Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהרג נהג הניסויים של פורשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה רומז שאני יהודי טיפש?

מה עדיף לבכות על גווי?

 

תן עוד מבט על החתימה שלך.

 

שמר אני לא מבין מה הבעיה ? הוא צודק ב-100 אחוז .

 

זה שאתה לא מאמין בה' זאת כבר משהו אחר...

 

 

בוכים (אם בכלל בוכים. כאן מדובר על לזכור לטובה, אבל לא ציפיתי מכם להבין, גדול עליכם) על בן אדם , לא על יהודי , בודהיסטי או כל דת אחרת.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יהיה זיכרו ברוך (וגם של הפורשה)

רגע הפורשה כן יהודי? אמת שכן רואים בתמונה שחתכו ....

 

יהיה זכרו ברוך , זכרונו לברכה , השם יקום דמו , תנצב"ה, וכו'.

 

יש להיות פטריוט ויש להיות אידיוט, כל עוד בן אדם לא מנסה להרוג אותך, מה אכפת לך שהוא גויי או יהודי או חייזר?

הוא בן אדם ?

יש לא מעט גויים שאני מרגיש יותר דברים במשותף איתם מאשר הרבה יהודים.

ויש כמה גויים שאני אהייה מאוד עצוב אם ימותו , ולא לא אכפת לי אם חתכו להם, לא חתכו להם ולמי הם מתפללים (ומי לא עונה להם כשהם מתפללים).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אז המעקה הרג אותו?

ואנחנו עוד מתלוננים על הW...

 

טוענים שהמעקה היה יכול בלום את מותו.

אם והיה מדובר במכונית רגילה (משפחתית וכאלה).

 

מי שסובל ממעקי בטיחות הם אופנוענים ומכוניות ספורט נמוכות.

המעקה משמש לאופנוענים ורכבים נמוכים רק "מכונת גריסה".

 

שלא נדע מצרות... טפו טפו טפו.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

בוויקי לא מופיע לרוהרל תאריך פטירה, מה גם שהוא יליד מרץ 47, קרי עוד מעט בן 62. אז כנראה שזה לא הוא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
טוענים שהמעקה היה יכול בלום את מותו.

אם והיה מדובר במכונית רגילה (משפחתית וכאלה).

 

מי שסובל ממעקי בטיחות הם אופנוענים ומכוניות ספורט נמוכות.

המעקה משמש לאופנוענים ורכבים נמוכים רק "מכונת גריסה".

 

שלא נדע מצרות... טפו טפו טפו.

אם לא היה מעקה, הוא היה עובר לצד השני של הכביש, לנתיבים הנגדיים וככל הנראה הייתה תאונה חזיתית עם רכבים אחרים שמי יודע עם כמה הרוגים זה היה נגמר, במיוחד באוטובאן.

 

המעקה עשה את העבודה.

פורסם
אם לא היה מעקה, הוא היה עובר לצד השני של הכביש, לנתיבים הנגדיים וככל הנראה הייתה תאונה חזיתית עם רכבים אחרים שמי יודע עם כמה הרוגים זה היה נגמר, במיוחד באוטובאן.

 

המעקה עשה את העבודה.

 

עושה את העבודה?! תלויי למי.

 

מה שנכון, לאופנוענים זה ממש לא משרת אותם.

אפילו גם למכוניות, כפי שראית כמו בתאונה עם האוטובוס שעקף בדרך לאילת, המעקה לא היה מספיק מחוזק והוא פשוט ניתק בקלות ולא עמד בדחף של האוטובוס.

יכול גם לקרות במכוניות.

 

אין ספק שצריך למצוא לדבר הזה פיתרון.

כי להגיד שהוא הדבר המושלם זה עדיין לא.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
עושה את העבודה?! תלויי למי.

 

מה שנכון, לאופנוענים זה ממש לא משרת אותם.

אפילו גם למכוניות, כפי שראית כמו בתאונה עם האוטובוס שעקף בדרך לאילת, המעקה לא היה מספיק מחוזק והוא פשוט ניתק בקלות ולא עמד בדחף של האוטובוס.

יכול גם לקרות במכוניות.

 

אין ספק שצריך למצוא לדבר הזה פיתרון.

כי להגיד שהוא הדבר המושלם זה עדיין לא.

ברור שלא מושלם, אבל במקרה הנוכחי הוא מנע תאונה קטלנית יותר.

במקרה של האוטובוס... אם היה מעקה כמו שאתה רואה בתמונה, האוטובוס לא היה פורץ אותו.

 

לא אמרתי אם זה פיתרון טוב או לא, רק אמרתי שמבקרה הנוכחי הוא הועיל.

פורסם
ברור שלא מושלם, אבל במקרה הנוכחי הוא מנע תאונה קטלנית יותר.

במקרה של האוטובוס... אם היה מעקה כמו שאתה רואה בתמונה, האוטובוס לא היה פורץ אותו.

 

לא אמרתי אם זה פיתרון טוב או לא, רק אמרתי שמבקרה הנוכחי הוא הועיל.

 

קשה לי לחשוב שעד עכשיו לא מצאו לזה פיתרון יותר טוב....:roll:

 

טעון שיפור.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".


×
×
  • תוכן חדש...