Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי איתן אני חדש בפורום.

יש לי HONDA CIVIC שנת 2005.

באוטו התקנתי רמקול קומפוננט 5.25 אינטש JBL GT5500C בדלתות הקדמיות ובמגש האחורי רמקולים 6.5 של JBL

GTO637.

אני רוצה להפיק את המיטב מהרמקולים מכיון שכרגע אני לא נהנה מהבאס.

האם מגבר יעלה את רמת איכות הרמקולים ואם כדאי לי לשים סאב?

אם כן איזה מגבר וסאב ומאיפה מומלץ לקנות?

פורסם

ברור שלא תהיה מרוצה מהבאס ,התקנתה 6.5 עגולים מאחורה והם לא נותנים תחליף ראוי לבאס שמופק מ6X9 למשל

רק שרציתה להתקין את הרמקולים במקום שמיועד לרמקול ולא לבצע חיתוכים ל6X9 אני מעריך.

 

הפתרון הזול להחליף את הרמקולים האחוריים ,לקנות 6X9 ולבצע חיתוכים.

 

הפתרון היקר יותר לקנות מגבר 4 ערוצים +סאב ולהגביר את הסאב והקומפוננט הקידמי.

 

הצעה מינימאלית מבחינת תקציב :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130349

http://www.zap.co.il/models2.aspx?Sog=T-SoundAccessories&DB152606=152613

 

כולל התקנה המחיר הסופי יהיה 1500 שח פחות או יותר.

×
×
  • תוכן חדש...