Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נירא לי אף אחד לא אבין ממכם מה אני שואל,

אני בכל זות מתכוון להחליף לאטם ראש מחוזק גם אם הישן בסדר וגם אם הוא לא בסדר.

 

השאלה היא אם כבר הראש נפתח מה צריך לעשות להחליף גומיות שסתומים לעשות שיוף? להחילף רינגים?

אני לא יודע מה בדרך כלל עושים. אז בגלל זה אני שואל,

צריך סתם להחליף את האטם או צריך לעשות עוד כמה דברים על הדרך?

 

(דרך אגב הפילטר של ראביט, הפילטר בסדר. לפכות למיצובישי גאלאנט הוא בסדר כחילופי)

 

 

בעקרון אתה לא צריך לעשות כלום, אבל אם אתה רוצה ויש ברשותך את ה-214 1.4סמ"ק,

תחליף בוכנות וסליבים לאלה של ה 216 ובכלל אם אתה רוצה להתפרע, תעשה גם פורטינג.

{אחלה עצה שקיבלתי מחבר:wink:}

 

הופ יש לך מנוע 1.6סמ"ק 113כ"ס

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאור בשביל פורטינג צריך סעפת של VVC, לך תמצא אחת כזאת בארץ.....

היחידה שיש אצל מישהו ביד זה אצל יוגב :D ואני בספק אם ניתן למצוא עוד אחת כזאת שלא מאיביי.

מה שכן סליבים ובוכנות חובה להחליף אם זה 1.4

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
הייתי גם ממליץ על מורה טובה לדקדוק עברי

 

 

כבר דובר בעבר על זה. לא כדי לאתחיל עוד הפעם

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

טוב אז ככה היום ראייתי 216 98 יד 3 עברה 150K חיצונית במצב טוב, פנימית קצת מוזנחת,

המוכר שוטר תנועה במיקרה מוכר לי =) אז ככה כמה דברים שלא אהבתי ממרה רישוני,

הנוזל קירור צבע ירוק, נוזל בלמים עומד על חצי בין למינימום ומקסימום (אולי זה אמור להיות ככה פשוט אני רגיל לגאלאנט שיש שם תמיד מלה), שמן מנוע עמד על מינימום (רכב קר) כנירא המנוע אוכל שמן, כל השאר נירא לי בסדר גמור,

מהשיחה איתו הוא אמר לי שאטם כבר אוחלף לאטם מחוזק. למרות שזה לא ממש משנה מיילה אני יעשה שיפוץ...

והוא רוצה 13K על הרכב ולא מוכן להוריד מהמחיר. אני מחר מזמין בדיקה בחברה של מומחה

נירא מה הוא ימצא עוד ברכב.

 

כמה שאלות:

מה אתם אומרים על המחיר?

איך נירא לכם המפרט הטכני שאני כבר שמתי לב אליו?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אוט' או ידנית?

תעלה קצת תמונות של הרכב, מה מוזנח בפנים חוץ מהדיפוני דלתות?

מים תחליף חובה, תעשה גם שטיפה לרדיאטור על הדרך.

על תפתח מנוע בשביל להחליף לאטם מחוזק והרכב נוסע, חכה שילך לעולמו ואז.

כל רכב אוכל שמן, כמה זמן עבר משהרכב עבר טיפול?

טיימינג מתי עבר? תאונות?

 

המחיר נשמע סבבה זה הדגם עם הסאן רוף?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

הרכב ידני, כן הדגם עם הסן רוף הרכב מבפנים ממש מוזנח הכל בגלאן אחד גדול, בדיוק כמו שאמרתה הריפודי דלדות מוזנחות,

כמו שראייתי הוא לא השקיע בלנקות בפנים. אין לי מוסג מתי עשו טיפול, או טיימינג, בקשר לתאונות הוא אמר מאז שהרכב אצלו רק ניכנס בו מישהו בחנייה בכנף השמאלית, הכנף אוחלפה...

בקשר לכל החלפות של הטיימינג, נוזלים, שמנים גם ככה תיכננתי לעשות את זה איך שאני קונה רכב

אז מה אתם אומרים לעשות? לא לפתוח את מנוע לעשות שיפוץ, עד שבאמת לא אלך לעולמו?

 

צירפתי כמה תמונות...

e1_1_1_48906_20090327200315.jpg

e1_1_2_48906_20090327200316.jpg

e1_1_3_48906_20090327200316.jpg

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

עצה שלי אם אתה ממש קונה את הרכב במחיר מציעה(אבל ממש מציעה)

תתחיל מיישור קו עצבני שזה כולל

אטם ראש מחוזק

גומיות שסטומים

מחזירי שמן למינהם (מגיע עם האטם ראש המקורי כל האטמים והמחזירי שמן)

בדוק את מצב גומיות של הציריות.

תחליף קלאץ לא סיפור יקר (900 ש"ח מקורי Valeo).

מחזיר שמן אחורי(אם עשיתה קלאץ).

אם פתחה ראש תעשה החלקת מעברים בראש

משפר את יכולת הנשימה של המנוע.

חלקים אך ורק מקוריים לא תחליפי מקורי.(תחליפי עולה 2 ש"ח פחות ואחר כך עולה אלפי שקלים יותר).

מים רק מרובר 4 ליטר 60 - 70 שקל מקורי.

 

אם בא לך לשאול עוד שאלות אני פה!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

שלום יוגב תודה על התגובה,

אז אתה אומר המחיר 13K זה בסדר?

כי עם אני יודע נכון המחירון אפילו פחות מזה,

 

ואם אני כן קונה את הרכב הנ"ל

יספיק לי תקציב של 4-5K כדי לעשות את היישור קו הזה שדיברתה אליו?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

טוב אז הייתה הבדיקה וניתגלה הרבה מעוד דברים

 

כימת כל פח אפשרי תוקן ברכב, גם הריצפה של הבגאז' (כנירא עברה תאונה קשה מאחורה)

 

ניזלת שמן גיר

נזילת שמן מנוע

נזילה מהמסרק

נזילה מהמשבה של הגה כוח

הראש אכול בקורוזיה

מיי ברז במערכת קירור

ויש איזה שקית ניילון שסמו על איזה חיישן בבלוק

 

טוב חלק שטויות שציפיתי להם, אבל המסרק כבר לא בה לי בחשבון, והתאונה הקשה מאחורה,

 

 

מה אתם אומרים?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

כמו שיוגב אמר NEXT, אל תמהר לקנות.

יש הרבה רוברים במצב יותר טוב.

תנסה לעשות סינון ראשוני יותר טוב וכך תוכל לחסוך עלויות בדיקה מיותרות, כמו זאת.

 

אתה יודע מה, אולי כן תמהר קצת שתספיק למפגש הרובר הראשון בישראל:wink:.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מצאתי אחת שמורה, לפי ההודעה נישמע ממש שמור.

יד שנייה, עברה ,120K ועשה לא מזמן ראש מנוע,

 

אבל זות קצת בעיה בישבילי גר בכפר סבא קצת רחוק בישבילי, נירא אולי אח שלי הקח אותי לשם.

 

אני התקשר לבנאדם מחר, נירא כמה הוא רוצה עם זה ניכנס לי בתקציב, אז אני יסע לראות,

ועדכן אתכם בהמשך השבוע

o1_1_2_74902_20090515100529.jpg

o1_1_3_74902_20090515100531.jpg

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

ערב טוב,

היום דיברתי עם הבנאדם. קצת נישמע לי מוזר, הוא אמר שהמחירון 23 אלף.

בחיים לא שמעתי כזה מחיר, אני הסברתי לו שהמחירון שאני שמעתי 15 אלף.

הוא אמר שהוא גמיש בקשר למחיר והוא יאלך איתי יותר לכיוון של המחירון שאני מכיר בו

את המחירון שאני מכיר הוא של יד 2

והיום גם בדקתי ביצחק לוי ושם היה 18 אלף

מה אתם אומרים אם הרכב באמת במצב שמור אחרי ראש מנוע וקלאץ'

כמה המחיר המקסימלי שאתם אומרים נותנים על כזה רכב?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

לא אמרת שאתה יורד מרובר?

 

23K יפה אהבתי, אני את שלי שמושקעת בקרוב ל-45K פירסמתי למכירה ב21K.

 

המחיר המקסימלי לרכב שבאמת שמור ומטופל הוא המחירון.

אל תתבאס, גם אני קניתי את הרובר שלי במחיר מחירון ועכשיו אני דורש כפול.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).


×
×
  • תוכן חדש...