Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שרד למנכ"ל משרד ממשלתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נכתוב גם מספרי רישוי, צבעים, סימנים מזהים, מקומות קבועים שהם עוברים בהם, ונקודות תורפה של הבודי,

כאן תוכל לראות במה נוסע כל שר/מנכל.

----

פורסם
1) למה אתה צריך לדעת? אתה מנסה להשיג את התפקיד?

2) ממליץ לך לא להתחיל לתקוף אנשים. אין לך את הוותק לזה.

3) אני לא יודע במה הם נוהגים. חכה לתשובה ממישהו שכן.

 

תודה, אני אמתין. כן. אני מנסה להתמנות לתפקיד והדבר האחרון שחסר לי לדעת זה סוג הרכב שאקבל :)

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3446212,00.html

 

אכן,אלה הם הרכבים.

רק לציין שהשרים מקבלים את הסופרב החדשה שהושקה לא מזמן עם מנוע 3.6 V6 260 כ"ס 0-100 6.5ש' ולא את הישנה יותר כפי שנכתב בכתבה.

בוא נגיד שנוח בתחת יהיה להם גם עכשיו.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
לשרים, למיטב זכרוני, יש סקודה סופרב ואאודי A6. למנכלים שלהם אין לי מושג (הם בכלל מקבלים רכב?)

 

תודה :) כן המנכלים מקבלים ... מענין אותי מה הם מקבלים

פורסם

ברשותך, אני מתנחל פה על השרשור...

כשנסעתי לצפון לפני מס' שבועות עקפו אותנו מהשוליים BMW 7 ישנה ו-לנד קרוזר חדש.

הם הפעילו צ'אקלקות ונסעו במהירות מטורפת.

מישהו יודע מי אלה? רכבים של משרד הבטחון אולי?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

למשרד הביטחון היתה 750i משוריינת. שימשה בעבר כרכב א' של הרמטכל. יתכן וזו היא.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
ברשותך, אני מתנחל פה על השרשור...

כשנסעתי לצפון לפני מס' שבועות עקפו אותנו מהשוליים BMW 7 ישנה ו-לנד קרוזר חדש.

הם הפעילו צ'אקלקות ונסעו במהירות מטורפת.

מישהו יודע מי אלה? רכבים של משרד הבטחון אולי?

 

כמו שנכתב מעליי, היא הייתה של הרמטכ"ל בוגי יעלון. בתקופתו של חלוץ היא הוצאה משימוש ונקנתה ע"י אדם פרטי, שנותן עכשיו את שירותיו למשרד הבטחון בהסעת אישיות חשובות למיניהן שמגיעות לארץ.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אוקי בוא נעשה לך סדר.

נהגתי גם אני בבימרית הנ''ל בלנד קרוזרים הללו.

הBMW שייכת לשר הביטחון והלנד קרוזרים של האבטחה שלו(שירות הביטחון הכללי).

כמובן שישנו צי של רכבים המשמשים אותו ואותם בנפרד.

למנכל''ים של משרדי הממשלה יש פאסאט TDI חדשות.

אך יש כאלו שדרשו בחלופות אחרות וקיבלו סונטה בזמנו.

פורסם

ויש כאלה שנוסעים במאזדה 6.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אוקי בוא נעשה לך סדר.

נהגתי גם אני בבימרית הנ''ל בלנד קרוזרים הללו.

הBMW שייכת לשר הביטחון והלנד קרוזרים של האבטחה שלו(שירות הביטחון הכללי).

כמובן שישנו צי של רכבים המשמשים אותו ואותם בנפרד.

למנכל''ים של משרדי הממשלה יש פאסאט TDI חדשות.

אך יש כאלו שדרשו בחלופות אחרות וקיבלו סונטה בזמנו.

 

 

אחלה. תודה

×
×
  • תוכן חדש...