Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מתלבט קשות בין פולו 1.4 אוטומט פביה 1.4 אוטומט ואוויאו 1.4 אוטומט כולן 2005 עם קלומטרז 60-80K

תעזרו בבקשה

הנקודות החשובות הן בעיקר אמינות וגם בטיחות

נ.ב אני יודע שלפולו ולפביה אותו מנוע

האוטו בשביל חברה שלי והיא בחרה את הדגמים כי אהבה את צורתם כל שאר הקטנות בקטגוריה לא באות בחשבון!!!

פורסם

אוויאו לא בטוחה, עבור.

פביה תהיה זולה יותר לקנייה וברוב הדברים לא פחות טובה מהפולו - מומלץ.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בחודשים האחרונים אני נוהג בערך 20% מהזמן על פולו 1.4 שנת 2008 (ליסינג).

בתוך הקטגוריה אני בטוח שזה אחד הרכבים היותר מוצלחים. הוא נחמד לנהיגה, לא עושה רעשים מוזרים (כבר היו לי 3 פולו בחצי השנה האחרונה) אין הרגשה של חוסר כוח.

 

הגיר, אגב, הוא האוטומט עם 6 הילוכים של פולקסווגן. נחמד מאוד לנהיגה, קל לתפעול, ולמעשה הוא הגיר האוטומטי היחיד שאני מסוגל לסבול ואפילו להנות איתו.

 

נהגתי בעבר גם באויאו ואין אפילו מה להשוות. הפולו והפאביה שתיהן מעולות לנהיגה יומיומית ויספקו את הצרכים שלך הרבה יותר טוב. האוויאו פשוט מרגישה כמו גוש פלסטיק ואלומיניום ובמהירויות של כביש מהיר היא לא נותנת יותר מדי הרגשה של בטיחות.

 

אני ממליץ על פאביה או פולו, מה שתמצא במצב יותר טוב. ההבדלים ביניהן לא כל כך עצומים.

פורסם

יוסי, הרשה לי לתקן אותך - במודל המדובר - לפולו ולפביה יש תיבה אוטומטית בעלת 4 הילוכים.

 

רק בדגמים המאוחרים של הפולו (07 ומעלה אם איני טועה) ושל הפביה (MK2 מ-08 ומעלה) יש תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם אפשר גם הייתי שמח שתגידו לי על מה לשים לב בסקודה פאביה מה הנקודות הרגישות שלה אני הולך מחר כנראה לקנות אותה

×
×
  • תוכן חדש...