Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי בכלל אח... אבל לא משנה

תודה בכל מקרה אני ישיג כבר משהו

בינתיים יובל הגאון לימד אותי לשנות את ההתנהגות של הפורשה שלי ולעשות לה זנב עצבני...

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אתה אמרת שקשה עם המרדפים? אתה ממש טועה, זה כל כך קל אבל כל כך כיף, משהו לא נורמלי.

הקטע שגיליתי באג במשחק שלא ניתן לסיים את שלב של PERSUIT בגלל שבשלב הלפני אחרון בשלב הנ"ל אז זה פשוט זורק אותי מהמשחק. באסה.

וכן, יצא קולין מקראי ראלי 3, משחק יפה מאוד.

לא באג ולא נעליים. הכל פעל חלק. סיימתי כבר את כל האליפות של המרדפים, הכל זהב חוץ מאחד כסף. וזה קל מאוד.

אני עומד לסיים את האליפות השניה גם. (יומיים חופש כשחולים...)

:D

פורסם
ואני משחק עם ג'ויסטיק וזה לא הכי אמיתי בעולם אבל זה נחמד לדרוס שוטרים וקחת רובה צלפים ולשחק אותה הצלף מארה"ב...

מה שמעצבן בgta3 זה שאין הילוכים (לפחות במחשב...)

התחלתי להוריד את nfs 6 מקאזה... 170 מגה זה יקח משהו כמו 6 וחצי שעות (טוב נו 56...)

אז אם למישהו יש עוד משהו להוסיף בקשר לnfs 6 או כל הצעה אחרת אז בבקשה... :)

דניאל.

 

אתה בכלל לא מבלבל בין GT3 (Gran Turismo 3) שיצא רק ל-PS2

לבין GTA3.

 

GT3 אכן משחק מדהים. אפשר לכוון שם את הכל כולל הכל (וגם לשפר),

ומבחר המכוניות מרשים ביותר, כמו גם הגרפיקה.

×
×
  • תוכן חדש...