Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

 

אני מחפש לקנות מכונת כביסה חדשה (עד 6 ק"ג) והאמת אין לי מושג על איזו ללכת, הדילמות שלי הם אם לקחת

מכונה עם פתח עליון (כמו שיש לי כרגע שזה די נוח וכבר די התרגלנו לזה) או אחת עם פתח קדמי? מה אתם אומרים?

האם יש הבדלים מבחינת איכות המכונה בין סוגי הפתחים? כי לפי ההגיון המנגנון ביניהם כנראה שונה באיזושהי צורה..

ועל איזו חברה אתם ממליצים יותר? אם מישהו רכש מכונה בזמן האחרון והוא יכול להמליץ עליה אני אשמח..

 

תודה רבה מראש,

לילה טוב וחג שמח!

"And Justice For All..."

פורסם

פתח קדמי זה טוב רק אם אתה נהנה לשבור את הגב כדי להוציא כביסה או שיש לך תכנון לשים מייבש על המכונה. יש לי היום פתח קדמי אחרי שהיה לי קודם פתח עליון וזה דרעק (הקדמי).

 

אני קניתי קריסטל טורקית מהדגם שמגיע ל 1200 סל"ד לפני כ6 שנים, ללא תקלה אחת עד היום ובשנה האחרונה יש כביסה כמעט כל יום (תינוק בבית). בדיעבד הייתי קונה את הדגם הפשוט יותר, אני לא משתמש ב 90% מהאפשרויות בה. רק שיהיה דירוג אנרגיה A.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מה התקציב?

אפשר לרכוש מכונה כבר ב 1200 ש"ח והשמיים הם הגבול (http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=E-WashingMachine&DB56677=129911&DB56701=129917).

 

לאחרונה רכשתי מכונת כביסה CONSTRUCTA :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=596156

 

7 ק"ג, תוצרת ספרד, דירוג אנרגטי A, מגוון תוכנות, כולל מהירה (רבע שעה). אני מרוצה מאוד.

 

אם אין לך צורך בקיבולת של 7 ק"ג,ואתה מוכן לשינוי (לעבור לפתח קידמי) יש דגמים אחרים של אותה החברה:

http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=E-WashingMachine&DB137477=137507

 

סימנס, בוש, וקונסטרוקטה שייכים לאותה החברה הגרמנית.

בוש וסימנס לרוב מיוצרות בטורקיה.

שירות טוב (גם מניסיון של 4 שנים עם מדיח סימנס ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התגובות המהירות,

 

האמת משום מה אני לא ממש רוצה קריסטל אלא חשבתי אולי יותר בכיוון של סימנס או AEG למשל (הייתי לוקח את בוש כאופציה אבל לא ראיתי מכונות שלהם עם פתח עליון), בסופו של דבר החלטתי ללכת על פתח עליון רק בגלל הנוחות..

התקציב הוא לא יותר מ-3000 ש"ח.

 

האם למישהו יש נסיון עם החברות הנ"ל?

"And Justice For All..."

פורסם

AEG זה מותג, לא נשאר הרבה מעבר לכך.

אם החלטת לקנות מכונה עם פתח עליון, אני ממליץ לך ללכת על BAUKNECHT בגלל התמורה למחיר.

או, אם התקציב מאפשר זאת, על CANDY האיטלקית - מכונות ברמה, עם ביקורות טובות מאירופה:

http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=E-WashingMachine&DB5595=5596&DB137477=308025

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני דווקא לא מסכים עם מה שנאמר על ה-AEG כמותג בלבד.

החברה עדיין מייצרת מוצרים איכותיים מאוד וכבודה בתחום מכונות הכביסה/מייבשים וכו' עדיין קיים.

אני מכיר כ"כ הרבה אנשים שלא מחליפים את המכונות ל AEG כבר שנים!

 

לעניינו, אני רכשתי מכונה של Haier (סיני) 7 ק"ג.

פחדתי מעניין המקור הסיני ומהיותה חברה לא מוכרת בעלת ניסיון אך רכשתי בכל זאת אחרי הרבה המלצות ובינהן המלצה אחת מאח של אבא שלי שהוא טכנאי מכונות כביסה למעלה מ-25 שנים.

המכונה אצלי כבר כמה חודשים , עברה כבר מספר רב של כביסות ואפשר להגיד בבטחון שאני מבסוט ומרוצה מרכישה מוצלחת.

מלבד העובדה שמכונה מלאה בטמפ' של 60 מעלות ומעלה לוקח המון זמן (שעתיים וחצי), המכונה שקטה, יעילה, פונקציונלית ונותנת תמורה טובה למחיר.

פורסם

לחפש מכונה איכותית, עם תוף מתכת (נירוסטה נדמה לי), וכמה שפחות חלקי פלסטיק.. :)

זה מה שקראתי בדה מרקר (עיתון הארץ) המודפס.

ובאמת, המליצו בעיקר על שלוש פירמות, כשבוש וAEG היו ביניהן.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בוש וסימנס אותה חברה ושניהן טובות המבנה של פתח קדמי אמין יותר.

אם זכיתה בלוטו מילה תעשה לך את עבודה הטובה ביותר במקסימום אמינות

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

חבר'ה, תודה על התגובות!

 

כמו שכבר אמרתי, הייתי לוקח BOSCH אם היו מכונות שלהם עם פתח עליון ולכן כרגע הנטייה היא לכיוון ה-AEG

ומה דעתכם אגב לגבי מכונות של קריסטל ושל קונסטרוקטה?

 

תודה.

חג שמייח לכולם!

"And Justice For All..."

פורסם

הנסיון האישי שלי עם מכונת כביסה של בוש מהשנים האחרונות רע מאוד.

 

נכון, אני יודע שמקרה אחד זה לא בסיס למדגם אבל זה מה יש.

 

מכונת כביסה Bosch פתח עליון Made in Germany (ולא ספרד וכיוב').

המנגנון שמחזיק את הדלת נשבר. הפלסטיקים שמתחתיה נשברו.

אחרי שנה-שנתיים של שימוש המכונה התחילה לטייל בכל הבית בזמן סחיטה.

מסתבר שזה עניין ידוע וצריך להחליף בולמי זעזועים+קפיצים+גומי אטימה.

 

בקיצור, זבל של דבר ומכיוון ש- Bosch, Siemens ו Constructa זה אותו הדבר, אני חושד בשלושת המותגים גם יחד.

יש לנו גם מכונה של קונסטרוקטה (שנת יצור 1994, לפני שהסינים כבשו את העולם). זאת דווקא בסדר ולא נותנת הרגשה שהיא כאן כדי להתפורר.

פורסם

לגבי מכונת הכביסה,

הייתי מקפיד על דירוג אנרגטי AAA

פתח עליון.

ותוף מתכת (בדיוק כמו שלינק ששמו קודם).

וקונה פירמה מוכרת (בוש/סימנס/ וכו').

 

לי בבית יש מכונה של קריסטל (שלא עובדת קשה מדי...) מהדור הישן, תוצרת צרפת. שנת ייצור 1993, או 1994.

(ממליץ על קריסטל).

 

בהצלחה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...