Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בספטמבר אשתקד אבי רכש מחברת ליסינג אימפרזה 06' אוטומטית (הצורה הישנה יותר) ב-66K כאשר המחירון עמד על 75K,

כיום המחירון של הרכב עומד על 61K (לוי יצחק) ו62K (יד2).

פרט לאכזבה מירידת הערך של האוטו אבא שלי לא מרוצה מאיכות הנסיעה של הרכב על הכביש.

 

בדר"כ אני נוהג על הרכב לבית הספר ובערב (נהג חדש)-נסיעות עירוניות,ואמא שלי לפעמים לסידורים (נסיעות עירוניות).

בסופ"ש נסיעות בין עירוניות ולעיתים רחוקות 4-5 אנשים באוטו.

 

יש לכם הצעות למחליפה באותו טווח מחיר?

הדגש לרכב הוא על פוזה (יופי חיצוני),ונוחות נסיעה. -פזלתי לכיוון הגולף מה אתם אומרים.

 

תודה מראש לעוזרים.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

שלום גם לך...

 

קודם קח בחשבון שכל השוק מאד ירד בשנה האחרונה, צוזאת לא רק הסובארו שהתרסקה במחיר.

 

קח בחשבון שהמחיר שתקבל בשביל הרכב יהיה הרבה יותר קרוב ל-50K מאשר ל-62K.

 

(55K - ואולי גם פחות)

 

כדאי מאד שתעשו לעצמכם רשימה של דגמים פונטציאליים שיתאימו לדרישות, ושאבא שלך לא ירכוש את הרכב לפני שיעשה נסיעת מבחן, ויחליט שהרכב מתאים לו.

 

ציינת שאתה נהג חדש - כדאי לבדוק את עלויות הביטוח לכל הדגמים הרלוונטיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פרט לאכזבה מירידת הערך של האוטו אבא שלי לא מרוצה מאיכות הנסיעה של הרכב על הכביש.

 

מה הוא רצה, שהרכב לא יאבד מערכו? אני לא מבין את האנשים.

כולה עגלת קניות בסופר האימפרזה ההיא.

זאת בושה איך שהרכב נוסע.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לא רצינו שהרכב לא ירד מערכו אבל ירידה של 14K ב10 חודשים נראית לי מאוד גדולה,

בכל זאת יש לכם הצעות למחליפה מתאימה??

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

מה דעתך על מאזדה 3 ?

רק שבתקציב 55K אתה בקושי מגרד את אלו יוצאי הליסינג של שנת 05

אם רמת האבזור הבסיסית ביותר.. :|

פורסם

מאזדה 3 סאדן לא באה בחשבון בגלל שאני אישית לא אוהב את המראה של האוטו-לפי דעתי הוא נחמד אך מצוי בכל פינה.

מאזדה 3 5 דלתות יכולה לבוא בחשבון, אין בעיה למתוח את התקציב בשביל זה כל עוד ירידת הערך של האוטו לא כזאת גדולה.

איך ירידת הערך שלה ביחס לאימפרזה?

 

תודה לעוזרים

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם
מאזדה 3 סאדן לא באה בחשבון בגלל שאני אישית לא אוהב את המראה של האוטו-לפי דעתי הוא נחמד אך מצוי בכל פינה.

מאזדה 3 5 דלתות יכולה לבוא בחשבון, אין בעיה למתוח את התקציב בשביל זה כל עוד ירידת הערך של האוטו לא כזאת גדולה.

איך ירידת הערך שלה ביחס לאימפרזה?

 

תודה לעוזרים

 

גם אני אוהב את דגם ה 5 דלתות יותר :roll: קשה לי להגיד לך לגבי ירידת הערך, כי אנחנו בד"כ קונים אוטו חדש מהחברה ולהרבה מאוד שנים. את המאזדה שלנו קנינו באוקטובר 05 (מודל 06) ב 133K, יש ברשותי מחירון ישן של לוי יצחק (ינואר 09) לפיו היא עולה 83K. לפי המחירון אני רואה שהיא יורדת בערך ב 8-10K כל שנה, וגם הייתה ירידת מחירים גדולה מאז..

אם אתה שואל אותי, ירידת הערך זה הדבר האחרון שצריך לעניין אותך, אתה עוד לא קניתה אוטו ואתה כבר חושב על מה יקרה כשתמכור אותו? העיקר שאתה תהנה מהאוטו כמה שנים.. אל תחפש "דיל" טוב, חפש אוטו טוב שתהנה ממנו..

פורסם

לא מחפש דיל טוב פשוט רציתי לבדוק את הטענה של אבא שלי באופן יחסי עם המאזדה.

אני אחפש בינתיים מאזדה 3 5 דלתות בצבע שחור,לפי דעתי מבחינה חיצונית היא מדהימה.

חשבתי על B3 (מאוד מזכירה את המאזדה) אך היא קיימת רק במודלים גבוהים

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

אני אחפש בינתיים מאזדה 3 5 דלתות בצבע שחור,לפי דעתי מבחינה חיצונית היא מדהימה.

 

בהצלחה.

דווח עוד חצי שנה על התקדמות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

באמת יהיה קצת קשה למצוא צבע שחור. יש כל-כך הרבה פרמטרים שלפיהם צריך לפסול אוטו זה או אחר (טיפול לקוי, בעיות מכאניות, קילומטרז' גבוה, מספר ידיים, מכות פח ועוד..) אם גם תחפש צבע ספציפי באמת יקח לך הרבה זמן, תחשוב גם על זה שלא תסע לכל עיר ועיר בארץ לבדוק רכב, אלא תתמקד בחיפוש בעיר שלך.. והדגם 5 דלתות נדיר יחסית..

תחשוב גם על זה שצבע כהה באקלים שלנו, נוטה לדהות אם לא עושים לו פוליש כל כמה חודשים.. וצבע דהוי זה מראה מכוער שאין כמוהו.. אם תשאל אותי, שחור נראה יפה, אבל לא כדאי לפסול גם צבעים אחרים.. צבע זה לא העיקר, אלא אם אתה מזמין אותו חדש ושם יש לך אופציה לבחור צבע..

פורסם

לגבי פוליש זאת לא הבעיה-אני מנקה כל שבוע שבועיים את האוטו. ועושה פוליש וגם ווקס מתי שצריך.

חשבתי על צבע שחור או לבן, נאמר לי כי שחור מתחמם בשמש והדבר מאוד מורגש בחודשי הקיץ, האם זה כל כך משמעותי?

ובקשר לביטוח,האם עלויות הביטוח של המאזדה גבוהות בהרבה מזו של הסובארו?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

עלות הביטוח של המאזדה (בד"ג) גבוהה בהרבה מזאת של הסובארו.

 

אני חוזר ומדגיש במצב השוק הנוכחי אף רכב לא שומר על ערכו מאידך מה שקונים בזול - מוכרים בזול.

 

בקניה של רכב משומש לקבל צבע מועדף - זה נחמד, אבל לא ממש ריאלי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לגבי פוליש זאת לא הבעיה-אני מנקה כל שבוע שבועיים את האוטו. ועושה פוליש וגם ווקס מתי שצריך.

חשבתי על צבע שחור או לבן, נאמר לי כי שחור מתחמם בשמש והדבר מאוד מורגש בחודשי הקיץ, האם זה כל כך משמעותי?

ובקשר לביטוח,האם עלויות הביטוח של המאזדה גבוהות בהרבה מזו של הסובארו?

 

פעם במגזין אוטו ערכו בדיקה כזאת, לקחו שתי רכבים זהים, אחד שחור והשני לבן, החנו אותם זה לצד זה בשמש ומדדו את החום בפנים. הטמפ' ברכב השחור הייתה גבוהה יותר במעלת צלסיוס אחת בלבד.. ככה שזה לא כל-כך נורא כמו שנהוג לחשוב.. :roll:

בקשר לביטוח, אני לא יודע כמה אתה משלם עבור האימפרזה, אני אגיד לך כמה אני משלם במאזדה (נהג בן 24) - השנה שילמתי חובה 1723 ש"ח, מקיף 3483 ש"ח, רשיון רכב 1529 ש"ח. אתה כבר תגיד לי אם זה הרבה או מעט.. :? אגב צבע לבן מאוד מומלץ, הוא היחידי שכמעט ולא דוהה בשמש לאורך השנים (לפחות זה לא בולט לעין).

פורסם

דיברתי עם חבר אתמול והוא המליץ לי מאוד על גולף מודל 2004 ואמר שהן נכנסות בתקציב,

הבטתי ביד2 והופתעתי לגלות שיש המון כאלה שנכנסות בתקציב, מה דעתכם על האוטו?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

×
×
  • תוכן חדש...