Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר אגב בפיג'ו 106 XS 1600

החלפתי פילטר אויר

החלפתי פלאגים

החלפתי פילטר שמן

בנוסף לזה עד היום הרגתי שהאוטו שותה המון שמן, הייתי ממלא כל שבוע כחצי ליטר

אז היום רוקנתי את הכל השמן (10-40) ושמתי 20-50 ותוסף שמן דבש (משהו כזה)

עשיתי טוב? או שזאת טעות??

תודה...

פורסם

טעות קטלנית, ברכב הנ"ל חייב להמצא שמן חצי סינטטי 10W40 ואלא אם כן הרכב מעשן עשן כחול מהאגזוז

אסור לשים שמן דבש.

אולי יש לך נזילה ובגלל זה אתה ממלא.

החלף דחוף פילטר ושמן ל-10W40 וגש למוסך לאבחון חוסר השמן.

פורסם

אז מה לעשות??

 

להמשיך ליסוע עם זה ככה?

לרוקן ולשים 10-40??

2 התשובות בילבלו אותי לגמריי...

או לחכות לטיפול הבא בדעה שנזק זה לא יכול לגרום?

 

בגדול הרעיון היה ליסוע ככה, וכל פעם שחסר להמשיך לשים 20-50, עד שהבקבוק יגמר, ואז להמשיך למלא 10-40

 

מה דעתכם המקצועית שלכם אומרת?

פורסם

כבר שמת, סע עם האוטו ותראה מה קורה.

שמן זה לא חיידק טורף, הוא לא יתנפל עכשיו על המנוע. אם לא תרגיש שיפור - תמיד תוכל לחזור לשמן מהסוג הקודם (כולל פילטר).

 

להבא מומלץ לשאול לפני ביצוע פעולות, ולא אחריהן.

×
×
  • תוכן חדש...