Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רמקולים 6X9 הכי טובים התקציב שלי הוא 600 שקל

 

חשבתי על פיוניר 260 אבל הבעיה היא שאין עלהים אחריות

מה אתם אומרים

פורסם

אחי לך על פיוניר 300W סידרת הפרימייר

ממש טובים..

 

אצלי הם עובדים כבר 2 שנים בלי בעיות לא ניקרעו לא כלום..

 

עובדים חזק ואיכותי בלי תיגבור..

 

ד''א

 

4 WAY

פורסם

אני לא מבין אותך גבר ?

מה ז"א אין אחריות... אחריות על זה שאם תשרוף אותם , אז כן אין אחריות כי אתה אידיוט שהעמסת עליהם יותר מידי והיצרן לא אחראי לשטויות שאנשים עושים עם מקולים.

 

אחריות בדר"כ באה על בלאי לא סביר (כגון ממברנה שיצאה מהמקום בגלל הדבקה פגומה וכו').

פורסם
אני לא מבין אותך גבר ?

מה ז"א אין אחריות... אחריות על זה שאם תשרוף אותם , אז כן אין אחריות כי אתה אידיוט שהעמסת עליהם יותר מידי והיצרן לא אחראי לשטויות שאנשים עושים עם מקולים.

 

אחריות בדר"כ באה על בלאי לא סביר (כגון ממברנה שיצאה מהמקום בגלל הדבקה פגומה וכו').

 

מי אמר לך שהיתכוונתי אילך ביכלל ???? ברור שלרוקפורד יש אחריות

מי אמר לך שלא היתכוונתי לזה ?? על בלאי לא סביר

 

אני היתכוונתי שאין אחריות לפיוניר 260 כי הוא דגם ישן

ומי שיצא פה אידיוט בינתיים זה אתה

פורסם

לגמרי לא הבנתם אותי...

 

הכוונה היתה שאם אתה תשרוף את הרמקולים, אז כמובן שאין אחריות וזה כי!... אתה אידיוט שהעמסת עליהם... במשפט הזה אני לא אומר שאתה ספציפיט אידיוט!... אלא אתה תיהיה אם אתה תצפה לאחריות אחרי ששרפת את הרמקולים....

 

ואני שיערתי בסה"כ על מה אתה מתכוון , אני לא יודע אם אתה מתכוון להודעה שלי או לא (הגבת אחרי ההודעה שלי).

 

ואני לא צריך לנחש שאתה מדבר על בלאי סביר, שאלת שאלה כוללת לכן עניתי תשובה כוללת למצבים שונים.

 

אני לא יגיב על דבריך "ומי שיצא פה אידיוט בינתיים זה אתה "

 

מאחר שאני משער שלא הבנת את הכוונה שלי בעניין האידיוט , ושהפעם תבין את זה.

 

יום טוב.

פורסם

כמו שיובל אמר הקנווד 7*10 הדגם הישן יותר לא החדש (כי במילים עדינות לפי דעתי הוא זבל) הוא מוציא באס חזק מאוד והוא דורש מגבר טוב כדי לנצל את מה שהוא יכול. אני אישית לא אוהב את קנווד אבל בדגם הזה הם שיחקו אותה

 

אני אוהב מאוד את הפיוניר 260 אני אישית חושב שזו קנייה ממש משתלמת גם הקנווד האלה שציינתי למעלה לא רעים בכלל

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ד"א יש לי את הרמקול הזה כבר 5(!) שנים והוא עובד יפה מאוד ועבר איתי מרכב לרכב,אחלה רמקול,באמת,אני ממליץ...בגללו אני רוצה להחליף את הקומפוננט ברכב,כי הוא פשוט מוחק אותם.....צריך להביא משהו שעומד עם הרמקול הזה.....

 

 

* ההודעה נערכה. אם יש לך להציע משהו למכירה תציע בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...