Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

שמי שמעון ואני בעל רנו RSI שנת 1994

יש לי כרגע בעיה עם הטורים שלי שכרגע לא יציבים, אני אמור לבצע יום ראשון במוסך בדיקה דיאגנוסית לרכב על מנת לבדוק מה לא בסדר.

לי אישית יש הרגשה שזהו המנוע צעדים או החיישן אוויר שיושב בצינור יניקת אוויר של הפילטר.

רציתי לשאול למי שיודע איפה אני יכול להשיג את החלקים הללו (מקוריים או חלופיים) חדשים בארץ או בחנויות בחו"ל און ליין

ומה יכולה להיות העלות של כל אחד מהחיישנים הנ"ל.

מצאתי משהו באנגליה אבל אני לא יודע אם החלק הנ"ל מקורי או חליפי ואם הם עושים משלוחים ארצה

http://www.worldcarparts.co.uk/tabid/144/CategoryID/33/ProductID/76/Default.aspx

אני גם לא בטוח שזה הדגם שמתאים לקליאו שלי.

אשמח מאד לעזרה מבעלי ה RSI למיניהם או לכל מי שיודע.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

מנוע צעדים ל-RSI עולה בסביבות 850 ש"ח ~ .

אפשר לקנות במוסך המרכזי בת"א (או אם תמצא במלאי אצל אחד המוסכים המורשים),

עדיף לקנות חדש ולא יד שנייה.

פורסם

הי שמעון,אמרתי לך שזה לא היתה בעיה במנוע צעדים..אתה עצמך ראית שמה היתה בעיה.. חיישן עם ואקום.אני לא יודע איך נקרא חיישן..אם זה(IAT SENSOR?בקיצור כבר אמרתי לך שתלך למוסך שיתחבר מחשב בדיקה..

ומנוע צעדים שזה יעלה 1200 שקל במוסך קרסו בראשלצ.

פורסם

אהלן

אני זוכר מה אמרת לי...

מאז תקנתי את בעיית בריחת האוויר כי שמתי צנרת מאלומיניום במקום הצינור הקרוע שהיה לי ומיקמתי מחדש את הפילטר אוויר שלי ככה שכרגע אין לי בריחה של אוויר מהצינור יניקה,

כמו כן שמתי נשם של סימוטה שקניתי מקובי ועכשיו זה לא מלכלך לי את צנרת יניקת האוויר בשמן מהמנוע כשאני מגיע לסל"ד גבוה.

אני הולך ביום ראשון למוסך לעשות בדיקה ממוחשבת ונראה מה הם יימצאו שם.

אם זה לא המנוע צעדים אני אשמח מאד ומקווה שהחלק השני שרשמתי יהיה הבעיה ואני מקווה שהוא יהיה יותר זול מהמנוע צעדים...

עוד חלק שחשבתי שיכול להיות בעייתי הוא: או ה MAP SENSOR (שאחראי על הוואקום) שרשום עליו GM.

או ה THROTTLE POSITION SENSOR שנמצא על המצערת מצד שמאל (הקרוב אל המנוע).

השאלה שלי עדיין היכן אני יכול להשיג את החלק הזה חוץ ממוסך מורשה של קרסו שלדעתי מאד יקר

(לדוגמא: בחו"ל מנוע צעדים עולה בסביבות ה50 דולר כולל משלוח ובקרסו כמו שציינתם עולה בין 850-1200 שקל)

למרות שאני לא יודע אם המוצר ב 50 דולר הוא חילופי או מקורי של רנו...

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

שלום לך שמעון..אל תהיה לחוץ יותר ואל תשאל שאלות כמה דברים על החלקים..קודם תבוא אלי למוסך.ואני ילווה אותך איפה המוסך שיש בה עם החיבור מחשב לרכב שלנו.ונראה אם יגלו בעיה אז אעזור לך ב"ה..מתי אתה רוצה לבוא אלי למוסך..אז תדבר איתי בפרטי

לילה טוב

פורסם

אהלן

אני ראשון נוסע למוסך של מכר שלי ואם הוא יימצא משהו אני אתייעץ איתך...

ואם לא אז מקסימום אני אגיע אליך למוסך ונלך למוסך השני אם צריך...

תודה רבה!

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

קודם כל ברצוני לומר תודה לכל העוזרים, במיוחד ליוסי עם כל הדאגה והאיכפתיות שהוא הפגין כלפי הרכב שלי!

דבר שני רציתי לומר שיצאתי היום מהמוסך מבדיקה דיאגנוסית ותיקנתי סוף סוף את התקלה שהייתה לי ברכב.

עכשיו הטורים שלי עומדים על 700 סיבובים לשניה ומדיי פעם מגמגמים. (שלפני זה הם היו על 1200 סיבובים לשניה וגימגמו)

המחשב הראה שהכל תקין והמוסכניק אמר לי שזה הכיוון של המצערת (יש איזשהו בורג או משהו שמתכוונן על המצערת...) הוא כיוון לי אותו והטורים ירדו מיידית...

בקשר לקפיצות הוא אמר לי שהמנוע צעדים נתקע לפעמים ובגלל זה הוא מקפיץ קלות את הטורים.

הוא אמר שכדאי להחליפו אם כי זה לא דחוף... (מה לעשות 15 שנה המנוע עבד, הייתי אומר שהוא עשה כבר את שלו...)

עכשיו נשאר לי להביא מנוע צעדים תקין שלא יהיו קפיצות והכל אמור להסתדר פיקס! (לפחות בחלק הזה של האוטו.)

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

כיוון של המצערת? באמת? איך?

אם הטורים שלך יציבים,ז"א שאין צורך להחליף סתם מנוע צעדים.

פורסם

מסתבר שיש מצד ימין של המצערת (אם מסתכלים עליה ממול) איזשהו בורג או משהו בסגנון שאפשר לכוון.

מנוע צעדים צריך להחליף כי הטורים לא תמיד יציבים.

לפעמים הם יורדיםמתחת ל700 המנוע מקרטע והם עולים שוב ומתאפסים שוב לאט לאט על 700 וזה מעצבן קצת.

חשבתי להזמין מנוע דרך אי ביי שיצא לי יותר זול או פשוט לקנות אחד משופץ ממישהו שאני מכיר...

נראה מה יישתלם לי יותר.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

שמעון שלום אני ערן יש לי המון חלקים לrsi ואני גם בעלים של אחת ויש לי מנוע צעדים אם אתה צריך

ובכלל אני די מכיר את האוטו ואשמח לעזור לך בכל מיני בעיות למיניהן תרשום לך את הטל שלי ודבר איתי

0548013801

×
×
  • תוכן חדש...