה שפועל היא לא חסכונית.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתעבור את ה-100K צריכת הדלק תרד לרמה כזו שלא תצטרך למלא דלק :-)

 

מעניין אם קיים איזה גרף של הייצרן או גוף אחר המציג את הירידה בצריכת הדלק לעומת הנוסעה של הרכב מיום עלייתו לכביש ומתי צריכת הדלק מתחילה לעלות בהנחה שהרכב מטופל לפי הוראות הייצרן (כן אני יודע שיש הרבה פרמטרים), אבל אם הצליחו לנחות על הירח אני מאמין שאפשר לבנות גרף כזה.

הרי ציינתי שיש שיפור והתייצבות בתצרוכת הדלק רק בשלבים הראשונים של חיי הרכב וכן נתתי דוגמאות מדוייקות לפי מס' תדלוקים.

 

אין גרף או נתון כזה כי יש ליצרן הצהרה לגבי תצרוכת דלק ומכוון שנושא זה רגיש מאוד ללקוח שקונה את הרכב, ולמרות שמדובר בבדיקות מעבדה בסה"כ, לא מציינים גורמים שכן עלולים להשפיע לרעה על תצרוכת הדלק ברכב.

 

וכדי לסבר לך את האוזן, לא רק המנוע צריך "להפתח" עם הנסיעה אלא גם שאר המכלולים הנעים של הרכב.

מתקיימים תהליכי Break-in במגוון מכלולים כגון: הניע סופי, מייסבי גלגלים, תיבות הילוכים, מתלים וגם צמיגים, כל אלו יחד עם המנוע משפיעים לרעה על תצרוכת הדלק עד לסיום תהליך ההרצה של כל המכלולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

I have had leased two Renault Meganes and with both of them I noticed a significant improvement in performance and fuel economy after a few months of driving. I live in the Jerusalem area and driving up the hills got much better after a while. I have no idea if it will be the same for Hyundai.



 

To poster #16, just because you don't pay for the gasoline when you have a leased car doesn't mean that it's not important to get good fuel economy. Someone is still paying for the gasoline and petroleum is a limited resource that is running out. Also, better fuel economy = less pollution.

 

I will be getting a new leased car in a month or so, and I was thinking about getting the i30CW, but considering the poor fuel economy, I'll look for something else instead, especially since I drive more than 1000 km/week.

 

Any suggestions what I should get instead?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון ב I30 CW הרכב צורך בממוצע 1:11 בנסיעה שמרביתה עירונית (5 ימים בשבוע של בקר וערב בפקקי אילון).

היתה לי לפני כן קורולה והצריכה נראית די זהה. הרכב עבר כ 12000 ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים ,

 

קשה לי לקבל תמונה אם ישנה בעיה או לא,

המערכת תלויה בהמון משתנים !

יש לבדוק תצרוכת בצורה הבאה

1 יש למלא מיכל דלק עד הסוף, ואז לאפס את מד (מונה) הקילומטרים.

2 לנסוע עד סוף המיכל, ולמלות שוב מיכל מלא.

3 לחלק את כמות הליטרים שמולאו במיכל בכמות הקילומטרים במד.

4 את התוצאה יש להשוות לרכב I-30 שנוסע בתנאי דומים.

*** יש לבדוק את קיבולת שני מיכלים של המכוניות

*** יש לבדוק את רמת התחזוקה טיפולים שוטפים

*** יש לציין שלא ידוע לי על בעיות של תצרוכת דלק מופרזת ב דגם זה.

*** להסרת ספק תמיד טוב לבדוק את הנושא במרכז השירות !

אסי בורג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...