Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שרד למנכ"ל משרד ממשלתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו אחד אני לא מבין, ואני הכי לא מזלזל במינוי שאתה רוצה להתקבל אליו או הולך להתקבל אליו והמון בהצלחה באמת אבל,

אם אתה יודע לקראת מה אתה הולך אני הייתי מאמין שגם התנאים היו ידועים לך ואם לא היה כדאי לשאול, כמובן לא את מי שראיין אותך לעבודה אבל אני בטוח שיש פקידים וכו' שהיה אפשר לבקש קצת מידע מהם לגבי הנושא.

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

אז ה-BMW שייכת לשר הביטחון? נסע איתה רק לנד קרוזר 1 ליד כפרים ערביים, זה הגיוני?

אולי כשמסיעים את שר הבטחון יש עוד מכוניות שמאבטחות את ה-BMW...

תודה בכל מקרה!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
משהו אחד אני לא מבין, ואני הכי לא מזלזל במינוי שאתה רוצה להתקבל אליו או הולך להתקבל אליו והמון בהצלחה באמת אבל,

אם אתה יודע לקראת מה אתה הולך אני הייתי מאמין שגם התנאים היו ידועים לך ואם לא היה כדאי לשאול, כמובן לא את מי שראיין אותך לעבודה אבל אני בטוח שיש פקידים וכו' שהיה אפשר לבקש קצת מידע מהם לגבי הנושא.

בכל מקרה בהצלחה.

 

קוראים לזה ציניות.

פורסם
אז ה-BMW שייכת לשר הביטחון? נסע איתה רק לנד קרוזר 1 ליד כפרים ערביים, זה הגיוני?

אולי כשמסיעים את שר הבטחון יש עוד מכוניות שמאבטחות את ה-BMW...

תודה בכל מקרה!

 

יש עוד מעבר לגלוי.

הם משתדלים לא לקחת סיכונים...

פורסם
ברשותך, אני מתנחל פה על השרשור...

כשנסעתי לצפון לפני מס' שבועות עקפו אותנו מהשוליים BMW 7 ישנה ו-לנד קרוזר חדש.

הם הפעילו צ'אקלקות ונסעו במהירות מטורפת.

מישהו יודע מי אלה? רכבים של משרד הבטחון אולי?

 

זו הייתה 740 E38, שנת 98-00 לדעתי.

פורסם

גם לי קרה משהו דומה.

לא מזמן נסעתי ב 443.

מאחורי הגיחה לנדקרוזר עם אורות כחולים אבל רק בחלון הקדמי ובלי פליקרים - רק 4 מהבהבים.

מאחוריה נסעה מרצדס ישנה עם סירנה כחולה ישנה בודדת על הגג.

 

מה שמוזר הוא שכל פעם שהיה פקק או האטה הם נעמדו וכיבו את הסירנות.

פורסם
מאחוריה נסעה מרצדס ישנה עם סירנה כחולה ישנה בודדת על הגג.

במרצדס S CLASS דור קודם, בצבע כחול כהה, ממגונת ירי, היה נוסע אריאל שרון בתקופת כהונתו כראש ממשלה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...