Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית פלזמה/ LCD - 46 או 47 אינץ'.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אין לך פלזמה בבית.

אוקיי.

 

נכון לשנת 2005 היו בעיות צריבה חמורות בפלזמות והן לא מומלצות לקניה.

 

בפלזמות הנוכחיות , גם אם בטעות נצרב לוגו של ערוץ כמה שניות אחרי שהוא יורד, זה נעלם בעצמו. (יש את המנגנונים שפירטתי)

שאל את חברים שלך מ HOME THEATHER.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רק כדי לוודא, אתה פתחת את הלינקים שנתתי לאתר של פנסוניק?

 

אתה קראת שם את ההסברים שלהם כיצד להימנע מצריבת תמונות סטטיות על מסכי פלזמה?

 

אתה רוצה אולי לחפור להם במוח ולהסביר להם שהבעיה בכלל לא קיימת, ושהם לא מבינים כלום בפלזמות?

פורסם

יא ווראדי, איך לא קישרתי עד עכשיו...:shock:

(צלילים של אסימונים נופלים)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמובן שקראתי.

מכיר אותם, הם מופיעים באתר של כל יצרן פלזמות .

ועדיין, החסרונות הללו שבדורות החדשים זניחים יחסית, עדיפים לדעתי על רכישת מסך LCD.

כלומר היתרונות בפלזמה עולים על החסרונות.

 

נניח שיש לי אפס ידע בפלזמות, עדיין יש לי 2 בבית שרחוקות מאוד מאוד ממה שאתה מתאר, ואני לא משקיע מאמצים בלתחזק את המסך כדי למנוע צריבות. (אני גם עוצר תמונות ב YES MAX לעתים קרובות מאוד)

 

עוד לא ענית לי אם יש לך נסיון אישי עם פלזמה אצלך בבית, אבל בסדר אני לא אתווכח איתך כי כמו בוויכוחים קודמים ,

גם כשקיבלת הוכחות מול העיניים עדיין לא השתכנעת שיש סיכוי שאתה צודק רק ב99 אחוז ולא ב100.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ארנון, זה נכון שטכנולוגית, פלזמה מועדת יותר לבעית הצריבה ולכן יהיה אזכור לכך בכל user guide אבל עושים מזה הרבה יותר ממה שזה. למעשה יכול להיות שהשם שיצא לה אצל הצרכנים כבר מחייב את כל היצרנים להתגונן ולהסביר על שלל המנגנונים שהם פיתחו כדי להגן על המסך מפני התופעה.

ברור לי שהמקרה בו נתקלת אצל ההורים שלך מחזק אצלך את הדעה (אולי בצדק) אז הרשה לי לתרום את הדוגמא האישית שלי:

אני מחזיק במסך פלזמה כבר 4 שנים, עבר הרבה אלפי שעות, כולל המון שעות רצופות של ערוצי הטלוויזיה השונים עם לוגואים בעייתייים, כולל סרטים עם פסים שחורים למעלה/למטה וכו'.

אתה מוזמן אליי כדי לנסות למצוא זכר לתופעה הזאת.

 

ניר

פורסם

מחזק את מה שניר רשם.

בייחוד בפלאזמות החדשות שהעניין נלקח עוד יותר ברצינות בגלל שהעניין "נחרש".

בוא נגיד ככה, בשביל שתיהיה צריבה בפלאזמות החדשות, אתה תצטרך להתאמץ כדי לגרום לזה לקרות, וגם אז לא בטוח שזה יקרה.

קראתי בכמה פורומים בחו"ל שהתנסו עם הפנסוניק PY800 וכולם אמרו שאין את התופעה הנ"ל. ייתכן שהתשובות מהאתר של פנסוניק תקפים לדגמים ישנים יותר.

פורסם

עוד דבר בעניין הצריבה. מאחר וזאת לא פיקציה כן חשוב להיות מודע לזה ולהזהר לא להשאיר תמונות סטטיות לאורך זמן (לא, כמה דקות זאת לא בעיה).

המקרה הקלאסי זה לא לראות במצב 4:3 כדבר שבשגרה. עם חד-פעמי אין בעיה.

יש תופעונת קטנה בהקשר הזה שאנשים אולי יבלבלו כצריבה, אם למשל אני אצפה בסרט עם שוליים שחורים שעליהם מדי פעם מופיע התרגום. בסוף הסרט אפשר יהיה לראות בצורה ברורה "שאריות" של התרגום על הפסים השחורים.

כמה דקות (אפילו שניות) של וידאו מלא, "ישטוף" את התופעה.

ככל שהתקדמו ושיפרו את תוחלת החיים של המסכים, כך גם התופעה צומצמה (אפשר להתייחס לצריבה כחוסר איזון ב"שחיקה") אבל כפי שאמרתי, גם מסך בן 4 (כמה דורות אחורה) שעבד קשה יכול להיות נקי מסימנים כאלו.

ברור שאם אתה צריך מסך שיקרין כל היום תמונה סטטית, כמו בשדה תעופה, או פרסומות בלופ כמו הרבה גופים, די מהר תראה שהבעיה קיימת וחמורה אבל בשימוש סביר בבית לא אמורות להיות בעיות כאלה (והמקרה של ההורים של אשתך בהחלט חשוד).

 

בנוגע לנקודה של הרזולוציה ולדבריו של כספר, זה נכון שצריך לחשוב קדימה ולא לקנות מסך (כמו כל מוצר אחר) שתתקע איתו בעוד X זמן, אבל חשוב גם להבין במה מדובר והייתי מנסח מעט אחרת: זאת תהיה טפשות לקנות מסך שלא תומך ב-FHD אבל לא בהכרח חובה לקנות מסך שהוא FHD. יש עוד שיקולים, למשל שממרחק של 4 מטר על 42 אינץ' לא ממש תרגיש בהבדל. אתה תראה יותר טוב תכני 1080 מאשר תכני SD אבל כך גם אני על מסך SD רגיל. בין שני המסכים לעומת זאת לא תרגיש בהרבה הבדל. דווקא בתכנים הפושטים ששולטים היום אתה כנראה כן תרגיש ולא לטובה.

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...