Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפלס נוזל בלמים - לאנוס '99


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשאול לגבי גובה נוזל בלמים,

למיטב הבנתי (ותקנו אותי אם אני טועה) גובה נוזל הבלמים מקסימלי כאשר הרפידות חדשות

ועם הזמן כאשר הן נשחקות גובה הנוזל יורד בהתאמה.

השאלה שלי היא האם כאשר ניתן להבחין שבמיכל הנוזל נמצא מעט מעל המינימום זה מצביע על בעיה?

מה הטווח שנוזל אמור לרדת עם שחיקת הרפידות, בין סימון המיני' למקס' ?

 

חשוב לי להבין האם מדובר בירידה של מפלס הנוזל בהתאמה לשחיקה או בתקלה שדורשת התייחסות.

יש לציין כי לפני חודשיים הרכב עבר טיפול גדול והבלמים נבדקו ונמצאו תקינים (הרפידות היו במצב סביר ולא היה צורך להחליפן).

 

תודה מראש.

פורסם

נסה לדמיין בקבוק ליטר וחצי שיש בתוכו מים. עכשיו מעך את הבקבוק בקצהו התחתון. מפלס המים יעלה.

עכשיו שחרר - מפלס המים יירד.

 

שחיקת הבלמים משולה לשחרור הבקבוק בתחתיתו.

פורסם

הרפידת בלם שומרת על מרחק הרבה פחות מזה וזה בזכות הגומיית אטימה בעלת הפרופיל המיוחד שמורכבת על בוכנה הבלם שבתוך הצילינדר.

עם הישחקות הרפידות הבוכנה יוצאת יותר החוצה מהמקום ההתחלתי שלה ומתפנה יותר מקום לנוזל בלמים בצילינדר ולכן מפלס הנוזל בלמים במיכל המילוי יורד.

×
×
  • תוכן חדש...