Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כזכור לכם יש לי מאזדה לאנטיס שנת 97 1800 אוטומט

 

הבעיה שלי כזאת.. מידי פעם שאני עוצר את הרכב (רמזור אדום וכו")

האוטו עוצר רגיל עד שפתאומי יש ירידת טורים עד שהאוטו כמעט נכבה והטורים חוזרים לנורמה

שמתי לרכב גולדלייבל ללא שינוי.עשיתי ניקוי ידני עם ספריי רדיאטור גם האוטו בהתחלה נעצר סבבה ואז עוד פעם..

וזה קורה פעם ב לא תמיד..

השאלה אם זה יכול להיות מגבר בלם? או ניקוי

 

קראתי שרשור פה על רכבים על אותה הבעיה ואף אחד לא פתר לי את הבעיה..\

 

עוד משהו בפארקיניג הטור שלי על 1+

וב-d הוא על 600+ יותר מה-500

שיחקו לי בכיווני אוויר יכול להיות אולי שזה הבעיה?

איך לכוון את האוויר שהרכב יהיה במצב טוב..

אם יש למישהו מידע לפני המוסך... תודה :)

פורסם

***

שהרכב עומד הטור עולה ויורד הוא רוקד אבל בקטנה לא זז מלא..

אם לעשות ניקוי יפתור

ואיפה אפשר לעשות ניקוי באיזור ירושלים??

פורסם

ניקוי לא יעזור,

תחפש סדקים בצינור הפלסטיק שאחרי פילטר האוויר, יכול להיות שזאת גם בעיה במערכת ההצתה כגון חוטי הצתה פגומים, מכסה מפלג או רוטור המפלג.

 

גש למקום מקצועי לצורך אבחון התקלה במידה ואתה לא מתסדר.

פורסם
ניקוי לא יעזור,

תחפש סדקים בצינור הפלסטיק שאחרי פילטר האוויר,

 

.

 

אוקי וזה לא יכול להיות כיווני אוויר...

עשיתי טיפול 10 לא מזמן והביאו לי פלאגים של NGK יכול להיות אולי הפלאגים לא טובים?

היה לי פג'ו 106 לפני ונתנו לי את אותם הפלאגים..

פורסם

לרוב זה בעיות הצתה וגם בצינור יניקת האוויר. לפי ניסיוני, NGK לא תמיד עובדים טוב עם מנוע ה-BP.

 

אתה מתחיל לאבחן בצורה הזו :

 

צינור יניקת אוויר - בדוק את שלמותו. הוא חייב להיות אטום.

צינור שמוביל מצינור יניקת האוויר אל מכסה השסתומים - גם הוא חייב להיות שלם

אם עד עכשיו בסדר, בדוק

 

החלף מצתים לדנסו (קנה במוסך מורשה, העלויות לא גבוהות, נראה לי 15 ש"ח כולל מע"מ למצת)

בדוק חוטי הצתה - בקצה החוט אם תראה סימנים חשודים (צבע וצורה חריגה) אז החלף חוטי הצתה

החלק הקצת יותר מסובך הוא לפתוח את מכסה המפלג ולבדוק את רוטור המפלג לסדקים. יש לציין שתמיד כדאי להחזיק רוטור נוסף ביד על כל מקרה שלא יבוא.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...