Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כפי שציין ידידנו מלומד alfa164TS שלמרות שמו האיטלקי דווקא חולם על פאר יצירה בווארית, ובדרך מתעקש לקרוא לה בשם כלב רחוב משום מה

דוגמה נפלאה איך מתלהבים רומסים בחוסר כבוד שרשור של מישהוא אחר אם הבומר שלו.

מי שחיפש נקודה לעקוץ אותי אישית בשרושר הזה - זה אתה. תגובה שלי הייתה לשאלות של פותח שרשור. למרות שקשה לך לקבל את זה אולי, אבל אתה זה שרומס באופן סדרתי, בבוז ובחוסר כבוד שירשורים של אנשים אחרים, כאשר בשרשורים האלה יש פיסה של משהו "רוסי".

כניראה גם מאוד הציק לך שלתגובה ה"מלומדת" שלך משרשור הזה שניסית לרמוס את הנושא של תוצרת רוסית: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1876600&postcount=34 בה רשמת דברים שאין להם שחר כעובדות, הצגתי נתונים שסותרים את השטויות שלך.

שוב פעם כהרגליך, כפי שהבאתי דוגמא משרשור אחר, אתה מנסה לרמוס עוד שרשור.

 

מילה בומר שזורה בפיהם של ערסים ופושעים קטנים ברחבי מדינות רבות דוברות רוסית. כל השאר קוראים לה בה אמ ווה כבכל העולם.

שוב פעם, אתה מציג שטות כמשהו אמיתי.

"כל השאר קוראים לה בה אמ ווה" אז במדינות דוברות אנגלית שקוראים לרכב הזה בימר או בי אם דאבל יו גם כולם ערסים ופושעים קטנים? בחייך, תפסיק עם שטויות האלה. לפחות אתה מאמין למה שאתה אומר בעצמך?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי שחיפש נקודה לעקוץ אותי אישית בשרושר הזה - זה אתה. תגובה שלי הייתה לשאלות של פותח שרשור. למרות שקשה לך לקבל את זה אולי, אבל אתה זה שרומס באופן סדרתי, בבוז ובחוסר כבוד שירשורים של אנשים אחרים, כאשר בשרשורים האלה יש פיסה של משהו "רוסי".

כניראה גם מאוד הציק לך שלתגובה ה"מלומדת" שלך משרשור הזה שניסית לרמוס את הנושא של תוצרת רוסית: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1876600&postcount=34 בה רשמת דברים שאין להם שחר כעובדות, הצגתי נתונים שסותרים את השטויות שלך.

שוב פעם כהרגליך, כפי שהבאתי דוגמא משרשור אחר, אתה מנסה לרמוס עוד שרשור.

 

 

שוב פעם, אתה מציג שטות כמשהו אמיתי.

"כל השאר קוראים לה בה אמ ווה" אז במדינות דוברות אנגלית שקוראים לרכב הזה בימר או בי אם דאבל יו גם כולם ערסים ופושעים קטנים? בחייך, תפסיק עם שטויות האלה. לפחות אתה מאמין למה שאתה אומר בעצמך?

 

כמה שלא תנסה לתמרן לא תשנה את התדמית.

אין עשן בלי אש.

עשה סקר לגבי מיקומם של הקונים ב.מ.וו בסקלה של השכלה ועבריינות מול הממוצע.

הרמטכ"ל סתם במקרה ויתר על ה-750 שלו ?

לעומת זה אצל השגריר בניגריה היא מרגישה מצויין. (הוא לא אשם,-צריך אוטו שיכול לברוח מהר בין כדורי הקלצ' והגליל) . שם מקומה הטבעי,- במדינה המושחתת והאלימה ביותר.

ורמט"כל לא רוצה להיראות בכזה סמל.

פורסם
הרמטכ"ל סתם במקרה ויתר על ה-750 שלו ?

כן? אתה יודע מי נוסע על אותו בומר עכשיו? נכון, אחד מרמתכ"לים קודמים - אהוד ברק. הרכב עבר שיפוץ וממשיך לשרת נאמנה.

 

שם מקומה הטבעי,- במדינה המושחתת והאלימה ביותר.

לפי כך, יוצא שזאת דעתך על מדינת ישראל ואתה משווה אותה לניגרייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בבוז ובחוסר כבוד שירשורים של אנשים אחרים, כאשר בשרשורים האלה יש פיסה של משהו "רוסי".

כניראה גם מאוד הציק לך שלתגובה ה"מלומדת" שלך משרשור הזה שניסית לרמוס את הנושא של תוצרת רוסית: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1876600&postcount=34 בה רשמת דברים שאין להם שחר כעובדות, הצגתי נתונים שסותרים את השטויות שלך.

שוב פעם כהרגליך, כפי שהבאתי דוגמא משרשור אחר, אתה מנסה לרמוס עוד שרשור.

 

 

שוב פעם, אתה מציג שטות כמשהו אמיתי.

"כל השאר קוראים לה בה אמ ווה" אז במדינות דוברות אנגלית שקוראים לרכב הזה בימר או בי אם דאבל יו גם כולם ערסים ופושעים קטנים? בחייך, תפסיק עם שטויות האלה. לפחות אתה מאמין למה שאתה אומר בעצמך?

 

alfa164TS ידידי. מאוד מעניין אותי גילך כדי להבין את השקפת עולמך.

אבל אני אנסה בכל זאת להמשיך דיון ענייני.

אבי ז"ל שעבד במחלקת פיתוח של מפעלי GAZ בין שנות 84-86 סיפר לי דברים מדהימים שהם עשו.

הוא גם היה חתום על מערכת ABS לאוטובוסים של LAZ ומשאיות KAMAZ

אבל אין שום קשר בין תכנון מקורי למוצר שיוצר בסוף. תאמין לי שמכוניות אלה היו ונשארו זבל. נקודה. פסיק. תמכור את האוטו שלך ותקנה אחד כדי להיווכח.

 

לגבי בומר, בריגאדה וכל שאר רומנטיקות שאתה כנראה חי עליהם אין עוררין שאלה סרטי בידור פופולריים שמיועדים לקהל יעד לא הכי גבוהה ושניהם סרטים על פשע. כינויים של בומר ומרין הגיעו לרוסית היישר משפת הפושעים של תחילות שנות ה90. אין לי עניין לנתווכח על גודל התופעה ולגיטימציה של שימוש בשפה זו בתוך מרחב דיון בלשני רוסי, אבל מה שבטוח שאין לה מקום בעולם דיון מוטורי בעברית.

תועיל בטובך לא להתיימר להיות אליעזר בן-יהודה של ימינו.

פורסם

תאמין לי שמכוניות אלה היו ונשארו זבל. נקודה. פסיק. תמכור את האוטו שלך ותקנה אחד כדי להיווכח.

אתה משנה את מה שרשמת במקור באותו שרשור שהבאתי אותו לדוגמא.

מה שרשמת: "אפילו רוסים הפסיקו לקנות את תוצרתם כי מכוניות אלא מיושנות טכנולוגית שנות דור"

ו-"עובדה שמפעל GAZ שייצר את הוולגה הפסיק לייצר רכבים פרטיים "

 

מיועדים לקהל יעד לא הכי גבוהה ושניהם סרטים על פשע. כינויים של בומר ומרין הגיעו לרוסית היישר משפת הפושעים של תחילות שנות ה90.

אני מבין לפי זה שאתה מחשיב את עצמך לקהל יעד גבוהה.

מה זה משנה מאיפה הגיעה איזה כיוני. יש מספיק מילים שאתה משתמש בהן מידי יום שהגיעו מכל מיני מקומות. אבל בגלל שבומר הגיע מרוסיה, זה מה שקורץ לך כניראה.

הערותי באדום ואתה ממשיך לרמוס שרשור של bennnn.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בעיקרון אצלנו במשפחה, דגלנו בלהחליף רכבים כל 3-4 שנים.

עד שנתקענו עם הקולט לאיזה 11 שנה :roll:

עם האאודי ל7 שנים :shock:

עם הסיאט גם ל7 שנים :-o

אני ניערתי את כולם מזה ונפרדתי מה-206 אחרי 4 שנים.

ביחד איתי אבא מכר את האאודי, גם הסיאט בקרוב תוחלף.

והקולט מחכה לאיזה דיל טוב.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

הרמטכל ויתר על ה - 750 כי דן חלוץ (הרמטכל הקודם) קיבל את מנכלות קמור ומאחר שיש יריבות בין השניים, האחד לא רצה שרכבו יטופל על ידי השני.

פורסם
כן? אתה יודע מי נוסע על אותו בומר עכשיו? נכון, אחד מרמתכ"לים קודמים - אהוד ברק. הרכב עבר שיפוץ וממשיך לשרת נאמנה.

 

 

לפי כך, יוצא שזאת דעתך על מדינת ישראל ואתה משווה אותה לניגרייה.

 

ברק צריך לקנות משומש ?

כשהיא הגיעה לניגריה אמרו שזאת ה-750 של הרמט"כל שהועברה למשרד החוץ. מי עוד צריך כזאת רמת מיגון ?.

פורסם

haimy, הייתה כתבה בעיתון, מעריב או ידיעות אחרונות, לא זוכר כבר, שבה היה מדובר על איזה מכוניות נוסעים אילו חברי כנסת.

ברק לקח בומר 750, הרכב שופץ וחזר לשירות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לשאלת פותח השרשור.

 

כמו שציינת בשאלה, אין פה תשובה חד משמעית. כל אדם יש לו שיקולים משלו.

 

אבא שלי קנה מאזדה לאנטיס 97 מהסוכנות, כי הוא יכל להרשות לעצמו ומחזיק אותה עד עכשיו כי היא משרתת אותו נאמנה ולא עושה כמעט בעיות. כשאני נוהג בה, כבר אפשר לןהרגיש את הגיל שלה, אך עדייןף אין סיבה ממשית להחליף אותה.

 

בניגוד לזה, הרכב הקודם של אבי היה 405 חדשה מהסוכנות, ואממנה הוא נאלץ להיפתר אחרי כ 4.5 שנים כי היא התחילה לעשות יותר מידי בעיות.

 

לגבי, אני מחזיק אתה 206 שלי כבר שנתיים ומאוד מרוצה מהרכב. לגבי החלפה, אני עוד לא מצאתי יורשת ראויה. וגם אני לא מרגיש שמיציתי את הרכב. כלומר השיקולים שלי הם פחות פונקציונאליים ויותר אמוציונאליים. תקציב פחות רלוונטי, אם אני ארצה אז אני אקנה. לא קונה חדש כי גם אין יכולת וגם אין רצון לשלם סכומים כאלה.

 

ויש עוד סוג של אנשים שבשבילם זה בכלל "השקעה" ובטח עושים חישובים של מתי שווה לקנות ומתי שווה למכור.

 

כל הגישות הנ"ל הן מקובלות ואיש באמונתו יחיה :) (לגבי רכושו במקרה הנ"ל)

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

לי יש סובארו בת 30 לי יש אותה כבר 10 שנים

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

כנס ליד-2 תוכל לאסוף נתונים ולעשות סטטיסטיקה. אפילו לפי סוג הרכב.

 

אולי תוכל לגלות איזה סוג רכב בעליו מחזיקים אותו הכי הרבה זמן. דבר המעיד על שביעות רצון מהרכב.


×
×
  • תוכן חדש...