Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מ"ה ויסטה ביתית, לפטופ חזק,

הכונן עושה קולות של עבודה ללא תלות במשתמש , חוץ מנסיונות לצומי ולהרשים עד כמה הוא חרוץ ללא תועלת מעשית,

יש משהו אחר?

איך אני משתיק את הקשקשן ?

פרנקוס ?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מפסיק להגיד המן לידו, אני מתפלא עליך.

ובנימה רצינית, רעשים בהארדיסק אומרים שזה הזמן לעשות גיבוי כולל ומקיף ולחפש אחד חדש בזאפ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ממששש לא.

ויסטה כידוע לך, מזללת משאבים. זה אומר שגם ההארד דיסק עובד מאד קשה.

בSP1 פתרו את זה ע"י זה שהמערכת הפעלה מפסיקה לחפש הקצאות פנויות על ההארד דיסק.

 

אם עדיין מותקן SP1 מומלץ לעדכן את המ"ע.

אם המערכת עדיין טוחנת את ההארד דיסק, יש לבדוק אחר יישום כזה או אחר שטוחן לך אותו.

 

אם אין ישומים שטוחנים אותו, תפעיל מחדש על מצב בטוח.

אם הרעשים נמשכים, כנראה שזו בעיית חומרה.

 

המחשב הוא נייד? באחריות?

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לי יש נייד בן מספר חודשים , ויסטה , מעבד AMD חזק כפול .

מידי פעם יש מין חריקה כזו מההארד דיסק( לפי הבנתי הבסיסית מאוד בתחום).

 

מה זה SP1?

עד כמה זה אמור להדאיג אותי?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לגבי SP1 זה חבילת שירות של מיקרוסופט עם מקצה שיפורים למ"ה ויסטה הידועה לשמצה (בהתחלה).

 

לגבי החריקה הבלתי מזוהה. אין לי מושג. זה משהו שצריך לשמוע. אבל ברמת העיקרון, אם המחשב לא מקרטע ועובד יפה תחת מאמץ זה לא נשמע מדאיג במיוחד.

 

לדאוג להשאיר את העדכון פעיל כל הזמן ולגבות את החומר באופן קבוע.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לפטופ חדש בן 3 חודשים מבית טושיבה, אני כבר לא זוכר אם התקנתי SP1 , תיכף אבדוק ואדווח,

הבעיה שטושיבה ארזה ביחד עם ויסטה עוד כמה אפליקציות מיותרות , היום העפתי ליתר בטחון את הגוגל דסקטופ מתוך חשש לפעילות תוכנת האינדוקס ברקע .

עדיין הקשיח פעיל ללא שום התגרות מצידי.

פורסם
לגבי SP1 זה חבילת שירות של מיקרוסופט עם מקצה שיפורים למ"ה ויסטה הידועה לשמצה (בהתחלה).

 

לגבי החריקה הבלתי מזוהה. אין לי מושג. זה משהו שצריך לשמוע. אבל ברמת העיקרון, אם המחשב לא מקרטע ועובד יפה תחת מאמץ זה לא נשמע מדאיג במיוחד.

 

לדאוג להשאיר את העדכון פעיל כל הזמן ולגבות את החומר באופן קבוע.

איך אני בודק אם החבילה הזו קיימת אצלי או לא?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ל SP1 תן לו לבדוק עידכוני תוכנה.

אולי צריך לעשות defrag לדיסק.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

פנטסטי.

עכשיו בוא נלך צעד צעד.

המערכת מעודכנת אוטומטית באופן קבוע? או שאתה מעדכן ידני?

במנהל יישומים, אתה רואה קפיצות ועבודה לא סדירה של המעבד במצב נייח?

הפעלת במצב בטוח והקשבת לרעשים?

ניתקת את האינטרנט (פיזית) והקשבת לרעשים?

 

אם עדיין יש לך רעשים קח את המחשב למעבדה ותתעקש על כך שזה לא תקין.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"


×
×
  • תוכן חדש...