Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, כבר כחודש אני נוסע עם בעיה קטנה של ירידת טורים בעמידה, לפני מספר ימים הבעיה החמירה עד כדי זיוף מלא של הרכב בנסיעה שכללו דפיקות של טורים בהאצה, חוסר כוח מוחלט, האוטו בקושי סחב או עבר את ה 20 קמ"ש.

 

פתחתי את המכסה העליון של המנוע (סתם פלסטיק כזה), ומצאתי פלאג (ניראה לי שככה קוראים לזה) שהיה בחוץ (זה הדבר שמתחבר למצתים), החזרתי את הפלאג למקום והאוטו חזר לחיים.

 

הבעיה של הטורים עדיין המשיכה, היום שוב הסתכלתי על המנוע בזמן הירידות טורים (עדיין לא חיברתי את המכסה פלסטיק)

וגיליתי שיש ניצוץ מהפלאג הכי ימני לגוף המנוע, ממש מבחוץ, לתוך הברזל שמקיף אותו.

יש 2 פלאגים שאין עליהם כלום, ויש 2 שיש עליהם מין קופסא קטנה, על מה שאני מדבר זה עם הקפוסא עליו

 

אשמח לשמוע מה הגורמים לכזה דבר, ומה מחכה לי במוסך.

ראוי לציין שהבעיה התחילה לאחר שהמנוע עבר שטיפה ונכנסו מים לפאגים, אני ינסה להפיל עליהם את הבעיה והתיקון.

 

בברכה טל.

פורסם

לא ברור לחלוטין מה בדיוק אתה רואה שם, תמונה תעזור.

ראש פלאג (ראש הכבל שמתחבר למצת) שאינו במקום פירושו בוכנה לא עובדת.

פלאג/ראש פלאג שבורח ממנו ניצוץ לגוף המנוע פירושו בוכנה לא עובדת וסכנת התלקחות המנוע.

פורסם

או שיש פריצת ניצוץ מהפלג עצמו, או שיש פריצה מהחוט כלפי ,לאורך הפלג, כתוצאה מפלג לא תקין.

 

נראה שכדאי להחליף מצתים.

 

יתכנו אפשרויות שונות, לאור יתכנות של גורמים אחרים לפריצת ניצוץ, ואלם, הסיכוי נמוך.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה על התגובות.

 

לאחר ביקור במוסך, נאמר לי שצריך להחליף כויל ( תקלה B1491 , Ignition Cylinder Sensor Circuit Failure

)

כמובן שהם התנערו מאחריות וטענו שאחרי שטיפה של המנוע כזה דבר לא יכול לקרות.

 

כניראה שאני יחליף לבד את הכויל, יש איזה בעיה להחליף עצמאית כזה דבר?

 

מישהוא מכיר חנויות חלפים טובות?

במוסך אמרו לי ללכת רק על מקורי כי תחליפי עושה המון בעיות, מה אתם אומרים?

×
×
  • תוכן חדש...