Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהרג נהג הניסויים של פורשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עושה את העבודה?! תלויי למי. אין ספק שצריך למצוא לדבר הזה פיתרון.

כי להגיד שהוא הדבר המושלם זה עדיין לא.

 

תגידו, מה אתם רוצים ממעקה הבטיחות ??

 

נהג מבחן של פורשה, שעת לילה מאוחרת, נסיעת מבחן. נהג כל כך מנוסה שלא מצליח למנוע תאונה בכביש כל כך בטוח כמו אוטובאן ללא הגבלת מהירות מרמז על בעיה מאוד קיצונית בשילוב מהירות מאוד גבוה.

 

אני בטוח שהמעקה הזה עושה את העבודה שלו בצורה אופטימלית לסוג התאונות הנפוץ באוטסטרדות הגרמניות ולא נראה לי שפורשה שנהוגה באמצע הלילה בידי נהג מבחן בנסיעת מבחן הוא מתכונן לסוג תאונה נפוץ וגם לא צריך לתכנן את המעקה ככה שיגן בצורה מקסימלית על מכוניות בגובה של הפורשה הזאת.

 

שחררו את המעקה, הוא זכאי !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי מה פתאום, העפתי אותה מזמן, ספרטנית מידי לטעמי.

האמת שאני קצת מתחילה להתפנק לי, נראה לי שאחליף את הפרארי באיזו מייבך.

אני עוד לא יודעת אם להחליף או בנוסף, פשוט יש כאן באיזור מצוקת חניה. :roll:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
ואיך שייכת את התגובה שלי לתגובות של אלו שטענו שבגלל שהוא לא יהודי אסור להגיד ז"ל ?

מצטער , ניסוח דפוק .

הציטוט שלך היה לגבי הפורשה שמתה , כל השאר היה למגיבים הקנאים .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אוי מה פתאום, העפתי אותה מזמן, ספרטנית מידי לטעמי.

האמת שאני קצת מתחילה להתפנק לי, נראה לי שאחליף את הפרארי באיזו מייבך.

אני עוד לא יודעת אם להחליף או בנוסף, פשוט יש כאן באיזור מצוקת חניה. :roll:

 

לגבי כל אחד מהרכבים הנזכרים לעיל אפשר לעשות את השיטה של אחותי , היא חונה אצלי , וכל פעם שהיא רוצה את הרכב ויש לי זמן אני מקפיץ לה את הרכב והיא מחזירה אותי הבייתה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
חברים יהי זכרו ברוך או זכרנו לברכה לא אומרים על נוצרי או מוסלמי רק על יהודים! :)

 

נו באמת. אם אדם הוא לא יהודי אז הוא לא אנושי? רק בני אדם יהודים קיימים בעולם? כל השאר חיות? איזה שטויות. תאמין לי שיש נוצרים וגם מוסלמים שנישאר מהם זיכרון הרבה יותר טוב ממה שיישאר לך.

תגובות כאלו תשאיר לעצמך.

פורסם

טעות אנוש זה מושג שמתאים לחקירת תאונות של שאול מופז..

 

אם התפוצץ לו צמיג אחורי ב 250 ? אם היה כשל מסויים במערכת ההיגוי ? אם חייזרים פתאום ירו אליו לייזרים ? אם נכנס לו בשימשה סנאי גרמני מצוי ? כמובן שקיימת אפשרות שהוא עשה איזושהי טעות (למרות שבהתחשב שכנראה מדובר בנהג בעל רמת נהיגה גבוה מאוד, דווקא אפשרות זו פחות סבירה)

 

אין לי מה להגן על הנהג או לתקוף אותו, אבל המושג "טעות אנוש" הוא מושג לא רציני. בערך כמו "לרציניים בלבד".. :-D

 

 

תאמין לי שיש נוצרים וגם מוסלמים שנישאר מהם זיכרון הרבה יותר טוב ממה שיישאר לך.

 

למשל בר רפאלי ואבו חסן.. :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מחקירת התאונה הוירטואלית שערכתי עולות המסקנות הבאות:

1.הגדרות מתישהו יהיו חייבות להתקדם למאה ה21 ולהיבנות מחומרים פלסטיים כמו באמפ-סטופ ברכבים.

2. ראן-פלאט באמת לא נוטה להתפוצץ.

3. שיפור אפטרמרקט ראוי לפורש הזאת יהיה קיט הגבהה של 35מ"מ לפחות.

4. המשותף לרוב המשתמשים כאן הוא לאו דווקא הזיקה לדת, אפשר לחלוק כבוד גם ע"ב הבנה משותפת אחרת.

ינוח על משכבו בשלום.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

חבר'ה, אחת הסיבות שאני אוהב להכנס לפורום הזה היא העובדה ששמים בצד את כל הויכוחים בנושאי פוליטיקה, דת וכו' (או לפחות שמים אותם באוף טופיק).

 

נאמרו פה כמה דברים משני הצדדים, שלדעתי היו לא לעניין בכלל.

 

ד"א, אני בתור בנאדם דתי, אולי לא הייתי אומר עליו ז"ל, זצ"ל, זצוק"ל, הי"ד או מה שלא תרצו, בעיקר בגלל שאין לי מושג מי האיש ואם הוא לא היה נהג הניסוי של פורשה לא היינו מדברים עליו.

מי שרוצה לשאת קינה על הבחור ולכנות אותו בתארים שונים - לא מפריע לי.

אבל לדעתי עדיף לשים את הויכוח הזה בצד.

 

בכל אופן, סעו בזהירות, תאונות יכולות לקרות לכל אחד.

פורסם

באמת לא מובן מדוע התחיל כאן וויכוח על דת.. אפשר לחשוב שלאורי אורבך התפוצץ צמיג של אוטו נחמן מאומן..

 

ובאופן כללי, וויכוחים על דת חסרי חשיבות לחלוטין.. טוב נו, אולי עכשיו כשלש"ס יש "רק" 11 מנדטים.. :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
עושה את העבודה?! תלויי למי.

 

אפילו גם למכוניות, כפי שראית כמו בתאונה עם האוטובוס שעקף בדרך לאילת, המעקה לא היה מספיק מחוזק והוא פשוט ניתק בקלות ולא עמד בדחף של האוטובוס.

יכול גם לקרות במכוניות.

 

אין ספק שצריך למצוא לדבר הזה פיתרון.

כי להגיד שהוא הדבר המושלם זה עדיין לא.

 

אני לא הייתי משווה בין מעקה בטיחות בארץ להוא של האוטובאן. מה לעשות, היו בארץ מספיק מקרים שמעידים לפחות על התקנה\תחזוקה לא כ"כ נכונה כנראה.

 

כמו כן, אני די בטוח שזהו פתרון די טוב, בטח בסטנדרטים של הגרמנים וכמו שנאמר פה, הוא מועיל ברוב המקרים, מה לעשות יש יוצאים מהכלל - אופנועים, מכוניות נמוכות וכו'.

 

בנוגע לתאונה עצמה, מכיוון שמדובר ברכב פרוטוטייפ, אז אולי יש גם מקום לכישלון טכני כלשהו. מה שכן, אני סמוך ובטוח שהגרמנים, כן יפיקו את הלקחים שצריך והמקרה ייחקר בקפידה.

 

ראיתי גם תוכנית פעם שגם סדנאות שיפור למיניהן מבצעות נסיעות מבחן באוטובאן, כנראה שיש שם תנאים טובים לבדיקת מהירות מקסימאלית. במקרה שאני ראיתי בדקו איזה פורשה (אולי GT3) שעברה סדנת שיפורים רצינית. אז המחוג הראה 330.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
פרוטוטייפ

 

ייתכן ופה טמון הפתרון , אולי פורשה קצת פישלו במערכת בטיחות כלשהי?

 

ועוד אני זוכר שחלמתי על משרת הבוחן אחרי NFS 5!:-)

It's never what it seems

You're watching the return of the machines


×
×
  • תוכן חדש...