Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הוא בערך 400-450

כמובן שהנטייה היא אפילו פחות...

פשוט כרגע אני במצב לא כל כך טוב..

 

מה שעלה לי בראש

זה cvr

או

c12

או רוקפורד p1/p2

 

יש המלצות אחרות?

 

אשמח גם לקבל חוות דעת על הסאבים שציינתי..

פורסם

זה תלוי בשביל הCVR צריך הגברה בריאה ומגבר יציב ב2 אום, לפי דעתי אם אין הגברה חזקה הבחירה שלך צריכה להיות הC12

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

לדעתי או הC12 או הP2

הP1 אנמי והCVR פשוט גרוע (אלא אם תוכל להשיג מיד שניה דגם 2003)

הP2 מדוייק מאוד וגם חזק יחסית וכן גם הC12 שבתמורה למחיר הוא אחד הסאבים הטובים ששמעתי והתקנתי.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
מגבר V12 ישן.?...לך על קיקר C12 כולל תיבה יעלה לך 500 שח

 

מה אתה אומר על P1?

מה עדיף החדש או הישן ?

ההבדל במחיר הוא שקל בלבד

ואינני יודע מי יותר איכותי .

 

לבחור שמעל שהמליץ על הייפוניקס

אפשר איזה קישור לסאב לראות במה מדובר?

פורסם

אני אומר שבשביל הCVR צריך מגבר חזק שיהיה יציב ב2 אום גישור או מונובלוק טוב.

ד"א מישהו מוכן להסביר לי למה בדיוק CVR דגם 2003 יותר טוב מהבאים אחריו? תודה.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם
אני אומר שבשביל הCVR צריך מגבר חזק שיהיה יציב ב2 אום גישור או מונובלוק טוב.

ד"א מישהו מוכן להסביר לי למה בדיוק CVR דגם 2003 יותר טוב מהבאים אחריו? תודה.

 

אם קראתי בזמנו נכון זה האיכות חומרים יותר טובה מהיום..

יתקנו אותי ברי הדעת בתחום אם אני טועה...

 

ועוד שאלה לי אלייך..

מה אתה חושב על המונובלוק של לייטינג אודיו ?

אם אני לא טועה הוא מוציא 250 rms

יוכל לעבוד אם ה-cvr סבבה?

פורסם

לא ממש אני מפעיל את הCVR על 250 RMS וממש לא מנצל אותו, הייתי ממליץ לך לחפש את הגרסה של ה350 RMS של המגבר הזה.

מה שכן לפי דעתי הP2 יעבוד איתו ממש טוב

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

×
×
  • תוכן חדש...