Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש ג'ילדה טובה לניקוי הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

 

אני מחפש ג'ילדה טובה שסופגת טוב את המים ולא משהו זבל

 

אני שמעתי על ג'ילדה סינטטית ,עור צבי הם טובים?

 

אני לא מבין בזה כולכך

 

 

אני מחפש ג'ילדה טובה

 

יש המלצות?

 

 

תודה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מומלצים המוצרים של קארפלאן.

תריץ חיפוש בפורום.

כעיקרון עור צבי עדיף אבל גם מטלית מיקרופייבר יכולה לעשות את העבודה.

פורסם

אני מצאתי שיש מטלית של סנו, סופגת מעולה ולא עושה מריחות, ניתן לקנותה בכל סופר, מחזיקה המון זמן ובאה בחבילות של 2

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מיקרופייבר. הכי טוב.

 

לא ג'ילדה סינטטית וגם לא ג'ילדה מעור צבי.

 

 

עברתי פה על הרשימה http://www.carplan.co.il/sg_products~6.htm

 

ומטלית ניקו מיקרופייבר עולה 12 ש"ח

 

והעור צבי עולה 90 ש"ח לגדול וקטן 39 ש"ח

 

למה העור צבי יותר יקר אם המיקרופייבר יותר טוב ממנו?

פורסם

המיקרופייבר הנ"ל קטנה יחסית - למרות שהיא בסדר גמור.

 

תציץ ב-Ebay, אולי מוכרים שם מיקרופייבר'ס גדולה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם אני פעם השתמשתי ב"עור צבי" וחשבתי שזה הכי טוב.

שגיליתי את המיקרופייבר דרך עולם הספונג'ה הבנתי שצריך לתת לצבאים לחיות ולנגב את האוטו עם הסיבים המלאכותיים של סנו:)

פורסם

עזבו אותכם מעור צבי, רק תחשוב מה החיות עוברות בשביל זה :(

מייקרופייבר זה מעולה, כמו שאמרו אפשר למצוא בכל סופר מטליות כאלו של סנו.

פורסם

לסנו יש מטליות מיקרו פייבר בגודל של סמרטוט רצפה.

זמין בכל סופר והעלות היא כמה זוזים בודדים.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לא משאיר סימן אפילו של סיבים.

 

יש לי פה אירה 10 מטליות מיקרופייבר, גם לאוטו וגם לבית. אמא שלי אימצה אותם למטבח במקום הסמרטוטים הרגילים.

 

אני קונה של ניקול

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני משתמש שבל סנו, אבל אני אל בא לעשות להם פרסומת, אני מאמין שניקול טובים באותה מידה.

בכל מקרה אתה תתפלא כמה שהמיקרופייבר מייבש טוב יותר מהג'ילדה הרגילה, יש אפילו מטליות בגודל של 20X20 שנוח לנקות איתם את חלונות הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...