Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי רכב פג'ו 205 שנת 1995, לרכב יש גיר ידני.

 

הרכב מוציא עשן יתר בטורים גבוהים בלבד (בטורים נמוכים לא), ברצוני לדעת מה הסיבה, ומהן הפיתרונות האפשריים.

 

*מדובר ברכב בעל מערכת הזרקה (דלק).

 

**מבקש תשובה מקצועית.

 

תודה לכל העוזרים בדבר.

 

יהודה.ז.

פורסם

איזה צבע העשן?

*צבע לבן.

מנוע אוכל שמן?

*לא

יש גם עשן בהתנעה?

*לא, רק בטורים גבוהים.

 

-מה באפשרותי לעשות, על מנת לסדר את המצב, ולעבור את הטסט?

 

**תודה רבה על העזרה.

 

****ובלי רצון לפגוע, רציתי לדעת מה המומחיות שלך בנושא, שאני לא אעשה דבר שבטעות עלול להחמיר את המצב,

ממשהו שהוא לא מקצועי בנושא, או לפחות יש לו ידע ונסיון רבים.

שוב ללא רצון לפגוע.

 

*****שוב תודה רבה על העזרה.

 

יהודה.ז.

פורסם

הייתה לי אותה בעיה עם הפיג'ו שלי , השתמשתי בתוסף דבש , עברתי , לאחר מכן החלפתי שמן ומסנן והמשכתי לנסוע עם הרכב.

HONDA CIVIC LS

פורסם

במידה ולא חסר שמן , לפי מה שאתה כותב . האם חסר מים ? כי עשן לבן מראה אכילת שמן מה שלא חסר, עשן לבן סגלגל מראה על שרפת מים בצילינדרים.

במידה והעשן שחור ,מראה על אכילת דלק .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

תודה רבה על העזרה.

 

*הוספתי קילו תוסף דבש, ועדיין מוציא עשן סמיך רק בטורים גבוהים.

 

מהי הסיבה לפי דעתכם?

 

**שוב תודה רבה על כל העזרה.

 

יהודה.ז.

פורסם

חסר מים במערכת הקירור ?

כתבתה שלא חסר שמן ,אז למה להוסיף ק"ג שמן דבש זה המון. יכול להיגרם נזק למנוע ..

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

יהודה

כתבתה שלא חסר שמן והוספת ק"ג שמן דבש מסכנת את המנוע , בטח יש הרבה שמן מעל המקסימום זה לא טוב למנוע.

עודף שמן וכמות כזו של שמן דבש יגרום נזק.

זה ששוקי הוסיף וזה עזר לא אומר שיעזור ברכב שלך כי הוא לא אוכל שמן, ובטח לא בכמות כזו . :arrow:

תרוקן שמן מהמנוע לפני שיהיה נזק ותחליף פילטר שמן דחוף,לא ליסוע כך .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

כוונתי הייתה שהוספתי ליטר שמן דבש למנוע במשך 3 ימים.

 

*עדיין יש עשן יתר בטורים גבוהים בלבד.

 

-מה הסיבה לדבר?

 

תודה רבה על העזרה.

 

**תשובה מקצועית בעניין מאוד תעזור לי, ותסיר ממני מועקה.

 

יהודה.ז.

פורסם

אגב שהוספתי דבש , רוקנתי קצת מהשמן שהיה בקרטר , כך שתכנס הכמות , ובאותו יום החלפתי את השמן והמסנן , כי אני יודע שהדבש מאוד סמיך וגורם לנזק במנוע , כי לרוב החלקים לא מגיע שימון כמו שצריך , תוסף דבש לרוב משמתשים במצב של רינגים שחוקים. ואכילת שמן מוגזמת . אצלי האכילה בגדר הנורמה , אבל עדיין יש זיהום . הדבש פתר חלקית את הבעיה והוריד את רמת הזיהום .

HONDA CIVIC LS

פורסם

כתבת שלא חסר שמן , בטח לא חסר כששלושה ימים אתה ממלא שמן דבש .

איך יהיה חסר :?::shock::roll::shock::?

אולי תקים כוורת .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

תודה רבה על כל העזרה !

 

*סוף סוף עברתי את הטסט, טסט 5, ב"ה עברתי.

 

**החלפתי ממיר קטליתי, ומ-0.87CO, הוא ירד בטסט לאחר החלפת הממיר, ל- 0.10CO.

 

תודה על כל העזרה.

 

יהודה.ז.

פורסם
הדבש פתר חלקית את הבעיה והוריד את רמת הזיהום .

 

חרטא. דבש לא פותר כלום, הוא רק נותן אשלייה של פתרון. דבש הוא למעשה שמן בצמיגות גדולה יותר, אבל אחרי זמן לא רב השפעתו פגה.

נבדקה קומפרסיה כדי לדעת מה מצב הרינגים? כמה ק"מ עבר המנוע?

פורסם

אחרי שהבחור מילא ק"ג שמן דבש בשלושה ימים בטוח עלתה הקומפרסיה , אפילו המעברים במנוע והפילטר עלו בהצרת מעברי השמן .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...