Jump to content

צבי 123

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של צבי 123

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. הרכב כרגע הועבר לבדיקה וטיפול במוסך אחר. מחכה מהם לעדכון על מצב המנוע.
  2. הימור ראשון. וכנראה גם אחרון😔 פשוט חבר קרוב רכש מכונס וסיפר כמה טוב זה היה.. הרכב הקודם לא היה שלי, זה היה של אבא שלי. אגב משמש אותו נאמנה עד היום, חוץ מקצת בלאי בצינורות מערכת קירור. אשמח שתשתף אותי בניחושים, כי המוסכניק שלי הרים ידיים ושלח אותי להחליף מנוע
  3. רכשתי לפני כחודש ניסאן אקסטרייל מכונס נכסים. 20K מתחת מחירון. הכל נראה אחלה. כשהניעו לי אותו במגרש נדלקה נורת אזהרה ועלתה הודעה שיש בעיה בלחץ השמן. זה רכב ראשון שלי, לא מבין כלום. שאלתי את הבחור במגרש מה זה אומר, הוא בדק במדיד שמן ואמר שהכל אחלה ואני יכול ליסוע. סתם נורה... התחלתי בנסיעה, ואחרי 10 דקות של נסיעה המנוע נכבה. ניסיתי להניע, והמנוע לא מניע. תיארתי לעצמי שאולי זה המצבר, אחרי עמידה כל כך ארוכה במגרש. הגיע בחור נחמד והחליף מצבר, והופ... הרכב מניע, אבל מיד בהורדת הרגל מהגז המנוע נכבה, גם בעמידה על פארקינג. הזמנתי גרר שלקח את הרכב למוסך מורשה של ניסאן, הבחור במוסך לא הסכים לקבל אותי,רק אם אני מוכן להמתין חודש. מתברר שהרכב לא טופל בחברה מעולם. בלית ברירה לקחתי למוסך שחבר המליץ לי. הבחור חיבר מחשב, אמר שהחיישן תקול. פירק את חיישן הלחץ שמן והחליף. מיד אחר כך מגלה שמשאבת הבלם תקולה, והחליף גם אותה. הוא בדק ואמר שהמנוע נכבה בגלל סתימה באגזוז, ביצע רגנרציה והמנוע חזר לעבוד בלי להיכבות. אממה, הנורה עדיין דולקת עם הודעה שלחץ השמן לא תקין. מתחיל לפרק את הקרטר, אולי בגלל העמידה הממושכת במגרש של הכונס נכסים, יש משקעים שסותמים את מעבר השמן. מגיע לברגים של הקרטר, ומגלה שבדגם הזה צריך לפרק גם את הגיר כדי לשחרר את הקרטר. מחליט לוותר על פירוק ובוחר לעשות פלאשינג. באמצע הפלאשינג, אחרי 2-3 דקות, המנוע נודם... לאחר קירור המנוע הבחור מנסה לבדוק אם המנוע נתפס, והוא רואה שבעת הנעה המנוע מתחיל חצי סיבוב ואז נעצר. גם בהנעה הבאה הוא ממשיך מאותה נקודה בה המנוע נעצר ושוב- נעצר אחרי חצי סיבוב. ככה שלא נראה שהמנוע נתפס. הוא בדק גם עם חיבור כבלים ממצבר אחר, לשלול בעיית כח במצבר. פה אנחנו נמצאים. מה דעתכם התקלה? לא נראה שהמנוע נתפס כי הוא עדיין מסתובב קצת בהנעה...
  4. בשעה טובה נרכשה פוקוס בת 10 עם 100K המוסכניק של המוכר אמר לו שאין צורך להחליף טיימינג לפני 120K. הבעיה שמתברר שמעולם לא הוחלפה לו הרצועה , ומבירור שערכתי עולה כי גם בלי נסועה רבה, במידה ועבר זמן רב על הרצועה חובה להחליף אותה. (כמובן שהוריד במחיר על זה...) השאלה אם זה ממש קריטי וכדאי לי שלא ליסוע באוטו לפני ההחלפה, או שזה יכול להימרח עוד קצת. אשמח גם למידע לאיזה סדר גודל של עלויות מדובר תודה מראש לעונים.
  5. לאחרונה אני נצרך לנסוע הרבה מר"ג לתל אביב וחושב על קניית רכב. רוב הנסיעות הם בקו ר"ג- ת"א (בין רבע שעה לחצי שעה) ובתוך העיר. פעם בחודש בערך נסיעה ר"ג ירושלים. מחפש רכב אמין, אוטומט, שלא יתקע לי גם בנסיעות ארוכות. ושישרוד פעם בתקופה גם נסיעה לצפון וכדומה . עם תא מטען בינוני (+-) ומקום ל2 בוסטרים וסלקל מאחורה. תודה!
  6. עדכון. לפני שלשה שבועות הגיע טכנאי של דרכים ובדק פיוזים, וגם ניסה להניע על ידי ספריי קרבורטור אבל הרכב לא הניע בלוח השעונים דלקה נורה של האמובילייזר, אי לכך הוחלט לשלוח למוסך שם התברר שהמחשב התחרפן לגמרי ואיפסו אותו. תדה לעוזרים...
  7. ניסיתי להניע ע"י חיבור משאבת דלק נוספת בצינור יניקה. עדיין לא נדלק כפי הנראה זה לא בעיית דלק.
  8. תודה רבה. אנסה בערב או מחר, ואדווח.
  9. שלום! דודי נפטר לפני כשבועיים לאחר מחלה ממושכת. ברשותו היה רכב סאנגיאנג רודיוס 2009, ולאחר פטירתו אמרו לילדיו שיקפידו להניע את הרכ אחת לכמה ימים כדי לשמור עליו. הם לא עשו זאת... הגעתי לשם אתמול לראות למה הוא לא מניע וראיתי שהמצבר גמור, (כנראה שכחו נורה דולקת, וחודשיים שלמים הרכב לא היה בשימוש). הבאנו כבלים ובוסטר והאוטו עדיין לא מניע, אבל המצבר כן נטען. וכשמנסים להניע שומעים את הסטרטר בפעולה והמנוע רוטט, אבל אין סולר שמגיע למנוע. הגיעו "מבינים" (בעיני עצמם...) הסתכלו פה, הסתכלו שם וכולם אמרו שהכל נשמע טוב, רק שהמנוע לא מקבל דלק... יש לציין שלא היו שום בעיות לפני כן, האוטו נסע פעם אחרונה מעולה, ואני האחרון שנהגתי בו וגם תדלקתי אותו, כך שנשלל חשד לתדלוק שגוי. אני לא יודע אם זה משנה, אבל האוטו עומד בעליה קטנה (אבל קטנה...). מה יכולה להיות הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...