Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו שקאוא וסוזוקי משתפ"ים , האם יש הבדלים בין ה V STROM ל KLV , מבחינת מראה הם נראים די דומים , ואם הם אכן דומים , מה הטעם ?

או שמא זה בשביל אנשים שלא אוהבים את סוזוקי אבל אוהבים את קוא ולהיפך? :p

פורסם

מכיוון שמדובר באותו מנוע ובאופנוע שמיועד לאותן מטרות - סביר להניח שהוא יכוון אותו הדבר.... כנ"ל המתלים ובכלל אפשר היה לקחת את הסוזוקי לצבוע בירוק ולשנות מדבקה????

 

ותקנו אותי אם אני טועה...

 

ד"א - אפשר לבדוק את ההבדלים שהיו במוטוקרוס ההוא שהם יצרו ביחד לא?? אותו רעיון...

בקרוב BigSM - אולי הפעם זה שלך - סופרמוטו ;-)

פורסם
עכשיו שקאוא וסוזוקי משתפ"ים , האם יש הבדלים בין ה V STROM ל KLV , מבחינת מראה הם נראים די דומים , ואם הם אכן דומים , מה הטעם ?

או שמא זה בשביל אנשים שלא אוהבים את סוזוקי אבל אוהבים את קוא ולהיפך? :p

 

 

פשוט אין הבדל :

http://www.fullgaz.co.il/archive/feb-04/news/fg3481-fg-kawa-vstrom-rival.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
עכשיו שקאוא וסוזוקי משתפ"ים , האם יש הבדלים בין ה V STROM ל KLV , מבחינת מראה הם נראים די דומים , ואם הם אכן דומים , מה הטעם ?

או שמא זה בשביל אנשים שלא אוהבים את סוזוקי אבל אוהבים את קוא ולהיפך? :p

 

 

פשוט אין הבדל :

http://www.fullgaz.co.il/archive/feb-04/news/fg3481-fg-kawa-vstrom-rival.html

 

הכתום הזה עושה לו טוב.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

הראשונה היא כמו שציינת חשוב מה המותג ולא הבפנוכו. והשנייה היא, אולי ככה יהיה להם כושר ייצור מוגבר יותר אשר יוכל לענות טוב יותר על הביקוש.

פורסם
אבל למה לא פשוט להוציא אופנוע אחד , בעל שם משותף ??

 

יותר מכירות?

 

יש חסידים של קוואסאקי ויש כאלה שאוהבים סוזוקי.

 

פשוט פונים ליותר שוק באותו עלות פיתוח.

 

קוואוזוקי V-KLROM

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
אבל למה לא פשוט להוציא אופנוע אחד , בעל שם משותף ??

 

כי אז יהיה קשה לעופר-אבניר ולמטרו להסביר את הבדלי המחירים בינהם על אותו אופנוע.

"אנחנו כאן בשבילך ולמענך"-מכס ישראל לא ישקר?!

פורסם
אבל למה לא פשוט להוציא אופנוע אחד , בעל שם משותף ??

 

אלה מהלכים מקובלים בעולם המסחר.

 

להוציא אותו מוצר בדיוק או זהה כמעט לחלוטין תחת שני מותגים שונים.

 

עושים את זה עם מכוניות (זכור לי שקראתי על זה איפשהו)

עושים את זה עם מוצרים בשוק הקימעונאי (Leader price היא דוגמה לא רעה), ועכשיו - גם עם אופנועים...

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם
אבל למה לא פשוט להוציא אופנוע אחד , בעל שם משותף ??

 

כי אז יהיה קשה לעופר-אבניר ולמטרו להסביר את הבדלי המחירים בינהם על אותו אופנוע.

 

:lol::lol:

נראה מה יגידו בארץ אם אכן יקרה המצב הזה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

על ה-KX250F שמעתם?

אז כחו אותו ציבעו אותו צהוב ומה יצא?

RM-Z250

האופנועים זהים לחלוטין.

מה זה נותן? פי שניים דילרים ופי שניים חלקי חילוף.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

×
×
  • תוכן חדש...