Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי רכב שעבר תאונה. הבעלים היו גלויים בנושא ואמרו לפני ששאלתי אבל אין שום דו"ח על התאונה עצמה כיוון שהיא התרחשה עוד בתקופת היד הראשונה. התאונה הייתה לפני מס' שנים ומאז היו טיפולים וכו' אבל איך אני יכולה לדעת מה קרה אז? ואם לא היו פגיעות (התאונה הייתה מול הולך רגל) האם נהוג להוריד מחירון על זה? אם כן אז כמה אחוזים?

פורסם

כן ברור שאלך לבדיקה בכל מקרה, גם אם לא היו מספרים לי על תאונה. התכוונתי מה המשמעות במידה ולא יתגלה נזק בבדיקה.

פורסם

המשמעות היא שהבוחן לא עשה מלאכתו נאמנה.

 

קודם כל צריך לגשת לבדיקה, לגבי הנזק או ירידת הערך שיהיו, נוכל לעזור לך להעריך לפי הדו"ח.

פורסם

רוב רכבים בארץ עוברים תאונה כזאת או אחרת. כל מיקרה לגופו. אם תאונה רצינית שדרשה ריתוכים בקורות הרכב ו/או יש פגיעה בשלדה, זה דבר אחד. דבר אחר לחלוטין, אם נכנסו למשל בכנף אחורית של הרכב וזה גרם לשקע קטן שתוקן עם קצת צבע ואין לו בד"כ שום משמעות בטיחותית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ראיתי רכב שעבר תאונה. הבעלים היו גלויים בנושא ואמרו לפני ששאלתי אבל אין שום דו"ח על התאונה עצמה כיוון שהיא התרחשה עוד בתקופת היד הראשונה. התאונה הייתה לפני מס' שנים ומאז היו טיפולים וכו' אבל איך אני יכולה לדעת מה קרה אז? ואם לא היו פגיעות (התאונה הייתה מול הולך רגל) האם נהוג להוריד מחירון על זה? אם כן אז כמה אחוזים?

 

ומה לגבי בדיקת הרכב שביצע בעל הרכב הנוכחי ??

הרי הוא בדק את הרכב לפני הקנייה על אחת כמה וכמה בידיעה ברורה שביד הקודמת חווה הרכב תאונה..

דעתי היא שאם בעל הרכב אינו יכול לנפק לך את דו"ח הבדיקה שהוא עצמו ביצע לרכב שווה בהחלט לוותר על בדיקה בעלות לא זניחה של 500 ש"ח , ולחפש רכב אחר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
ומה לגבי בדיקת הרכב שביצע בעל הרכב הנוכחי ??

הרי הוא בדק את הרכב לפני הקנייה על אחת כמה וכמה בידיעה ברורה שביד הקודמת חווה הרכב תאונה..

דעתי היא שאם בעל הרכב אינו יכול לנפק לך את דו"ח הבדיקה שהוא עצמו ביצע לרכב שווה בהחלט לוותר על בדיקה בעלות לא זניחה של 500 ש"ח , ולחפש רכב אחר.

 

אני לא מסכים איתך, הרבה פעמים אנשים לא שומרים את טופס הבדיקה שביצעו לרכב כשרכשו אותו, אז זה בהכרך אומר שיש בעיה?למה ישר לוותר על רכב, את זה ניתן לעשות בכל נק' זמן

 

בן

 

לפותחת השרשור,

לגבי השאסי, יש הבדל גדול בין ריתוך הקורה שזו בעיה בטיחותית כבר לפגיעה קטנה בקצה שדרשה תיקון קטן ולדבר אין שום ערך בטיחותי כזה או אחר אלה שכירותי בלבד, משיחה שערכתי פעם עם שמאי .

 

הרבה רכבים עוברים תאונות כאלה ואחרות בעיקר ככל שעוברות השנים, כל עוד אין משהו מטורף כמו איזה ריתוך קורה במרכזה אז בסה"כ הכל זניח ואמור להיות מתוקן

 

עצתי לך, קחי את הרכב לבדיקה(כולה 400 ש"ח- לא צריך לעשות מזה תרומת כליה) במכון שאת בוחרת , כמו כן את יכולה ללכת למוסך שמטפל לבחור ברכב , לבקש הסטוריית טיפולים ולסגור את הפינה,

 

ככה אני עשיתי עם בחור שקנה ממני רכב בזמנו

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם זה מול הולך רגל אז לא נורא, זה קורה כל יום.

בדרך כלל נשברת שמשה קידמית עקב העוצמה של הראש, לפעמים גם נשבר מכסה מנוע, וקצת מתעקם הטמבון.

סתם נזק לא משמעותי מבחינת בטיחות, בכל אופן רצוי שתקחי את הרכב לבדיקה, או תנסי לאתר את הבעלים הראשונים על מנת לקבל יותר מידע.

נזק של פגיעה בהולך רגל שווה כמו רכב שנכנס במישהו מאחורה במהירות של 15 קמ''ש.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אם זה מול הולך רגל אז לא נורא, זה קורה כל יום.

 

כן נורא, לפחות להולך הרגל.

בדרך כלל נשברת שמשה קידמית עקב העוצמה של הראש, לפעמים גם נשבר מכסה מנוע, וקצת מתעקם הטמבון.

לפעמים גם גג הרכב, תלוי במהירות. איך אתה קובע שלא נגרם נזק בטיחותי ? אתה שמאי ? בדקת את הרכב הספיציפי ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...