Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, באוקטובר אני אמור להתחיל ללמוד הנדסאי רכב במכללה, רק שלפני אני צריך להשלים ל-3 יחידות במתמטיקה.

לא לצחוק:-(, יש לי רק יחידה אחת ואני צריך להשלים את הבגרות של ה-2 יחידות.

 

למישהו יש מושג מה טווח המחירים לשעה של מורה פרטי?

וגם איך, מתי ואיפה משלימים את הבגרויות?

 

יש לי אופציה להשלים את זה בשנה הראשונה של הלימודים, אבל אני מעדיף לסיים את זה לפני שאני יוכל להיות מרוכז בלימודים בלבד.

 

כל המלצה למורה פרטי/ת באזור חיפה חוף כרמל, תתקבל בברכה.

 

תודה

מאור8)

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

טווח המחירים נע בין 80-120 ש"ח לשעה. תלוי לפי מורה.

 

ולגבי השלמת הבגרות במתמטיקה,אם אני לא טועה אתה ניגש לתיכון שלמדת בו,הולך למזכירות ומבקש ממנה שתירשום אותך ומשלם סכום מסויים.

או שאפשר להירשם דרך אתר של משרד החינוך,ז"א אתה עושה כאקסטרני:

https://meyda.education.gov.il/tsiyuney_bagrut/

פורסם

מממ בעיה קטנה

בתור אחד שגם לו היה חסר רק 2 יחידות במתמטיקה (לפי המתכונת הקודמת, של יחידה + 2 יחידות ביחד), שינו את המתכונת ועכשיו כל יחידה היא בפני עצמה, ככה שאם אתה צריך 2 יח', אתה תצטרך להשלים את שאלונים 002 ו 003.

לגבי הרשמה, כמו שרשמו מעליי, הכי טוב שתלך למזכירת בגרויות אצלך בבית הספר שסיימת בו ותבקש להירשם לשאלונים שאתה עושה.

לגבי מועדים, עד כמה שאני יודע מועד קיץ הראשון היה כבר חודש שעבר, מה שנשאר לך לפני אוקטובר זה רק מועד קיץ ב' אם תוכל לגשת אליו ולהספיק ללמוד כמו שצריך כי זה בהחלט לא קל, שאלון 003 הוא ברמה של 4 יח', או שתיגש למועד חורף הבא.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

שלושת השאלונים של שלוש יחידות (לפי מה שראיתי, אני לא נבחן ברמה של 3 יח') הם תת רמה. תלמד כמו שצריך ותעבור אותם, לא צריך להיות חכם וגם הסתומים הכי גדולים מסיימים 3 יח' עם ציון גבוה.

פורסם

80 שקל לשעה לשלוש יחידות? זה המוווון. מצא סטודנט שיודע ללמד, אפשר גם בחמישים לשעה.

 

שלחתי לך את הטלפון של אחי בה"פ. (מהנדס מטכניון - מסיים עוד חודשיים).

פורסם

50 לשעה זה זנות, לא משנה באיזה מקצוע מדובר.

שיעורים פרטיים, לא משנה במה, מתמטיקה או נגינת כינור,

זה מתחיל מ-80 בפריפריה ו-100 בערים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חבל לך על הכסף, אם אתה לא מתכון להמשיך בלימודים גבוהים שדורשים מתמטיקה מכובדת (יותר מ3 יח"ל) אל תשקיע בזה זמן ,

פשוט תקנה ספר של אנקורי או טומשין הכנה לבגרות ל 3 יחידות או משהו כזה ,ספר בומבסטי וענק ותתחיל לפתור וללמוד, זה באמת לא אמור להיות מסובך, אני סיימתי עם זה בתיכון בצורה עצמאית בחורף כשכולם נתקעו עם זה עד המועד קיץ.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תודה לכולם בכלל לכל חברי הפורום, קיבלתי גם כמה הצעות בה"פ לעזרה בלימודים מחברי הפורום.

תודה לנמרוד על ההתראה, 14/7 מועד אחרון, צריך להזיז עניינים ומהר.

מחר אני יצור קשר אם כל האופציות ומה שיסתדר הכי טוב לשני הצדדים נסגור את זה.

 

ESTK יש לי קצת ללמוד לבד, אני חייב מישהו שידרבן אותי ללמוד.

אבל מה, שאני רוצה אני לומד הכי טוב שאפשר, במיוחד אם זה למטרה נעלה:wink:.

 

טוב נשאר לי משהו כמו חודש, אז איך אומרים WISH ME LUCK.

 

שוב תודה

מאור8)

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
50 לשעה זה זנות, לא משנה באיזה מקצוע מדובר.

 

 

תמצא לי זונה ב 50 שקל לשעה ועשית אותי מאושר :lol:

 

 

מאור,

האם ברור לך שאתה משלים עכשיו ל 3 יחידות ומהשיעור הראשון ביום הראשון ללימודים אתה מתחיל לפרפר מתמטיקה,כימיה,פיזיקה ברמות של 5 יחידות ומעלה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, כולה הנדסאי רכב. לפי מה שידוע לי רמת המתמטיקה והפיזיקה היא לא כזאת גבוהה, אלא טכנית לחלוטין וממוקדת בנושא.

 

מאור, בהצלחה!

CoupéF7R

פורסם
כולה הנדסאי רכב.!
:roll:

 

יש אנשים שבשבילם זה עולמם ומלואו :wink:.

חוץ מזה, האופציה היחידה שלי ללמוד משהו זה משהו שאני אוהב, רק כך אני יוכל להשקיע בזה.

בינתיים מה שאהבתי ולמדתי, אפשר להגיד שלא אכזבתי. לדוגמא לפני שנתיים, קיבלתי שיגעון ואמרתי שאני הולך לעשות קורס ברמנים אני אוהב אלכוהול {לא כשאני נוהג כמובן} וסיימתי מצטיין קורס וגם מצטיין פלרינג.

חשוב לציין שזה היה קורס ניהולי והיה הרבה מאוד חומר עיוני ובכל זאת ישבתי ולמדתי.

כמובן שאני לא משווה את זה ללימודים עכשיו, אבל עדיין זה נותן לי מוטיבציה שאני יכול להשיג את מה שאני באמת רוצה.

 

בכל מקרה צריך לעבור בגרות במתמטיקה לפני, יום ראשון אני מתחיל ללמוד ונקווה שיהיה טוב.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

האמת, לא מכיר את הרמה בהנדסאי רכב אבל בהנדסאי מכונות הרמה של המקצועות הריאלים גבוהה מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכוונה שלי היתה שלא לומדים מקצועות ריאלים ברמה של 5יח' בהנדסאי רכב (לפי כמה חברים שלמדו את הנושא)

ובמקרה גם בעיני זה עולם ומלואו בגלל האהבה למוטוריקה (ומתכנן ללמוד את זה אחרי התואר, רק בשביל הכיף)

 

הנדסאי מכונות לדעתי יותר מורכב כי זה יותר כללי

CoupéF7R

פורסם

אבי תודה על ההסברים, הרגעת אותי קצת, אחרי התגובה הראשונה של בגירה באמת היה לי קצת לחץ דם גבוהה ולא ישנתי.:|

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מתנצל אם גרמתי לנדודי שינה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...