Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

כמו שאתם יודעים פונטו 01 SX ידנית

שאלתי היא.

אם לאחר ביצוע פלאשינג החלפת שמנים +פילטר שמן אני יוסיף שמן דבש של חברת STP הדבר יכל לגרום נזק למנוע??

אשמח לתשובה.

דודו

פורסם

המנוע שלי מפיק רעשים לא בריאים(תקתוק מציג של מנוע דיזל ישן).

באחד המוסכים המליצו לי לעשות פלאשינג ולהוסיף שמן דבש.

וזאת לאחר כיוון שסתומים שכשל.

תודה

דודו

פורסם

אם כבר אז תוסיף שמן יעודי של חברת BG

תבקש תוסף לשמן מנוע...החברה הכי טובה שיש.

 

דרך אגב,פלשינג למנוע זה לא דבר בריא,רוב הסיכוים שהרכב יתחיל ל"אכול שמן" לאחר טיפול של פלשינג.

 

עדיף להשתמש בתוספים מתאימים.(ספק אם יעזרו אם המנוע לא תקין).

פורסם

כאשר יש רעש ממערכת תיזמון השסתומים - פלאשינג יכול לעזור , ע"י הורדת משקעים ושמן שרוף ממובילי השסתומים .

והשסתומים יעבדו בשימון מלא ובלחץ שמן נכון .

 

:idea: - אם המנוע עייף , חלש יש בריחת קומפרסיה , הפלאשינג יכול להחמיר את הבעיה בטבעות האטימה בבוכנות המנוע .

 

מדוע אמרו לך להשתמש בשמן דבש :?:

 

אם הבעיה רק בשסתומים ( במידה והם מכוונים נכון )

 

פלאשינג , החלפת שמן ופילטר שמן , אפשר להוסיף תוסף איכותי לשמן מנוע ( לא דבש)

של BG , או LM . ( הכמות כ 0.3-0.5 ליטר ) לחשב בכמות השמן הכוללת הנכנסת למנוע .

 

הייתי מאמץ את עמדת אביב - גש למוסך טוב ומומלץ .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...