Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחוברים אצלי 2 סאבים של פיוניר (TSW306C), למגבר Infinity REF475A.

מישהו פעם אמר לי שזה לא כ"כ טוב לחבר 2 סאבים למגבר אחד, כי זה מעמיס עליו.

בינתיים עברו יותר משבועיים ואין שום בעיה, המגבר מתחמם אך לא נכנס לפרוטקשן גם אחרי הרבה זמן פעילות.

 

יש אמת בדבר?

תודה מראש.

פורסם

איך חיברת אותם? בתור, במקביל?

מה ההתנגדות של כל אחד מהם?

 

כל עוד המגבר "רואה" התנגדות שהוא יכול לעבוד איתה זה בסדר.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

על פניו נראה בסדר,לפי מה שראיתי בגישור אתה מקבל 180 RMS (כל גישור) .

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/6695.html

 

השאלה שלי האם שני הגישורים הם על LPF ? וכמה חתוכים?

 

ומה רמת הגיין (באחוזים) ?

 

כי אם כל הכבוד ל 4 אוהם,יכול להיות שלאורך זמן המגבר באמת יתעייף. בשביל שני סאבים יש מגברי מונו!

 

דרך אגב,איך העוצמה/איכות אתה מרוצה?

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לא יודע מה איתכם... אבל אני יכול לומר בלי ספק שהמגברים של אינפנטי לא נתקעלתי ברמה כזאת

יש לי אחד של 5 ערוצים למרות שכתוב שהוא לא יורד טוב ל2 האום במונו הוא מחזיק אצלי 2 סאבים כבר כמעט שנה לא נכנס לפרוטקשן ולא כלום מגבר רצחני נותן (הרבה) יותר ממה שמוצאר זה בטוח

פורסם
על פניו נראה בסדר,לפי מה שראיתי בגישור אתה מקבל 180 RMS (כל גישור) .

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/6695.html

 

השאלה שלי האם שני הגישורים הם על LPF ? וכמה חתוכים?

 

ומה רמת הגיין (באחוזים) ?

 

כי אם כל הכבוד ל 4 אוהם,יכול להיות שלאורך זמן המגבר באמת יתעייף. בשביל שני סאבים יש מגברי מונו!

 

דרך אגב,איך העוצמה/איכות אתה מרוצה?

 

לאורך זמן המגבר יתעייף? מה ז"א?

ואני מרוצה מאוד מהעוצמה והאיכות, בינתיים כמובן... :)

×
×
  • תוכן חדש...