Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח צד ג' + ביטוח גנבות - יש חיה כאת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום.

 

אני נמצא רגע לפני קניה של רכב מסוג פיג'ו 206 CC.

 

מחיר הביטוח של הרכב לנהג צעיר הוא לא נתפס (מעל 7,500 אלף בשנה כלל חובה )

 

עד היום הייתי מבוטח במצד ג' וברוך -ה' לא היה לי תאונה גם לא הקטנה ביותר.

 

אני לא מפחד מתאונוה כמו שאני מפחד מהאפשרות שיגנבו לי את הרכב.

 

מבירור שעשיתי ראיתי שהמחיר לביטוח צד שלישי כלל חובה הוא בסה"כ 3,500 אלף .

 

רציתי לדעת אם יש ביטוח על בסיס צד ג' שבתוספת תשלום יבטח גם אפשרות גנבה .

 

(אני מבקש לא למתוח ביקורת על הגישה שלי, גם אם נראת מוטעת )

 

 

תודה מראש.

פורסם

פשוט תבקש "ביטוח צד ג' עם כיסוי גניבה"

 

יבינו מייד מה אתה רוצה, זה בכלל לא מסובך ולא צריך לספר להם שום סיפור.

 

 

פורסם

מאחר ולפני כמה שנים יצא חוק המחייב את החברות הביטוח להפריד בין ביטוח גניבות לכיסוי תאונה עצמית אז תוכל לרכוש צד ג' + גניבה

 

הבעיה מתחילה שחברות הביטוח הם נוכלים, דוגמא:

 

נאמר שביטוח מקיף לרכב שלך הוא 2500 שח.

ועכשיו תבקש הפרדה, אז יגידו לך שהביטוח נגד גניבות הוא 2499 ותוספת למקיף שלם הוא 1 שקל.

 

קרה לי אישית מקרה כזה בדיוק עם אותם סכומים

אז אמרתי לסוכן, אוקי אני אח רק את הכיסוי תאונה בשקל :idea:

ותשובתו היתה: "אהה תן לי לחשב לך, אם אתה לוקח אותו לבד אז הוא עולה 2499 (ותוספת לגניבה זה שקל)"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מוזר כי אם זה חוק ,איך זה שחלק מחברות הביטוח שהתקשרתי אליהם לא מסכימים להסדר שכזה?

פורסם

משהו מכיר חברה שמבטחת את סוג הביטוח הזה ?, מבירור שעשיתי קוראים לזה "מקיף ללא תאונות"

אחרי יום שבוא בדקתי למעלה מ8 חברות ביטוח ,השילוב של חברת ביטוח שמבטחת CC ומקיף ללא תאונות נראה בלתי אפשרי

 

 

נ.ב - הצעת המחיר הטובה ביותר עד עכשיו ניתנה לי על ידי ביטוח של "חבר" - 6380 למקיף+חובה לתקופה של 13 חודש - משהו יודע אם זה מחיר טוב?

 

תודה מראש

פורסם

לא קוראים לזה מקיף ללא תאונות אלא צד ג' + גניבה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יכול מאוד להיות טעות שלי ,הרכב שלי סופר לנסר מבוטח שם אבל הוא רחוק מ CC , פשוט לא שמתי לב לדגם של פותח השרשור.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

×
×
  • תוכן חדש...