Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[קליאו 92] מה לעשות בטיפול overall?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ביום ראשון-שני אני זורק את האוטו למוסך.

האוטו עובד מצויין, אבל אני מעדיף לישון עם ראש שקט.

מדובר ברנו קליאו שנת 92, מנוע 1400, ידנית.

חשבתי שבמקום שהמוסכניק יבדוק לבד, אני אזרוק לו כמה דברים שבין השאר, יטפל גם בהם:

כיוון שסתומים

ניקוי וכיוון קרבורטור

בדיקת בלמים ובולמי זעזועים

שמנים וכו'

 

אם למישהו יש הצעות לדברים נוספים לבדיקה אשמח לשמוע,

תודה מראש.

אני שונא צרפתים.

פורסם

הייתי מוסיף החלפת רצועת טיימינג.

ואת הקרבורטור לבצע במכון קרבורטורים המיומן בכך,ולא במוסך.

 

בברכה צביקה קרבורטור נתניה.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם
הייתי מוסיף החלפת רצועת טיימינג.

ואת הקרבורטור לבצע במכון קרבורטורים המיומן בכך,ולא במוסך.

 

בברכה צביקה קרבורטור נתניה.

תודה!

עוד המלצות?

אני שונא צרפתים.

פורסם

(1)כמו בכל שרשור(או לפחות ב-70%) מהם לבדוק חוטי הצתה ולהחליפם לפי צורך.

(2)לבדוק כמובן רצועות הנעה(אלטרנטור, מזגן).

(3)גומיות אבק(גרמושקות) - לבדוק האם הן נקרעו(של הציריות ומסרק ההגה).

(4)כשהרכב על הליפט, לבדוק האם יש חופש בתושבות העליונות של בולמ"ז קד', יש לתפוס בקפיץ ולנענעו, באם ישנה תחושה של תזוזה מוגברת, יש צורך להחליף תושבות, בנוסף בד' כללית של חופשית בתלים ובמע' ההיגוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
(1)כמו בכל שרשור(או לפחות ב-70%) מהם לבדוק חוטי הצתה ולהחליפם לפי צורך.

(2)לבדוק כמובן רצועות הנעה(אלטרנטור, מזגן).

(3)גומיות אבק(גרמושקות) - לבדוק האם הן נקרעו(של הציריות ומסרק ההגה).

(4)כשהרכב על הליפט, לבדוק האם יש חופש בתושבות העליונות של בולמ"ז קד', יש לתפוס בקפיץ ולנענעו, באם ישנה תחושה של תזוזה מוגברת, יש צורך להחליף תושבות, בנוסף בד' כללית של חופשית בתלים ובמע' ההיגוי.

 

עמית

תודה.

אני שונא צרפתים.

פורסם
אהלן,

ביום ראשון-שני אני זורק את האוטו למוסך.

האוטו עובד מצויין, אבל אני מעדיף לישון עם ראש שקט.

מדובר ברנו קליאו שנת 92, מנוע 1400, ידנית.

חשבתי שבמקום שהמוסכניק יבדוק לבד, אני אזרוק לו כמה דברים שבין השאר, יטפל גם בהם:

כיוון שסתומים

ניקוי וכיוון קרבורטור

בדיקת בלמים ובולמי זעזועים

שמנים וכו'

 

אם למישהו יש הצעות לדברים נוספים לבדיקה אשמח לשמוע,

תודה מראש.

 

במוסך המרכזי של קרסו בת"א יש מושג שנקרא "טיפול זהב"

 

מחלפים את כל הנוזלים ( שמנים, נוזל קרור ) ברכב, טיימינג, מצתים, חוטי הצתה וכו'

סה"כ 1200 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...