Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן חצי סנטטי או שמן סנטטי מלא?


shuku999
שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלפתי את שמן המנוע ברכב שלי ( סאנגיונג רקסטון ) לשמן סינטטי מלא?

איני יודע אם בהגדרות יצרן זה חובה, אך ממה שנאמר לי זה השמן הכי איכותי למנוע,

גם מחברה גרמנית טובה.

נשמות טובות עכשיו אומרים לי שזה יכול דווקא להזיק למנוע. איך בידיוק?

אשמח לוחוות דעת ממומחים באתר אם זה מזיק או לא?

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

SM מינראלי טוב מ-SL חצי סינטטי / SJ סינטטי מלא.

"חצי סינטטי" זה מונח ישראלי,בעולם הוא נקרא סינטטי בחלקו (TEILSYNTHETISCHES ) או מבוסס סינטטי -ויש הבדל גדול. לנו אין אפשרות לדעת איזה חלק מינרלי וכמה סינטטי- זה עדיין פרוץ גם בעולם.יכול להיות שיש בו רק כמה גרמים של תוספים סינטטיים.

אם אתה רוצה לא ליפול לך על סינטטי מלא מחברת דלקים ידועה,לא מחברות שעושות רק שמן,גם אם שמן בישראל בפי כל בגלל מפיץ חזק ומודה של ילדים ש "מרגישים שהאוטו נוסע יותר טוב"

בקיצור - סינטטי כשלעצמה היא לא מילת פלאים.

לך לפי ספר הרכב. אם הוא ישן מאד, מהתקופה שסינטטי לא היה,- התייעץ ביועץ שירות של מוסך היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גאלופר ישן 1998, בהתחלה התלהבתי ומלאתי סינטטי מלא- הרכב עישן ו'אכל' שמן. עברתי מהר מאוד לחצי - הרכב זז יותר טוב ו'אכל' פחות שמן, בעצה של וותיקי שטח בפורום ג'יפטריפ עברתי למינרלי 100% איכותי גרמני 15/40 דרגת צמיגות כמו שכתוב בספר רכב ומאז הרכב נוסע מעולה, לא 'אוכל' או 'מעשן' פשוט תענוג. אולי כי הטכנולוגיית מנוע שלי ישנה, אולי כי כש'נולד' הרכב זה השמן שהיה וכך תוכנן, מה שבטוח שהשמן המינרלי שלי מיועד לטורבו-דיזל במיוחד ולא למנועי בנזין, כך כתוב על המארז. כל בהמה והמשקה שלה!:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום רב!

 

אם בעניין שמנים עסקינן אז ככה- תהליך הפקת השמנים הוא תהליך מורכב.

אנחנו לא חיים בגרמניה וגם לא במזרח ומה שקוראים אותו חצי סינטטי בארץ מקובל העיקר שנבין.

חצי סנטטי מורכב על בסיס שמן מן הצומח (נוזל בלמים) ומזוט הנפט של הכדור.בתהליך מדוייק במעבדה מוסיפים כימיקלים לשמן המופק בכדי לתת לשמן איכות מסויימת כמו גריפת פיח יעילה ,שיתוך,סיכה,וכמובן פוליגונים ספירליים לצמיגות השמן לתהליך גזירה נמוך.

שמן סינטטי מלא מופק במעבדות מיוחדות לפי תקנים ייחודיים כמובן לדרישה בידי יצרני המנועים בעולם.

יש דעות של המון אנשים חביבים לגבי איזה שמן טוב - אני אומר זה לא מה יותר טוב זה מה שהיצרן קובע!

מהנדסים ואנשי חלם ישבו והנדסו מערכות שחומר הסיכה שלהם נמדד לפי פרמטרים שונים ומגוונים ועל כך אין לחלוק יש לבדוק מה טוב לרכב.

הרבה בעלי מכוניות פותרים את בעיית העישון או הדפיקות או השד יודע מה על ידי שימוש בחומרים שמעכבים את הבעיה עצמה.ולכן חשוב לדעת מה המנוע באמת צריך ולא מה אנחנו חושבים יעשה לנו טוב לכיס.

כתבת להזיק למנוע נכון! שמן איכותי גרמני יכול להיות הכי טוב בעולם אבל צ'יפס לא היית מכין איתו ,נכון?

 

תרצה ממש הסבר על שמן ומרכיביו אשמח לספק לך.

:onfire:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...