Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע ככה - HU ALPINE 9882RI

JBL GTO 1004

JBL GTO 6507

ROCKFORD PUNCH P312D4

 

אז ככה מהאלפיין אני די מבסוט, המגבר אני לא מתכוון להחליף בזמן הקרוב

אבל הקומפוננטים האלה סבבה והכל אבל אין מספיק ווליום והטוויטרים חופרים לי בעור התוף

אני רוצה לשדרג את הקומפוננט למשהו יותר איכותי, מה אתם ממליצים ? אבל סט שהמגבר ינצל אותם עד הסוף ויש העדפה לטוויטרים רכים יותר

בנוסף, רק כדי למה לצפות, במה יתבטא השינוי בסט יקר יותר ? ווליום בעיקר ? או יותר נכון חוסר עיוותים בווליום גבוה יותר ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם
טויטרים רכים תילך על מורל.

מה התקציב?.

 

סטס.

על איזה דגם אתה ממליץ , משהו חזק שינוצל טוב ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

טוב אז על הקופסא של המגבר כתוב, שב4 OHM הוא מוציא 100RMS לכל יציאה

וב2 OHM הוא מוציא 150RMS לכל יציאה

הנתונים האלה אמיתיים ?

ומה לגבי סטים של קומפוננטים יש כאלה שעובדים על 2 ויש כאלה שעובדים על 4 ? ניתן לשחק עם זה כמו בסאב עם סליל כפול ?

בכל אופן עם הנתונים האלה מה המקסימום שאני יכול להוציא מהמגבר שלי ? COMPONENT'WISE ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

הרוב המכריע של הסטים מגיעים בתצורה של 4 אוהם. עוד לא נתקלתי בסט שניתן לווסת אותו ל 2 אוהם בצורה מקורית.

אבל אם המגבר הוא 4 ערוצים שפנויים לטובת הקומפוננט (ואתה רוצה מורל) בקרוס של ההייבריד יש אפשרות לבי וויירינג.

מה שזה אומר זה ערוץ הגברה מלא לכל רכיב, דרך הקרוס המקורי של הסט. אידיאלי למי שרוצה הגברה בריאה ללא התעסקות בהגברה אקטיבית (למרות שזה הכי כיף :lol:)

מתחדשת*

פורסם

סט יותר יקר יתן לך צליל יותר איכותי. רוב הסטים מנגנים פחות או יותר עד עוצמה די אחידה כי זאת המגבלה של הטכנולוגיה שלנו וגם של האוזניים שלנו. אם אתה רגיש לאיכות צליל ואתה דורש איכות גבוהה אז תקנה סט יקר. אם אתה רק מחפש סט שהטוויטר שלו לא כואב באוזניים אז כמו שסטס כבר אמר לך, תוכל לפנות לרמקולים של מורל.

 

עוד דרך זה לבוא למפגשים שיש לנו בפורום ולשמוע את הרכיבים עובדים במכוניות של חברי הפורום. לדעתי זאת הדרך הכי טובה לדעת מה אתה הכי אוהב.

פורסם
סט יותר יקר יתן לך צליל יותר איכותי. רוב הסטים מנגנים פחות או יותר עד עוצמה די אחידה כי זאת המגבלה של הטכנולוגיה שלנו וגם של האוזניים שלנו. אם אתה רגיש לאיכות צליל ואתה דורש איכות גבוהה אז תקנה סט יקר. אם אתה רק מחפש סט שהטוויטר שלו לא כואב באוזניים אז כמו שסטס כבר אמר לך, תוכל לפנות לרמקולים של מורל.

 

עוד דרך זה לבוא למפגשים שיש לנו בפורום ולשמוע את הרכיבים עובדים במכוניות של חברי הפורום. לדעתי זאת הדרך הכי טובה לדעת מה אתה הכי אוהב.

תראה אני חושב שהסט שיש לי דווקא איכותי שומעים טוב והכל

אני גם חושב שיש סטים הרבה יותר איכותיים

אבל מעבר לאיכות מה שאני מחפש זה ווליום גבוה יותר אבל כמובן שיהיה נקי ולא שישמעו זוועה

אז אתה אומר שכל הסטים נותנים בערך אותה עוצמה ?

אז מה אני בעצם צריך בשביל יותר ווליום ?

עוד סט כזה ? או אולי איזה 6X9 מאחורה ?

יש לי אמנם מקום בדלתות האחוריות לעוד סט כזה אבל הקטע שזה רכב של עבודה ותמיד המושב האחורה מלא בממירים וכאלה (אני עובד בHOT) , אז לא יהיו לרמקולים חופשיות ממש :/

6X9 על המגש האחורי ישפיעו ?

אגב, הרכב הוא סקודה רומסטר

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

×
×
  • תוכן חדש...