Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי זכה בפורשה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest ספורטמוטורי
פורסם
מי אמור להחזיר חצי מהביטוח ?

 

הרי אני אמכור את האוטו אחרי חצי שנה,ואקבל על החצי שנה שנשארה החזר כספי.

 

אה הבנתי. לא נראה לי תמצא במחיר הזה דירה "משהו" אבל בסדר :).

ובאופן כללי שמתם לב איזה פרסים מקדונלדס מגרילים?

PS3 / פורשה בוקסטר.

מה משותף לשניהם? גם אחרי שזכיתם וקיבלתם אותם תצטרכו לשלם

הרבה כסף כדאי להנות מהם (PS3 -כל משחק 400 ש"ח , בוקסטר - ביטוח ...).

 

ב350000 + מה שיש לי כרגע ,בחיפה אוכל לקנות דירה נחדה בגודל80 מטר.

 

שלזה אני חוסך כרגע. D:

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי הכתבה שהייתה בזמנו המס על מקדונלדס

 

לא שולם מס על הרכב.

מקדונלדס שילמו על זה.

התשלום היה אגרת הרכב וביטוח

פורסם
אני אומר בואו נחסוך כולנו לבוקסטר וככה נעשה סיבוב בשנה הבאה וכמובן נעשה ביטוח "לכל נהג".:lol:

 

האמת? זה די משתלם. אם יש לנו 55K משתמשים (תיאורטית, לפי הפרסומים השונים) כל אחד ישים 51 ש"ח ומביאים את האוטו, כולל ביטוח מקיף וחובה.:lol:

 

אה הבנתי. לא נראה לי תמצא במחיר הזה דירה "משהו" אבל בסדר :).

ובאופן כללי שמתם לב איזה פרסים מקדונלדס מגרילים?

PS3 / פורשה בוקסטר.

מה משותף לשניהם? גם אחרי שזכיתם וקיבלתם אותם תצטרכו לשלם

הרבה כסף כדאי להנות מהם (PS3 -כל משחק 400 ש"ח , בוקסטר - ביטוח ...).

 

מה אתה מצפה? אתה מקבל מתנה מישראלים...:roll:

 

בעניין הסוני - תמיד אפשר ללכת לשוק הפשפשים ולקנות משחקים צרובים..:|

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
מישהו יכול להסביר לי איך מבררים את מספר המזל הזוכה?

נכנסתי לאתר של מקדונלדס- חרשתי אותו ואין זכר למספר.

בזבזתי דקות ארוכות בטלמסר וגם שם אין שום רמז.

 

תודה

ניב

 

 

אולי תגיעו לנקודה ?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

כמה בילבולי מוח "גרסה בסיסית" "מחיר גבוה" וכד' .

כולכם הייתם רוצים לזכות באחת כזו אפילו בצבע של הפח בלבד (אפור מכוער ) אז בבקשה ...

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אפור של הפח? אתה מתכוון לצבע המתכת החשופה?

זה מה שהולך היום. תהייה בטוח שזה הרבה יותר יפה מהאדום המזעזע והמבריק.

 

IMG_4683.JPG

 

בכלל צבעי מאט חזקים היום-

 

3178499817_f6ff9f6cba.jpg

 

בשנים האחרונות הקטע במכוניות מסוג זה הוא לבן (בימרים, A5 S3 הונדה S2000 קאיימן בוקסטר 911) כולם מדהימים בלבן (גם שלי :-P ) אבל היום כבר "לכולם יש" אז מחפשים אלטרנטיבות.

פורסם
זה לא פרס כספי, זה רכב.

 

אין קשר

 

המס כבר כלול במחיר של הרכב כאשר מקדונלדס רכשו אותו.

באמת נשמע לך הגיוני לשלם את הכמעט 200 אלף מס שיש על הרכב הזה? ;)

 

למרות שאישית כנראה גם לזה הייתי מוכן :)

 

אם מקדונלדס לוקחים את המס על עצמם זה משהו אחר

 

בכל מקרה, המס הוא 25%, איך הגעת ל200 אלף?

פורסם

כי אני התייחסתי למס שיש על רכבים בארץ, שהוא כמעט ה100% אם אני לא טועה.

 

אז במקרה הזה זה יוצא שהרכב עולה יותר, בגלל שזכית בו?

כי אם רכב כזה מהחברה עולה בסביבות ה500 אלף ומקדונלדס אכן שילמו עליו 500 אלף.

בגלל ה25% תוספת שאתה מדבר עליה, יוצא שבעצם בסך הכל שולם על הרכב 625 אלף.

זה לא מסתדר לי...

 

כשמישהו זוכה\מרוויח כסף, הוא משלם מס. יש לו ממה לשלם וסיבה לשלם (קיבל כסף נקי), מהכסף שהוא הרוויח\זכה. סבבה.

אבל כשמישהו זוכה ברכב, שכבר הסכום ששולם עליו ע"י מקדונלדס כולל את המיסוי בארץ, מה שאתה אומר נשמע כמו מיסוי כפול.

 

אין סיכוי שכל מי שזכה ברכבים במבצעים כאלה או אחרים שילם עליהם % מס!

זה חייב להיות כלול במחיר הרכב, שהחברה שילמה כאשר היא קנתה אותו.

אם יש הגרלה ואתה זוכה במכונת קפה, אתה הולך לשלם % מהמחיר שלה? לא. זה כבר שולם ע"י מי שנתן לך אותה, כשהוא רכש אותה.

 

 

הבחור שכתב לפני שהוא זכה בPS3, שילמת על זה מס? ;)

פורסם

מה הקשר למיסים על רכב?

 

הכוונה למס שיש על זכיות, אתה זוכה בפרס של 2 מליון שקל בלוטו, אתה משלם 25% ממנו למדינה, חצי מליון שקל

 

אתה זוכה במכונית ששווה 500 אלף שקל, זה כאילו זכית ב500 אלף שקל, אתה משלם מס 125 אלף שקל

 

אין שום קשר בין מס על זכייה למיסים על רכבים

פורסם

אני חושב שמס הזכייה מתייחס רק למקרה של זכייה בכסף. באמת לא נישמע הגיוני שמי שיזכה למשל בPS3 יצטרך לשלם 25 אחוז מהמחיר שלו.

פורסם
1- המחיר של הרכב יותר קרוב ל100 אלף דולר מאשר ל200 אלף דולר.

2- מדובר פה על הפורשה הכי פשוטה, בגרסא הכי חלשה ועם האיבזור הכי הכי הכי מינימלי שאפשר.

בחו"ל היא ממש לא עולה הרבה יותר; בארה"ב היא עולה בערך 45 אלף דולר. באירופה ~40 אלף אירו.

בפעם האחרונה שבדקתי היא עלת בידיוק 28 אלף דולר, שוות ערך למיאטה במחיר לפני מיסים.

פורסם

יש גבול תחתון למס הזכייה (פעם היה 70 אש"ח היום נראה לי שהוא 5).

 

והוא חל על זכיות שלא במזומן. ומה רע במיסוי כפול? מתי שמעת שהמדינה מסרבת לקבל עוד כסף?

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
אני חושב שמס הזכייה מתייחס רק למקרה של זכייה בכסף. באמת לא נישמע הגיוני שמי שיזכה למשל בPS3 יצטרך לשלם 25 אחוז מהמחיר שלו.

 

אתה חושב לא נכון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...