Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

וכמובן חייבים לומר תודה לספונסרים של הארוע - אלו שאיפשרו לנו להתחרות ולהנות ללא תשלום כספי - ועם פרסים נדיבים:

 

מגזין הגה בראש ובראשונה

קוני - בולמים ספורטיביים לרכב

מישלין - צמיגים ספורטיביים לרכבים ספורטיביים

וכמובן החברה של שדה תימן שתרמו את המנחת ללא תמורה...

 

ואם יש ספונסרים נוספים - אתם מוזמנים להוסיף :-)

 

תודה

 

ניב

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הארוע היה על אותו הרכב ולא על רכבי המשתתפים...

 

לצערי הרב כמובן - למה נראה לי שהמיאטה הנמוכה - ללא גג הייתה יכולה להיות מאוד יעילה במצב כזה :-)

פורסם

שימו לב: ההודעה הבאה אינה מיועדת לטיפוסים רגישים שנגעלים בקלות. אם אתם עונים להגדרה הזאת, אני ממליץ פשוט לא לקרוא אותה.

 

 

מקודם הרגשתי גירוד באוזן. עברתי עם האצבע שלי לאורך הקפלים שלה, וכשהוצאתי אותה, הרגשתי משהו מעט מוזר בקצה האצבע. מבט אחד הבהיר לי שהאוזן שלי היתה מפוצצת באבק באדיבות הרוח של אתמול. מסוקרן מהממצא המעניין, העברתי אצבע גם באוזן השניה, שגם היא בתורה הפיקה כמויות כלל לא מבוטלות של אבק נגב משובח :shock:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמה תמונות מהארוע (היה קשה לשלוף את המצלמה בגלל מזג האויר וכמות החול שהצטבר עליה בכל שניה שהיא היתה מחוץ לתיק).

לצלמים שבינכם - Panning היה מאוד קשה לביצוע עקב מהירות הנסיעה הנמוכה (מה שהצריך חשיפות ארוכות יחסית ויד יציבה מול הרוחות).

לאלעד - אילו היית מתקלח לאחר הארוע, זה לא היה קורה :wink:.

 

אגב, התנסתי במסלול לאחר שסיימתם ומסתבר שגם בחורות מסוגלות לנהוג ברוורס... בשטח לא בנוי ובלי רכבים אחרים באזור :-P

DSC_0153.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0139.JPG

DSC_0134.JPG

DSC_0131.JPG

DSC_0122.JPG

DSC_0125.JPG

DSC_0175.JPG

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

איזה יום הזוי!

 

הכייף הכי גדול מבחינתי היה ההוואי עם החבר'ה (האסכולה הישנה) , איפה הימים הורודים של ערד\MDC ? :-)

 

ללא ספק היה מאתגר ושונה מאוד מכל דבר שהכרתי , פחות מהנה לדעתי אך בהחלט מאתגר ומצחיק .

 

סה"כ היה ממש כייף למרות סופות החול והאבק.

 

תודה ענקית מגיע לצוות "הגה" שבראשו און יעקובסון ואחריו החוצפן העונה לשם קינן :wink: תודה גם לחגי,דדי ואלדר (סליחה לאלו שאני לא מכיר) .

לחבר'ה מSTI , מצטער על תיבת העץ עם מראת המדיד :oops: , סה"כ רציתי להחזיר לאון :wink: .

כן יירבו אירועים כאלה (רק עדיף לכיוון הנכון ) .

תודה לכל נותני החסות ולכל המשתתפים שהגיעו והפכו את זה לכייף אמיתי.

 

נתראה בדבר האמיתי (אופטימי אה ? :roll: ) .

עומר.

 

נ.ב:מישל , ההתערבות היתה תקפה לאותו יום בלבד, לא ניצלת את הוואוצ'ר ולכן תישאר רעב :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

כל הכבוד למגזין "הגה", און, ליאור, קינן, דדי, אלדר וכל מי שעבד על האירוע הזה.

בהחלט שיחקו אותה ברעיון, לארגן אירוע מוטורי לקהילת חובבי הרכב.

 

זאת בהחלט לא הייתה ג'ימקאנה נורמלית. הגיע קאסט מרשים מאוד של נהגים (תותחי ג'ימקאנות, ראלי, דריפט, דראג, מה שאתם לא רוצים), כולם בטירוף של תחרות. מתחילים בתדרוך, הדגמה של המסלול ואז און אומר "רגע, עוד עניין קטן. כל מה שראיתם רק הפוך" grin.gif

כל הלחץ מתפרק וזה מתחיל להראות כמו ג'ימקאנה היתולית לפורים.

האמת, כמו שאתם גם יכולים להבין, לעשות אירוע שלם ברוורס זה לא כיף גדול אבל אני מפרגן ל"הגה" על הרעיון (ושלא יכנס לראש של מסלולים או מישהו לעשות אירועים כאלה כי אנשים לא יבואו. זה משעמם רצח cool.gif ).

 

אבל כנראה שזה לא משנה מה התחרות, PSI דואגים להוכיח שוב ושוב שהם שולטים king.gif

גידי, אתה תותח clap3.gif

 

עומר, יותר אני לא רוצה לשמוע על כבוד לרכוש של אחרים, אה ? :lol:

 

תראו איזה יום כתום היה לנו שם ואיך מספיק 20 קמ"ש ברוורס בשביל תמונת אקשן של 3 גלגלים:

jimmy 670.jpg&width=600&height=400

 

ניר

פורסם
לאלעד - אילו היית מתקלח לאחר הארוע, זה לא היה קורה :wink:.

אז זהו - אפילו שאתמול לא היה ראש חודש, חרגתי ממנהגי והתקלחתי.

אגב, כשהיום סיפרתי לראובן על הממצאים שהתגלו באוזן שלי, גיליתי שגם אצלו התגלו ממצאים דומים, למרות שגם הוא התקלח אתמול :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ראשית אני רוצה להודות לכל הנציגים של המועדונים שטרחו ובאו להשתתף באירוע חגיגות העשור למגזין "הגה".

האמת היא שרצינו לעשות אירוע כזה במתכונת מצומצמת יותר, אבל ההענות מצד חברי המועדונים הייתה מעל ומעבר ואפילו יום לפני האירוע קיבלנו פניות ממועדונים ופורומים שהביעו רצון להשתתף באירוע. וכך, במקום אירוע לחמש עשרה עד עשרים אנשים, מצאנו את עצמנו מארגנים אירוע ללא פחות משלושים משתתפים. גם בשלב הזה חשבנו שכמות המבריזנים תהיה בערך שליש, אז נוכל להתמודד עם זה בכבוד, אבל להפתעתנו, למעט אדם אחד, ההתייצבות הייתה מלאה.

לא הכל הלך חלק, אבל בהתחשב במגבלות, אני חושב - ולפי התגובות כאן אני חושב שגם המשתתפים חושבים כך - שהאירוע נחל הצלחה. אמנם רצינו שתי מכוניות זהות וזה לא עבד, רצינו מזג אוויר חמים יותר תחילה וגם זה לא עבד, אבל היינו חותמים על הקרירות הזה בהשוואה לסופת החול הנוראית שפקדה אותנו אחרי שהקור חלף... זה גם המקום לשבח את המתחרים שבספורטיביות ראויה לציון סבלו בשקט (יחסי, יחסי...) את תלאות מזג האוויר.

כמובן שצריך להודות לספונסרים שסייעו לנו להרים את האירוע, בראשם יבואני קוני ומומו לארץ - ורטהיים, יובל מלמד - ספרקו, צמיגי מישלן, עיט וסקי-כיף ממנחת שדה תימן ומסיעי שאשא שסיפקו למשתתפים אוטובוס שיסיע אותם מתל אביב למנחת, כמובן שאני לא שוכח את חברי ושותפי - ליאור לוי, וגם את דדי קונדל, חגי פארן, אלדר נוימן שהתנדבו לבוא ולסייע, כמו גם את עופר קאשי ממועדון STI שהביא את מערכת מדידת הזמנים האלקטרונית שלו וכמובן את חברי מערכת הגה - חיים זרזר וגיא ממרן ובראשם קינן כהן שעבד כמו חמור מאחורי הקלעים בכדי שהאירוע הזה יקרום עור וגידים. הרעיון היה אולי שלי, אבל אלמלא הוא, האירוע הזה לא היה קורם עור וגידים - תודה ענקית, קינן.

ואיך הגיע הרעיון? חשבנו איך לעשות אירוע מיוחד לציון עשור למגזין. כמעט הכל כבר נעשה ו"עוד" ג'ימקאנה הייתה אולי מתקבלת בברכה בקרב החובבים, אבל מה היה בכך סיבה למסיבה? לפיכך עלה רעיון התחרות ברוורס - כזה דבר עוד לא עשו כאן ולבטח זה גם לא בדיוק נפוץ בעולם. זה נשמע מבעס תחילה, ובהכנה לקראת האירוע חששתי שהמתחרים "יאכלו לנו את הראש", אבל רוב-רובם של המשתתפים אהבו את הרעיון. זה לא פשוט בכלל - ולא משנה עם משתמשים במראות או מביטים לאחור. המכונית מגיבה שונה לגמרי, היא עצבנית בטירוף לפקודות היגוי וניסיון להאיץ עם ההגה מופנה אחד סופו - ספין מביש. עובדה זו הפילה רבים וטובים, אבל לא גרעה מהתחרותיות ומהפאן שהיו באירוע.

בוא נגיד זאת כך - הרעיון היה מספיק מעניין בכדי שגם חדשות הערוץ הראשון וגם השני שהביעו התעניינות לסיקור האירוע. לצערי, מסיבות שאינן תלויות בנו (מזג אוויר, בין השאר) הם לא הגיעו.

אירוע זה גם מסכם את דרכי במגזין הגה. אחרי שהייתי בצוות שהקים את המגזין לפני עשור ולפני שנתיים חזרתי לערוך אותו, בדיוק בחגיגות העשור הגיע הזמן להעביר את השרביט הלאה. אני בטוח שמחליפי - עורך "הגה בשטח", חנן גולן - יקח את הגה למקומות חדשים וירים אותו שלב אחד הלאה, זאת במסגרת שלל השינויים והחידושים שיפקדו את המגזין בחודשים הקרובים.

אחרי שהייתי בתקופה השנתיים האלו "מתחת לראדאר" בכל הקשור לחצי הביקורת, אני עומד להפקיר את גופי כמטרה נייחת בקרוב, זאת במסגרת תוכנית רכב חדשה שתעלה בקרוב בערוץ הראשון. לא יודע איך תהיה התוצאה הסופית, אבל לפי תחושה ראשונית אחרי סבב הצילומים הראשון, הכיוון אליו אנו הולכים והכימיה בין גיא אריאלי - המגיש השני - לביני, אני מקווה שתאהבו את התוצאה.

עד אז, שוב תודה ענקית לכל המשתתפים, ספונסרים, אנשי צוות וסיוע וכל אותם אנשים אשר בזכותם היום הזה התרחש.

מזל טוב למגזין "הגה" לרגל חגיגות העשור ולהתראות רק באירועים מוטורים משמחים.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
וזה המקום להגיד מברוק לראובן ממועדון החמש על המקום השני המכובד,והנהיגה המצוינת.

 

המון תודה על הפרגון.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
אני חושב שניסיון בעבודה עם מלגזות היה נותן לי נקודות יתרון :-P.

בהחלט כן :idea:

 

Trinity - תודה על התמונות, אין עוד משהו בארסנל ?!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

כל הכבוד למארגנים, למשתתפים ולזוכים. באופן אישי - כל הפרגון לראובן התותח (פדיחה שלנו במועדון IAROC שנתנו לו להתחרות בשם ה"אופוזיציה") אם כי יש לו יתרון לא הוגן - הג'וליה נראית אותו דבר מלפנים ומאחור :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

Trinity - תודה על התמונות, אין עוד משהו בארסנל ?!

 

כמו שאמרתי, כאב הלב להוציא את המצלמה עם כמות החול שהיתה באויר.

הנה עוד כמה תמונות, חלקן בזכותו של גיל (נציג מועדון הרודסטרים) שחטף לי את המצלמה מהיד וברח איתה אל האופק.

מצטערת, רוב התמונות הן תמונות חתולים (גם אלו שלא אני צילמתי), מסתבר שגורים (וילדים) באמת גונבים את ההצגה :wink:.

DSC_0092.JPG

DSC_0177.JPG

DSC_0113.JPG

DSC_0202.JPG

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"


×
×
  • תוכן חדש...