Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני הרכבים הם חדשים, הסובארו 5 דלתות והסיוויק ארבע, סובארו עם כל התוספות והסיוויק ברמה הבסיסית ובתוספת של כעשרים אלף. האם הסיוויק שווה את ההפרש במחיר, אם כח הוא לא נושא להתייחסות? מה אתם הייתם בוחרים?

פורסם

מבחינת מחירים הן נמצאות בקבוצות שונות, אבל כעיקרון שתי הרכבים הם משפחתיים, הB3 הולכת

לכיוון הI30 והסיוויק ללנסר החדש. מה היתי מעדיף, והאם זה שווה זה

רק על פי השיקולים של כל אחד ואחד, תלוי מה כל אחד מצפה מהרכב.

פורסם

אם לדבר על סיויק, מדובר במנוע 1.8 עם 140 סוסים וסובארו 1.5 עם 105 סוסים, אלא אם כן מדובר בדגם 2 ליטר 4X4.

 

B3 1.5 מול סיויק, גם אם כוח זה לא שיקול, אני בטוח שלסיויק תהיה שמירת ערך טובה יותר ויהיה קל יותר למכור אותה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מבחינת הכוח והמחיר ניתן להעמיד את סיויק 1.8 ליטר מול סוברו 2 ליטר. באופן אישי אעדיף את סיויק. לזכותו ניתן לרשום קידמה טכנולוגית. הרכב עשרות מונים חיסכוני בהשוואה לסוברו. עיצוב עתידני גם במחוץ וגם מבפנים. למרות שסוברו B3 יפה מבחוץ, בפנים נמצאים פלסטיקים זולים ממאה שעברה ממש ליגה ג' בהשוואה לפנים של סיויק, תיבה מיושנת, מנוע זולל. לזכות סוברו עומדות 5 דלתות ולכן ניתן לרשום שימושיות יותר טובה. כיפול הכוסאות האחוריים יוצר מרחב אחסנה מכובד. בסוברו יהיה ניתן להעביר מטלטלין כמו ארגזי ספרים או רהיטים קטנים ואילו ובעל סיויק יצטרך להזמין שירות הובלות לצורך כך. בסיס הגלגלים של סוברו קצת יותר קצר לכן היא עדיפה בחניות הצפופות.

פורסם

לפי מה שזכור לי מהסוכן ההונדה מגיעה עם ESP, לגבי הסובארו אני לא בטוח שהוא רכב משפחתי בכלל ולא רכב מהנה לנהיגה .

הרכב לפי מה שהרגשתי אפשר לקרוא לו בצורה בוטה "עגלה" מנוע 1500 סמ"ק שלא מביא ליכולות על הכביש בכלל , ההגה לא כמו באימפרזות הקודמות , הפעם הוא הרבה יותר משעמם . תא מטען קטן מאוד, הכל נראה פשוט מאוד מבפנים למרות שבגדול המראה טוב לעיין גם חיצונית לדעתי .

אם אתה מכוון לכיוון מנוע 2 הליטרים של הסובארו והינך מוכן להתפשר על בגא'ז קטן מאוד, תוכל להסתפק בB3 כרכב שונה לגמרי (ועל הדגם הזה לא נהגתי , זה מה שנאמר על הנייר)ספורטיבי , מאובזר הרבה יותר ובלי לקקר כל היום .

 

לגבי ההונדה זה כבר סיפור אחר , הרכב מגיע כבר בגירסא הפשוטה ביותר עם מנוע 1.8 ו140 כ"ס(ובגירסא הנ"ל אני לא בטוח לגבי ESP), אכן בגודל של רכב משפחתי מתלים לא רעים בכלל , תא הנהג נראה יפה מאוד ומהודר אם כי חסר מעט איבזור פשוט אך הדבר אינו פוגע ברכב לדעתי , מבפנים יש הרגשה של שיפשוף בעולם המנהלים והדבר הבולט ביותר בהונדה הוא סידור לוח השעונים שלה שנראה יוצא מהכלל.

 

אני מקווה מאוד שההשוואה בין המכוניות היא בין הדגם הגבוה יותר של סובארו להונדה .

תעדכן על הבחירה ולמה זאת ההשוואה .

בהצלחה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
לפי מה שזכור לי מהסוכן ההונדה מגיעה עם ESP, לגבי הסובארו אני לא בטוח שהוא רכב משפחתי בכלל ולא רכב מהנה לנהיגה .

הרכב לפי מה שהרגשתי אפשר לקרוא לו בצורה בוטה "עגלה" מנוע 1500 סמ"ק שלא מביא ליכולות על הכביש בכלל , ההגה לא כמו באימפרזות הקודמות , הפעם הוא הרבה יותר משעמם . תא מטען קטן מאוד, הכל נראה פשוט מאוד מבפנים למרות שבגדול המראה טוב לעיין גם חיצונית לדעתי .

אם אתה מכוון לכיוון מנוע 2 הליטרים של הסובארו והינך מוכן להתפשר על בגא'ז קטן מאוד, תוכל להסתפק בB3 כרכב שונה לגמרי (ועל הדגם הזה לא נהגתי , זה מה שנאמר על הנייר)ספורטיבי , מאובזר הרבה יותר ובלי לקקר כל היום .

 

לגבי ההונדה זה כבר סיפור אחר , הרכב מגיע כבר בגירסא הפשוטה ביותר עם מנוע 1.8 ו140 כ"ס(ובגירסא הנ"ל אני לא בטוח לגבי ESP), אכן בגודל של רכב משפחתי מתלים לא רעים בכלל , תא הנהג נראה יפה מאוד ומהודר אם כי חסר מעט איבזור פשוט אך הדבר אינו פוגע ברכב לדעתי , מבפנים יש הרגשה של שיפשוף בעולם המנהלים והדבר הבולט ביותר בהונדה הוא סידור לוח השעונים שלה שנראה יוצא מהכלל.

 

אני מקווה מאוד שההשוואה בין המכוניות היא בין הדגם הגבוה יותר של סובארו להונדה .

תעדכן על הבחירה ולמה זאת ההשוואה .

בהצלחה

יעקב

 

לא רכב מהנה לנהיגה? בגירסת 2 ליטר של הסובארו אני מבטיח לך שהיא משאירה את כל האבק לסיוויק והיא מכונית עם התנהגות טובה יותר בכביש ואני נהגתי בשתי המכוניות.

 

יש להגיד שיותר נוח לשבת בהונדה והיא גם הרבה יותר מרווחת ומתאימה הרבה יותר לצרכים משפחתיים מהB3.

 

בקיצור אם פותח השרשור מוכן להשקיע עוד כסף והוא מעדיף משפחתיות על כוח אז ההונדה היא הבחירה הנכונה.

 

לכיף אמיתי הסובארו 2 ליטר 4X4 היא חלום בתקציב הזה.

פורסם
מבפנים יש הרגשה של שיפשוף בעולם המנהלים והדבר הבולט ביותר בהונדה הוא סידור לוח השעונים שלה שנראה יוצא מהכלל.

 

מחזק..

האיכות חומרים שבהונדה מעולה לדעתי.

ההונדה רכב מעולה, אפילו בגירסת ה LS.

אני הייתי הולך על ההונדה ולא על ה B3.

הסיוויק רכב הרבה יותר חזק, לטעמי גם נוח מאוד ( גם לישיבה ממושכת במושב האחורי ).

פורסם

לא היתי אומר, קראתי הרבה מבחנים על B3 (שתי המנועים) וכתבו את ההפך ממה שאתה כתבת, ויצא לי לעשות

ג'ימיקאנה עם הB3 2 ליטר והיה לי את הזמן טוב יותר, עם כל העוצמה וההנעה הכפולה שיש לה (שהיה לי סיוויק).

לא היתי חושב שזה בגלל יכולות נהיגה.

פורסם

תודה לכולם. השאלה נועדה לחבר שאביו מתנהג כמו ילד בן שלוש, אין כח לנסיעות מבחן ורצה להזמין את הרכב כבר היום.

פשוט היה קצת קשה לפרט, כי את השאלה שאלתי באופרה מיני, קצת לא נח לרשום.

 

בסופו של דבר, הלכו עם הכיוון שאני דיברתי עליו, הונדה סיוויק.

פורסם

עכשיו, לאחר שסיימו לבחור את הרכב וביצעו את ההזמנה,

לאיזה דברים כדאי לשים לב בזמן קבלת הרכב?

מה אמור להיות בערך הקילומטרז' של האוטו בקבלתו?

פורסם
עכשיו, לאחר שסיימו לבחור את הרכב וביצעו את ההזמנה,

לאיזה דברים כדאי לשים לב בזמן קבלת הרכב?

מה אמור להיות בערך הקילומטרז' של האוטו בקבלתו?

 

מקסימום קילומטר אחד.

פורסם

בין 5 ק"מ ל-20 ק"מ.

הרכב לא זז על גרר מנ"ק לנ"ק.להעלות אותו על אוניה וניודים בבונדד הוא עושה בנסיעה.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

×
×
  • תוכן חדש...