Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האחיין שלי הגיע לגיל שאפשר להתחיל....

האם מישהו יכול להמליץ על מורה נהיגה טוב באזור גבעתיים?

תודה,

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

מוישלה 0522510727. המורה שלי ושל אחי, לימד אותי הרבה דברים מעבר לאיך לעבור את הטסט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חגי דביר

054-4737646

 

 

 

 

 

בהצלחה.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה על התגובות.

 

יש לי עוד שאלות:

מה המחיר שגובים היום לשיעור?

האם משך שיעור הוא עדיין 45 דקות?

 

תודה,

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

מה המחיר שגובים היום לשיעור?

האם משך שיעור הוא עדיין 45 דקות?

 

משך השיעור הוא 40 דקות, יש מורים שמצ'פרים ונותנים 5 דקות נוספות.

כמו שנאמר מחיר שיעור נע בין 90- 110 ש"ח.

110 ש"ח עבור לימוד ברכב אוטומט.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום רב ושבוע טוב. בלי לחשוב בכלל אני ממליץ על המורה שלי, של אחותי, של חברה שלי ועוד הרבה- מוישלה (ציינו את מספרו למעלה). מורה מצויין שמלמד לא רק איך לעבור את הטסט, אלא איך לנהוג לאחר מכן ועוד הרבה הרבה. מומלץ בחום.

אגב המחיר אם הוא נשאר כמו לפני שנתיים אז- 90-100 ש"ח. (אני התחלתי ב90 אחרי זה הפך ל100 אך המשכתי ב90 עד שאני מסיים ללמוד - מה שעוד הוגן במורה הזה לעומת שאר המורים שמכריחים פתאום לשלם יותר).

פורסם

FaStman מורים לא חריכים אותך לשלם יותר, כמו שיש עליית מחירים של דלק ביטוח ובלאי, המורים משנים את המחירים בהתאם.

הדבר נעשה בדרך כלל בתיאום כאשר כל המורים מעלים יחד את המחיר.

אך תמיד יהיו כמה בודדים שיתנו מחיר נמוך ב 5-10 ש"ח על מנת למשוך אליהם תלמידים נוספים שמגיעים בגלל המחיר הנמוך יותר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
FaStman מורים לא חריכים אותך לשלם יותר, כמו שיש עליית מחירים של דלק ביטוח ובלאי, המורים משנים את המחירים בהתאם.

הדבר נעשה בדרך כלל בתיאום כאשר כל המורים מעלים יחד את המחיר.

אך תמיד יהיו כמה בודדים שיתנו מחיר נמוך ב 5-10 ש"ח על מנת למשוך אליהם תלמידים נוספים שמגיעים בגלל המחיר הנמוך יותר.

 

 

 

 

ל'

 

מה שכתבת פה מראה שלא הבנת בכלל את דבריי. חברים שלי למדו אצל מורים אחרים בעוד והמורה העלה את המחיר עקב עליית מחירי הדלק או לא משנה מה הם שילמו לפי המחיר החדש. ( התחילו אצלו נגיד ב90 ושילמו 100).

המורה שלי אמר שמי שהתחיל במחיר X נשאר לפי מחיר X , מן הסתם אני חושב שזה הוגן כי יש כאלה שהשיקול שלהם הוא המחיר ופתאום המורה ישנה להם אותו באמצע. עכשיו הכל ברור? :)

×
×
  • תוכן חדש...