Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני נוסע לתומי על 80 קמ"ש בי-ם בהילוך חמישי כאשר פתאום הגז מגיב כאילו נגמר הדלק (המיכל מלא)

אני מוריד הילוך ועוד הילוך ועדין מאבד גז עד לעצירה מלאה.

לחיצה על הגז אחרי העצירה הרגישה מאד שונה עם תגובה איטית ומלווה ברעשים מוזרים.

עם התחלת הנסיעה האוטו נכבה ואחרי שהדלקתי הוא שב ונסע כרגיל.

אני לא יודע מה אפשר לבדוק, חיצונית הכל נראה בסדר.

הדבר היחיד שעלה על דעתי הוא שתדלקתי קודם לכן בדור לראשונה מזה הרבה זמן אחרי שהאוטו הורגל בכמה האלפים האחרונים לפז..

האם ככל הנראה הבעיה היא באיכות הדלק או שיכולה להיות סיבה כלשהיא אחרת לגמרי?

 

יגאל.

 

באונו היה קורה לי פעם משהו דומה. באמצע נסיעה בכביש מהיר,הגז פתאום לא מגיב, ואחרי כמה שניות האוטו נכבה. התנעה מחדש פתרה את הבעייה כאילו לא קרה כלום.

 

אתמול, אחרי הרבה זמן שזה לא קרה, זה קרה שוב =\ אולי הקור קשור לזה?

פורסם

חברים , יותר מדי שנים עם הזרקת דלק השכיחה מכם את סתימות הדלק בקרבורטורים . מספיק לכלוך קטן בדיזה או מצוף שנתפס והתופעה שהבחור תיאר מופיעה.

 

למה ישר להאשים את המשאבה?

×
×
  • תוכן חדש...