Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא צריכה להיות סיבה שלא ניתן יהיה להתקין.

 

זה כמובן דורש חיתוך של הפח של המגש האחורי.

 

אם דורש חיתוך אז מאחר ומדובר ברכב ליסינג אז לא מעשי כל כך

נהג ותיק

פורסם

הרכב הגיע היום

הרמקולים הקידמיים נשמעים דיי אנמיים

למרות שזה נשמע כאילו שיש טוויטרים במשולשים הקטנים סמוך למראה הצדדית

לא יודע אם זה נשמע ככה בגלל הרמקולים או בגלל הרדיו דיסק המצ'וקמק שהיבואן התקין ברכב.

נראה לי אני מחליף הכל

נהג ותיק

פורסם

מישהו יכול להמליץ על חנות באזור המרכז שניתן לקנות ולהתקין את דגם ה785 של קלריון?

ראיתי שפומפה מוכרים במחיר טוב, אבל אני מעדיף שזה שמוכר גם יתקין.

זה מונע אי נעימויות במידה והמכשיר מתגלה כפגום.

נהג ותיק

פורסם

אפשר התייחסות בבקשה? אני ממש סובל עם הזבל שיש כרגע ברכב.

קצת רחמנות.

הייתי רוצה עוד השבוע לשדרג את הר"ד והרמקולים.

איפה ללכת כדי לקנות ולהתקין במחיר טוב.

מדובר על קלריון 585 או 785 , קומפוננט 6.5 הרץ או בוסטון לדלתות הקידמיות,

סט משולב 6.5 לדלתות האחוריות אולי גם כן הרץ.

נהג ותיק

פורסם

אם אתה רוצה הרץ אתה מוזמן לסוע לתומקאר במושב רינתיה.

אחלה מחירים ואחלה שירות.

הוא גם מתקין.

 

(אין טעם לפתוח כאן דיון על רמת ההתקנות של תומר, הוא מתקין בסטנדרט של רוב המתקינים הארץ, הוא לא מדגדג את הקרסוליים של אנשים כמו יוסי אלפיין, אבל ביננו, כמה מתקינים באמת מתקרבים לרמה שלו?).

 

בכל מקרה, תומר תמיד ידאג שתצא משמה מבסוט, באחריות.

 

ממליץ בחום.

 

ובלי קשר אתה יכול לפנות ליוסי לראות מה הוא יכול להציע לך.

פורסם

הציעו לי פה בחנות ליד הבית דגם של ECLIPSE CD5030 במחיר של 2400,

את הרץ 6.5 ENERGY קומפוננט ב1600 ואת הרץ 6.5 FULLRANGE ENERGY ב900. התקנה 250.

מה דעתכם על המחירים האלה, ומה דעתכם על הר"ד הזה יחסית לקלריון ?

אמורים לחזור אלי עם מחיר עבור הקלריון 785. יש לו אחד כזה REFURBISHED.

נהג ותיק

פורסם

קיבלתי גם הצעה ממתקין שעבדתי איתו מספר פעמים,

לדגם 586 של קלריון עם אחריות 3 שנים של SG ב1250 שקל.

האמת שזה מחיר מעולה יחסית למחירים באינטרנט, אלא אם כן יש סיבה אחרת למחיר הזול

שלא ברורה לי.

מה דעתכם?

נהג ותיק

פורסם
לדעתי האנרג'י יותר טוב מכולם.

הבוסטון לא משהו, סדרת ה-S היא סדרה די נחותה שלהם.

 

אני אדבר מחר עם תומר.

נראה לי 2 סטים של הרץ אנרג'י יהיה לי קצת מעבר לתקציב

נהג ותיק

פורסם

ההתקנה הסתיימה.

רדיו דיסק קלריון 586 חדש מהיבואן,

קומפוננט של בוסטון S60 קדימה

סט DLS126 פולריינג' מאחורה.

ההתקנה לקחה כמעט 6 שעות, כי לא היה חיוט בדלתות האחוריות

והיה צריך להתקין 4 הגבהות.

התוצאה נשמעת חבל"ז וזה עוד לפני שכיוונתי את הסאונד בקלריון.

השלב הבא יהיה כנראה סאב קטן עם מגבר חיצוני.

בנתיים אני מאוד מרוצה

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...