Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אבי החליט לרכוש גיפ' עד עלות של 150K כמו שנכתב בכותרת

הרכב מיועד לנסיעות יום יום וטיולי שטח לבערך 4-5 פעמים בשנה.

 

 

דרישות:

-נוח.

-בטיחותי.

-אמין.

 

אין פזילה לכיוון מסויום לכן כל המלצה תתקבל בברכה!

כמובן שאם אפשר שנתון כמה שיותר גבוהה ככה יהיה יותר טוב.

 

 

בתודה,בן.

Got To love It

פורסם

אממ טיולי שטח שטח או סתם פיקניק?

פאג'רו /לנד קרוזר/פאתפיינדר וכל הפאמיליה הזאת

בערך מהשנתונים 2005-06.

או אם זה לא לשטח רציני גם פורסטר כמעט חדש (2007)

יעשה את העבודה.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

כמו שאמרו כאן, לנד קרוזר או קינג 05-06. אבל קח בחשבון את האחזקה.

שני רכבים מאוד מפקנים בסה"כ ועם יכולות גבוהות בשטח.

פורסם

יש רכבים ביבוא מחו'ל מאוד מעניינים בטווח המחירים הנ'ל.

הגם שרוב האטרקטיביים הם בעצם יד2, התמורה למחיר היא אסטרונומית.

עיין ערך הינומה מוטורס; לדוגמא, גרנד שירוקי 2008 עם מספר אלפים בודדים של

ק"מ ונראה במצב מעולה - במחיר של 155,000 שקלים. לדעתי זה שווה.

מה גם שהזמנה כזו היא מכה מתחת לחגורה של כל המחזור המגעיל והידוע לשמצה אשר שולט בשוק:

סוכנויות הליסינג -> יצחק לוי -> יבואני הרכב (וחוזר חלילה). שתי ציפורים במכה אחת :wink:

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

היום במחיר כזה אתה יכול להביא אחלה גיפ בייבוא אישי ובהחלט עם יכולות שטח ולחסוך כמה עשרות אלפי שקלים! כמו שציינו לפני, את הגראנד צירוקי 2008 אפשר להביא ב-150K+ שמחירו בארץ לפי לוי יצחק נושק ל250K כמובן שיש עוד עוד אופציות מעניינות ובהחלט שווה לשקול ייבוא.

פורסם

גיפ' קצר לא בא בחשבון משום שאנחנו 5 נפשות שאחי הקטן מבינהם בגודל והוא 1.85.

 

כמה שהשנתון יהיה יותר גבוה כך עדיף,האם ב150 אפשר למצוא פג'רו או לנדקרוזר?

לגבי הטיולי שטח,לא קרוב לפיקניק-דברים כגון מעלה שחרות\מעלה אשוש וכ'ו..

 

בתודה,בן!

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...