Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדלים הקיימים בין אופנועי סופרמוטו לדו"ש רגילים?

 

צמיגים? ג'אנטים? בולמים?

 

מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד?

פורסם

ההבדל גדול מאד ראשית רכיבה על צמיגים בעלי ממימדים גדולים פי כמה וכמה מאשר רכיבה על אופנוע דו"ש נותנת לאופנוע אחיזה מדהימה !!!!!!!!!

בנוסף רכיבה על אספלת ביחד עם ג'נטים 17 אינץ' מאפשרת לרוכב להגיע זויות מטורפות

ואף לא הגיוניות מעט

יש לציין כי רוב הסופרים המוסבים יכילו יחד איתם גם מערכות בלימה טובות ומשופרות המאפשרות בלימות חזקות אל תוך הפנייה

השילדה והמבנה בנוסף עם המשקל (הקשר היחיד לדעתי לדוש") מאפשרים מעבר זריז בין מכשולים למיניהם

כגון שיקיינים, פניות חדות והחלקות זנב מכוונות ........

לסיכום הדימיון בין האופנועים רחוק

אך באופן הרכיבה?????!-----------ספק

אבל על זה כבר צריך לפתוח דיון אחר

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
מה ההבדלים הקיימים בין אופנועי סופרמוטו לדו"ש רגילים?

 

צמיגים? ג'אנטים? בולמים?

 

מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד?

 

 

תרכב,

 

תבין...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

דו"ש כפי שנגזר משמו הוא אופנוע שנועד לשטח ולכביש. אבל הגדרה זו הולכת ומטשטשת. הדוש"ים של היום הם לא הדוש"ים של פעם. הם יותר קרובים להגדרה של אופנוע כביש מאשר לאופנוע שטח.

 

אופנועי סופרמוטו בגדול מבוססים על אופנועי שטח מקצועיים יותר או פחות.

 

ההבדלים בסופרמוטו האופנוע הוא בעל ג'אנטים 17" מקדימה ומאחורה ונעול בצמיגי כביש ספורטיביים. דו"שים, לפחות פעם היו בעלי ג'אנטים גדולים יותר 21" מקדימה ו 19" מאחור ובעלי צמיגים שאמורים לספק אחיזה כלשהיא גם בשטח.

לגבי הבולמים דו"שים הם בעלי בולמים רכים עד רכים מאוד על מנת לאפשר נסיעה רכה ונוחה בכביש, לעומת סופרמוטו שמהיותם מבוססים על אופנועי שטח הם בעלי מתלים קשים יותר.

 

 

 

מה ההבדלים הקיימים בין אופנועי סופרמוטו לדו"ש רגילים?

 

צמיגים? ג'אנטים? בולמים?

 

מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד?

big9.jpg

supermoto_01.jpg

פורסם
ההבדל גדול מאד ראשית רכיבה על צמיגים בעלי ממימדים גדולים פי כמה וכמה מאשר רכיבה על אופנוע דו"ש נותנת לאופנוע אחיזה מדהימה !!!!!!!!!

בנוסף רכיבה על אספלת ביחד עם ג'נטים 17 אינץ' מאפשרת לרוכב להגיע זויות מטורפות

ואף לא הגיוניות מעט

יש לציין כי רוב הסופרים המוסבים יכילו יחד איתם גם מערכות בלימה טובות ומשופרות המאפשרות בלימות חזקות אל תוך הפנייה

השילדה והמבנה בנוסף עם המשקל (הקשר היחיד לדעתי לדוש") מאפשרים מעבר זריז בין מכשולים למיניהם

כגון שיקיינים, פניות חדות והחלקות זנב מכוונות ........

לסיכום הדימיון בין האופנועים רחוק

אך באופן הרכיבה?????!-----------ספק

אבל על זה כבר צריך לפתוח דיון אחר

 

אז אם הבנתי נכון, על מנת להסב דו"ש לסופרמוטו צריך להחליף ג'אנטים+צמיגים+בלמים מחוזקים... כן?

 

***עריכה***

 

ניקח לדוגמה DR350, נקשה לו את הבולמים, נחליף לג'אנטים וצמיגים שהולמים לסופרמוטו

ונתקין בולמים מחוזקים והרי לנו DR350 SUPERMOTARD?

פורסם
ההבדל גדול מאד ראשית רכיבה על צמיגים בעלי ממימדים גדולים פי כמה וכמה מאשר רכיבה על אופנוע דו"ש נותנת לאופנוע אחיזה מדהימה !!!!!!!!!

בנוסף רכיבה על אספלת ביחד עם ג'נטים 17 אינץ' מאפשרת לרוכב להגיע זויות מטורפות

ואף לא הגיוניות מעט

יש לציין כי רוב הסופרים המוסבים יכילו יחד איתם גם מערכות בלימה טובות ומשופרות המאפשרות בלימות חזקות אל תוך הפנייה

השילדה והמבנה בנוסף עם המשקל (הקשר היחיד לדעתי לדוש") מאפשרים מעבר זריז בין מכשולים למיניהם

כגון שיקיינים, פניות חדות והחלקות זנב מכוונות ........

לסיכום הדימיון בין האופנועים רחוק

אך באופן הרכיבה?????!-----------ספק

אבל על זה כבר צריך לפתוח דיון אחר

 

אז אם הבנתי נכון, על מנת להסב דו"ש לסופרמוטו צריך להחליף ג'אנטים+צמיגים+בלמים מחוזקים... כן?

 

***עריכה***

 

ניקח לדוגמה DR350, נקשה לו את הבולמים, נחליף לג'אנטים וצמיגים שהולמים לסופרמוטו

ונתקין בולמים מחוזקים והרי לנו DR350 SUPERMOTARD?

 

בצורה פשוטה. כן.

 

האופנוע מעט אנמי לתחרויות במסלול פתוח, אבל אני לא הייתי שולל את הרעיון.

 

אם אתה לא מחפש תחרויות וסתם רוצה להנות, אז זאת אפשרות.

כבר ראיתי XT350SM...

 

בכל אופן בDR350 זה יכול להיות מעניין בשל משקלו הנמוך והגזרה הדקה.

שווה לדעתי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
ההבדל גדול מאד ראשית רכיבה על צמיגים בעלי ממימדים גדולים פי כמה וכמה מאשר רכיבה על אופנוע דו"ש נותנת לאופנוע אחיזה מדהימה !!!!!!!!!

בנוסף רכיבה על אספלת ביחד עם ג'נטים 17 אינץ' מאפשרת לרוכב להגיע זויות מטורפות

ואף לא הגיוניות מעט

יש לציין כי רוב הסופרים המוסבים יכילו יחד איתם גם מערכות בלימה טובות ומשופרות המאפשרות בלימות חזקות אל תוך הפנייה

השילדה והמבנה בנוסף עם המשקל (הקשר היחיד לדעתי לדוש") מאפשרים מעבר זריז בין מכשולים למיניהם

כגון שיקיינים, פניות חדות והחלקות זנב מכוונות ........

לסיכום הדימיון בין האופנועים רחוק

אך באופן הרכיבה?????!-----------ספק

אבל על זה כבר צריך לפתוח דיון אחר

 

 

כן. טכנית, זה אפשרי, אבל לא מומלץ לדעתי.

 

ואגב, "סופרמוטוארד" זהו הכינוי של הרוכב ("סופר רוכב" בצרפתית). DR

שיוסב (או כל דגם אחר) ייקרא "סופרמוטו" (קרי: "סופר אופנוע")

 

אז אם הבנתי נכון, על מנת להסב דו"ש לסופרמוטו צריך להחליף ג'אנטים+צמיגים+בלמים מחוזקים... כן?

 

***עריכה***

 

ניקח לדוגמה DR350, נקשה לו את הבולמים, נחליף לג'אנטים וצמיגים שהולמים לסופרמוטו

ונתקין בולמים מחוזקים והרי לנו DR350 SUPERMOTARD?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...