Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני מאותת ימינה אני שומע תיקתוק מהיר של הוינקר ואף אחת מהמנורות אינה נדלקת לאיתות.

באיתות שמאלה אין בעיה.

 

חשוב: כל 3 מנורות האיתות בצד ימין תקינות. כשאני נועל את הרכב מהשלט אז כל 6 מנורות האיתות מהבהבות כרגיל.

 

גולף 1.6 שנת 2000 אוטומטית.

 

מה יכולה להיות הבעיה???

 

 

אביעד

Volkswagen Golf MK4 1.6cc100HP year 2000 Automatic.

פורסם

הערה: איתות מצוקה עובד תקין, כל המנורות תקינות.

 

רק באיתות ימינה אני שומע תיקתוק מהיר והמנורות לא נדלקות.

 

 

יכול להיות שידית האיתות אינה תקינה?

אם כן מה יכולה להיות העלות?

 

 

אביעד

Volkswagen Golf MK4 1.6cc100HP year 2000 Automatic.

פורסם

קרה לי מקרה דומה אצלי ברכב, בסוף זה יה הממסר של האיתות, שעבד בצורה לא ברורה וחד משמעית.

מה שהיה מוזר זה שכשעקפתי את ידית האיתות והפעלתי את האיתות ישירות לא היתה כל בעיה. כאמור, צריך לבדוק לעומק.

בכל מקרה היתי בודק/מחליף קודם את הממסר, מכיוון שעלותו הרבה יותר זולה מידית איתות חדשה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני לא יודע אם זה תוצאה של חשמל או מכוון, אבל בכמה רכבים ראיתי שאם הנורות בוינקר (אפילו אחת) לא עובדות אז יש הבהוב מהיר. ככה אני יודע שיש בעיה בנורות. תנסה לבצע מעקף לידית ולהפעיל את הוינקר בעזרת חוט, יכול להיות שהבעיה בידית- זה קורה המון...

פורסם

חזרתי מהמוסך, צ'מפיון ירושלים

 

תקלה: ידית וינקר תקולה (מגעים)

 

החלפה במקורי 524₪ כולל מע"מ

Volkswagen Golf MK4 1.6cc100HP year 2000 Automatic.

פורסם

:shock2:

לפני שנה וחצי החלפתי ידית אורות ווישרים באיזה 900 שח, לפיג'ו 206! :-(

 

עבדו עלי! :cry:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

WTF

מה זה מזהב איצטקי?

ב 1000₪ הייתי עולה בשנת מודל... ולא מחליף ידית וישרים

Volkswagen Golf MK4 1.6cc100HP year 2000 Automatic.

פורסם
:shock2:

לפני שנה וחצי החלפתי ידית אורות ווישרים באיזה 900 שח, לפיג'ו 206! :-(

 

עבדו עלי! :cry:

בפיג'ו שלך היתה מערכת מוטיפלקס, ידית האורות/וישרים שלה יותר דומה לסטיק של מטוס מבחינת המבנה שלה וכל הנתונים שעוברים בה מאשר לידית איתות קונבנציונלית שיש בה כמה חוטים.

פורסם

ידית אורות וושירים של שרייד שנת 93 - עולה 720 ש"ח לערך , לידיעת חברי הפורום .

 

מטורפים לגמרי .

Sound Stream -Trantula 800.2

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...