Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי הולך על סאב קיקר C12 גם סאב לא רע בכלל גם יתן תוצאה יותר טובה בהרבה מ 6X9 גם נכנס בתקציב אפילו כולל תיבה וגם יעבוד יפה עם המגבר.

תשקול את האופציה יתכן ויהיה ניתן לפתור את בעיית המקום בבגאז'

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה שקומפוננטים שלי לא כאלה חזקים לכן אני צריך גם השלמת צליל..

וסאב רק ידפוק לי מאחורה ואז בכלל אני לא ישמע קומפוננטים...

 

וגם אין מקום בבגז'...

 

 

וב 500 ש"ח הסאב יהיה על הפנים ,ורמקולים יכולים להיות בסכום הזה ברמה טובה.

 

 

לכן תמליצו לי בבקשה על רמקולים בסכום של 500 ש"ח שיתנו הכי הרבה באסים שאפשר וגם יהיו מדוייקים וחדים....

 

ועם יהיה רמקול ממש טוב אז אני מוכן למתוח את התקציב ...כמובן לא לשכוח שמגבר שלי לא חזק אלה רק 60X4 לכן הרמקולים לא צריכים להיות חזקים מדיי אחרת אני לא ינצל אותם ...

 

 

בתודה מראש דני

פורסם

הסאב של רוקפורד אצל יוסי תחנה מרכזית P2 .עולה 400-450 ש"ח +תיבה 150-200 ש"ח את הסאב תגשר ותהנה זה עדיף מ9*6

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם

עם הסט הקדמי שלו כל סאב ישמע מאחורה.וזה הרבה יותר גרוע מ 6X9. במיוחד הרוקפורד P... סאב מרוח ומהדהד ,מנפח בלי פרופורציות.אין לי מוסג למה קוראים להם פאנץ'.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם
הסאב של רוקפורד אצל יוסי תחנה מרכזית P2 .עולה 400-450 ש"ח +תיבה 150-200 ש"ח את הסאב תגשר ותהנה זה עדיף מ9*6

 

 

האופציה זאת לא בא בחשבון מכיוון:

 

1 אין לי מקום בבגג' לסאב ,(אני צריך להיתפרנס מבגג' אני מוביל סחורות שם)

 

 

 

2 הקומפוננטים מקדימה די חלשים לכן רציתי גם שיהיה לי 6X9 כדי להשלים צלילים .

 

 

 

3 הסאב במחיר נמוך ישמע לא מדוייק וימרח את הבאסים ...אם כבר סאב אז משו שעולה מעל 1000 ש"ח ולי אין סכום כזה.

 

4 מגבר חלש 4X60

 

 

 

לכן הסאב לא רלוונטי אליי .

 

 

אני צריך 6X9 באיכות טובה שיהיה נצילים ושירדו לבאסים עד כמה שאפשר לדרוש מרמקולים בתצורה כזאת בלי לפגוע באיכות הצליל ודיוק .

 

אז תמליצו לי בבקשה משו טוב במחיר עד 500 ש"ח

 

 

 

שמתי לב לכמה חברות טובות :

 

 

1 מורל

 

2 JBL

 

3 HERZ

 

4 אינפיניטי רפרנס

 

 

מה הכי טוב מבניהם?

 

איזה מהם יורדים הכי נמוך בבסים ונציליים ומדוייקים?

 

 

 

 

בתודה מראש דני

פורסם

שוב אני כותב לך את זה בפעם אני לא יודע כמה.

לך על מורל.מנסיון רב זה 6X9 הטוב ביותר ששמעתי.

מדוייק,באס עמוק ונעים - לא מרוח!, ,ווקאלי, ממלא יפה מאוד כל קומפוננט קידמי שלא דומננטי מספיק.

גם פאנצ'י.

שחחתי משהו? :wink:

 

אה,הנה מצאתי את זה,תקרא.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241482&highlight=legatia

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם
שוב אני כותב לך את זה בפעם אני לא יודע כמה.

לך על מורל.מנסיון רב זה 6X9 הטוב ביותר ששמעתי.

מדוייק,באס עמוק ונעים - לא מרוח!, ,ווקאלי, ממלא יפה מאוד כל קומפוננט קידמי שלא דומננטי מספיק.

גם פאנצ'י.

שחחתי משהו? :wink:

 

אה,הנה מצאתי את זה,תקרא.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241482&highlight=legatia

 

 

 

 

 

תודה על התגובה.

 

המגבר שמוציא 4X60 יצליח לסחוב אותם?

 

כי שמתי לב שזה רמקולים מאוד חזקים ביחס להספק שמגבר שלי מוציא .

הם 120W RMS .

 

 

בווליום גבוה הם לא יתחילו לזייף ולחנק?

 

בתודה מראש דני

פורסם

ממש לא,הם חזקים ומחזיקים יפה ווליום גבוה ולא מעוותים.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם
ממש לא,הם חזקים ומחזיקים יפה ווליום גבוה ולא מעוותים.

 

 

קראתי תגובות בזאפ...וכמה נהאנשים אומרים שם שחייבים סאב כי אין להם באסים...:-(

 

 

וחלק אומרים שיש.

 

אז למי לאמין?

פורסם

עזוב , לך על P2, ויהיה לך הרבה באאאאאאאס!לא משנה איזה,אבל יהיה.

בהצלחה!

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01


×
×
  • תוכן חדש...